Foto
Inhoud blog
  • Taalopdracht
  • Proficiat!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben De blogspotjes
    Ik ben een man en woon in Wuustwezel en omstreken (Belgiƫ) en mijn beroep is Studenten lager onderwijs.
    Ik ben geboren op 01/01/1992 en ben nu dus 32 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Voetbal, triathlon, duathlon, dansen, turnen, shoppen,....
    Wij zijn met 4, Aline Montoisy, Gitte Claessens, Manouche Elseviers, Senne Bes. We hebben elk de lagere school en de mid
    1PBLOd

    Poll / rondvraag / peiling
    Wat is jou score op het boek dat we in de klas hebben gelezen. (1 = slecht,... 5 = zeer goed)

    Tussenstand:


    1  0 % (0)
    2  0 % (0)
    3  0 % (0)
    4  50 % (1)
    5  50 % (1)

    Totaal aantal stemmen: 2



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...


    Archief per week
  • 13/12-19/12 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Rondvraag / Poll
    Naar waar gaan we op klasuitstap volgend jaar?
    Tongerlo
    Barcelona
    Lissabon
    Rome
    Bodrum
    Antwerpen
    Bekijk resultaat


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • telenet.be

  • Dropbox

    Stop hier je recensie over het boek dat we in de klas hebben gelezen


    Rondvraag / Poll
    Wat is jou score op het boek dat we in de klas hebben gelezen. (1 = slecht,... 5 = zeer goed)
    1
    2
    3
    4
    5
    Bekijk resultaat


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs