Inhoud blog
  • abortus
  • keuze's
  • school
  • a new shit day
    Zoeken in blog

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    XxmonstersdrinksxX
    blog
    11-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik denk dat ik er maar eens mee stop. Met alles. 
    Ik heb nu wat ik wou. Een werk. Geld verdienen.
    Maar los van dat heb ik ng altijd geen antwoord en oplossingen 
    Voor mijn problemen.
    Blijkbaar denken de mensen dat alles beter gaat.
    Okay het gaat wat beter maar mijn problemen zijn nog altijd niet 
    Opgelost. En dat gaat heel mijn leven verstoren.
    Het probleem is nog niet aangepakt. Het is niet opgelost. 

    11-09-2014 om 08:11 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    09-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.school
    Het is al een tijdje geleden. Jua. Het was even druk. Ik heb een baan. Yea. 
    Haha. Ik ga voorruit maar toch blijven de problemen komen
    Op me werk draagt iedereen een polo met korte mouwen, het probleem is mijn armen zitten vol met littekens.
    Nja gelukkig hadden ze er geen in mijn maat.
    Dus heb ik één met lange mouwen. 
    Gelukkig. 
    Me vader woont nu aan de zee. Heel rustgevend, echt. 
    Dit weekend zie ik hem nier. Moet werken. Helaas.


    09-09-2014 om 18:26 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-09-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.a new shit day
    Er is het één en ander gebeurd we. Mijn vader woont aan de zee. Ik ben weggelopen van me moeder. En heel veel problemen. Problemen met de politie.
    Maar vanaf maandag mag ik gaan werken yea. Geld verdienen. 

    04-09-2014 om 11:54 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.always me!!
    Kijk e het is nu al de tweede jongen die me kwetst e. Wat hebn ze toch allemaal. Ik heb ook een hart ze. Ze weten dat ik het moeilijk heb en toch gebruiken ze me. Is het Mss daarom. Shit zeg.

    27-08-2014 om 21:12 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.shit
    Er is iets mis met mijn broer zijn GSM. En natuurlijk denkt me moeder direct dat mijn vader er iets mee te maken heeft. Och mens laat het los echt. Ze zegt dat het haar allemaal niet meer kan schelen maar ze wil wel alles weten. Daar juist nog. Het was lijk een kruisverhoor zeg. Dam. Of. Kheb te veel aan mijne kop.

    26-08-2014 om 22:32 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.so happy
    Ik heb een meisje leren kennen toen ik eens met de honden was gaan wandelen. Ik heb er wat mee gepraat. Toen ik de vorige keer op die jongen aan het wachten was heb ik haar tegen gekomen en hebben we nog wat gepraat. Haar hobby is activiteiten zoeken en of maken voor de jeugd. Ik heb haar een idee voorgesteld en ze vond het goed. Woensdag ga ik informatie zoeken en het haar laten weten.

    25-08-2014 om 23:51 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.i hate my life
    Jezus. Ik heb veel dingen meegemaakt. Ik maak ng altijd veel dingen mee. 
    Mensen begrijpen niet hoe je iemands leven kunt vernielen. Now ik verniel niet alleen mijn leven maar ook mijn lichaam. Ik vraag me af is dit telkens nodig. Maar het kan niets anders. Ik heb geen keus. Niets helpt.

     Rekers aan mijn polsen : mensen kijken u vragend aan wrm je telkens dat rekertje laat schieten op u vel. En dan zien ze het bloeden. 

    Praten : helpt niet bij me ik word nog kwader en agressiever. 

    Lopen : was het maar zo gemakkelijk, ik zou durven weglopen en niet teruggaan. 

    Schrijven : dan heb ik binnenkort stapels vol papier.

    Ijsblokjes : ik zou zout nemen, het ijs smelt rapper en je hand ligt heel open.

    Koude/warme douch : ik zou er te lang in blijven en het heel erg heet/ koud water nemen, je krijg dan blaren. 

    Ik heb echt al heel veel geprobeerd. Er zijn zo veel optie. Ik gebruik telkens het negatieve kant van een optie. Niet omdat ik dat wil. Ik kies het onbewust. Ik wil gewoon mijn innerlijke pijn uit me en dat doe ik door mij open te snijden. Hoe dieper hoe beter. Het is een slechte gewoonte ik weet het. Het is zoals drugs. Je kan niet zonder. Ik weet dat ik iets anders moet zoeken. Mijn lichaam is al zo erg toegetakeld. Ik kan zelf geen topje of een rokje/schortje/kleedje aandoen zonder het te bedekken. Soms wil ik dat niet. Ik heb het een jaar moeten verstoppen. Het was niet altijd gemakkelijk. De dingen die ik graag deed werden niets meer voor mij.  Ik ging graag zwemmen nu kan dat niet meer. Mensen kijken me al scheef aan door mijn kleding. 
    Alles wat ik heb meegemaakt heb ik ng niet verwerkt. Ik ben er ng niet mee bezig. Ik kan het niet vergeten en verwerken. Elke dag woord ik ermee geconfronteerd. Het word tijd voor mijn welverdiende rust. Mijn hoofd is één en al chaos. Het is tijd voor mijn time-up. Tijd voor mezelf nemen. Mijn eigen keuze's maken, doen wat ik wil. Het is mijn leven.
    Was het maar zo gemakkelijk. Helaas kan ik die klik ng niet zetten. Ik heb het lef er niet voor. Ik mag niet te lang wachten want anders zit ik vast aan een leven die ik niet wil.

    25-08-2014 om 01:56 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.shit day
    Och man wat een kut dag. 
    Eerst mijn oudste broer die begint te kaken, dan me moeder. Mijn tweede jongste broer die jaloers is omdat ik op café zit en hij mag niet zit heel de tijd ruzie te stoken. 
    Soms wou ik dat ze gwn eens mijn blog lezen. Echt. Dan wisten ze hoe ik over heel die shit situatie denkt.
    Ik ben heel mijn leven gepest geweest. En in ieper is er daarvoor een school bekend met pesterijen. En ze wilt me daar steken in die school. Je word daar erger gepest. Ik probeer da uit te leggen, maar nee ik lieg. Zij en me broer weten beter. Meisjes de ik ken werden daar heel erg gepest? Maar nee ik lieg. Tuurlijk. Wrm niet.

    24-08-2014 om 22:22 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.jaloers ding
    Ik Heb het heel gehad echt. Madame is bijna jarig en ik had e feest gepland en ze is ni content. Stuk pretentie zeg. 
    We hebn weer ruzie dankzij mijn broer. Hij hangt vierkant me kloten uit da ventjeu. Hij mag meer dan hem en dan ng is hij jaloers. Alle zelf mijn eigen laptop moet beneden blijven. Mijn oud lelijk brolleke van de jaren 80 moet beneden liggen. Terwijl dat zijn PC en GSM op zijn kamer staan. Ik heb een oud Brol GSM en hij heeft twee GSM. Een iPhone en ng één. 

    24-08-2014 om 00:00 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hum
    Ik weet het tegenwoordig allemaal niet meer ze.
    Ik had een leuke avond gehad gisterenavond. Jammer dat ik vroeg naar huis moest. Ik heb een jongen leren kennen.
    Hij is lief, vriendelijk en woont niet ver van mijn huis.  Het was leuk. Kheb me goed geamuseerd. 
    Ik was hem die dag vergeten. Ik kon eindelijk verder met me leven. Dat heb ik vanochtend bewezen. Ik ben op stap geweest met een goeie vriend van me. Plezier en dom gedaan. Het was echt tof. Ik kom thuis doe me wifi aan en wat zie ik een bericht van hem. Hum

    23-08-2014 om 17:21 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wraak
    Ik ben iemand de niet rap gekwetst is. Maar deze keer ben ik dat wel. Je gebruikt niet iemand die al meerdere keren verkracht geweest is voor seksspeeltje. Wrm begrijpen mensen dat niet. Ze denken niet na.
    Wrm moeten die mensen het slachtoffer zijn. Pas op ik weet hoe het voelt. En ik wou wraak. Ik deed mijn wraak. Ik poste een foto van hem op fb en zei dat hij de meisjes gebruikte voor seks. Zijn naam en adres. Oké ik ging te ver. Maar hij ook. Al gauw kreeg ik al berichten van mensen dat ik het weg moest doen. Maar ik wou het niet. Ik had seks met hem in de bossen en het deed vreselijk pijn. Ik voelde me gedwongen. Die kerel moet oppassen. Ik Bern zei kwaad op hem. Maar ik mis hem. Ik ween continu. Terwijl hij het niet verdiend. Wrm ween ik. Het liefst wil ik hem verot slaan. Maar dan denk ik van nee doe het niet hij is zo lief.
    Deze gedachten moeten stoppen. Ik ween al sinds vorige vrijdag. Mss heeft hij een excuus maar wrm op die manier. Ik wist werk dat ik alles fout doe Enzo. Maar wat heb ik nu fout gedaan. Nu weet ik het niet. Ik kan daar niet op antwoorden. Kreunde ik niet genoeg, stonk ik, lag ik niet goed,..... Ik heb VVD twee blauwe plekken op mijn bekken door hem. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik 'mis hem en zie hem graag. Maar hij kwetst me zo, hij gebruik me. 
    Ik denk dat ik het ga moeten vergeten.

    22-08-2014 om 01:51 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    21-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe dag, nieuw begin
    Ik probeer mijn leven opnieuw te beginnen zonder die jongen de me gekwetst heeft. Maar da's enorm moeilijk. Ik mis hem. Ik probeer strek te blijven. Dat gaan wel. Maar da's moeilijk. Het is moeilijk om afscheid van hem te nemen. Ik zag hem echt graag. Ik wil hem zo graag dicht bij me. Ik mis hem. Ik moet met mijn leven verder gaan en niet verder piekeren. 

    21-08-2014 om 19:13 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sociale contacten
    Ik vraag me af of het wel een goed idee was om contact te leggen met andere via e sociaal netwerk.
    Ik krijg help van  anderen maar telkens als ik wil praten. Ben ik te min voor hen. Ik krijg ook veel kritiek over mijn littekens. Moet ik ze verbergen. En je zie ze amper op foto. Ze noemen me aandachtzoeker, ziek,.....
    Nja. Hum.
    Ben meer mensen kwijt geraakt dan gehouden. 

    20-08-2014 om 22:57 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer gekwets
    Weet je nog die keer dat ik had afgesproken met iemand?
    Als ik het niet verteld heb bij deze
    Ik had vorige vrijdag afgesproken met een jongen. Lief Enzo. We hebben seks gehad. En na die vrijdag hoor ik bijna niets van hem.normaal zou hij vandag om 17u komen.  Ik stond buiten rond 16u40  te wachten achter hem. 
    Ik heb buiten gestaan tot 18u. Niets. Hij kwam gwn niet af.
    En nog steeds denk ik dat hij zal afkomen. Hij heeft me op facebook geblokkeerd. Hij leesde mijn berichten maar antwoordde niet.
    Sommige gaan dit grappig vinden. Nju dit is niet grappig. Het is al de tweede keer dat hij me dit lapt. Zogezegd is hij ook zijn GSM kwijt. 
    Ik weet gwn niet meer wat ik moet gfeloven.
    Ik voel me zo gebruikt nu. 

    20-08-2014 om 18:34 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geef respect
    Mensen.

    Wat ik allemaal typ Enzo kan Mss voor de enne saai zijn en voor de andere iets anders.
    Je bent vrij van commentaar plaatsen maar ik heb ook gevoelens.
    Dus geef een beetje respect.
    Als je dit saai vind ofzo. OK dat is u mening. 
    Maar ga respectvol om met de gevoelens van anderen.
    Je mag u menig uiten, vragen stellen Enzo.
    Maar wees respectvol!!!!

    Dank u.

    19-08-2014 om 23:19 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.klikken
    Mijn oudste zus heeft weer staan klikken. Goed voor weer ruzie te maken. Gwn omdat ik online was op fb. Wrm moet moeder dat weten. Maar jua tegenwoordig moeten ze zelfs al weten wat ik doe op het toilet. Of moeten ze zogezegd nog eens naar buiten en passeren dan terwijl je in de douch zit.
    Dus heeft ze gedraagt heb. Jij een tweede GSM? Paulien antwoord eerlijk nee mama
    Heb jij een tabblad? Jua mama.
     Toon zeg ze.
    Jua 9op de 10 kansen kon ik hem kwijt zijn. Ik haal het en toon het. Ze zegt niets en gaat een sigaret roken.
    Nja ik heb het dan terug naar boven gebracht. 

    19-08-2014 om 23:09 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.new day
    Gisteren moest ik kiezen tussen mijn vader en mijn moeder. Ik moest van mijn moeder.
    Ik mocht van haar bij mijn vader wonen. Ik had tuurlijk het lef er niet voor. En ik kan toch niet bij mijn vader wonen want hij gaat verhuizen eind deze maand. Naar de zee. 

    En ik mag niet mee. Graptje nee ik kan niet mee. In september word ik opgenomen in Melle in Gent. Een psychiatrie. Tegenwoordig kost da heel wat ze. Mijn pap kan dat est niet betalen. Mijn moeder ook niet hoor. Maar ze krijgt hulp dus. Mijn papa niet e. 

    Ik kan en wil niet bij mijn moeder blijven wonen. Zo kan ik niet aan mijn problemen werken. Gisteren heb ik me niet gesneden. Maar het was godverdomme moeilijk. Ik heb me serieus moeten inhouden. Echt. 
    Maar ju. Ik heb gisterenavond zeker een uur hysterisch zitten wenen.
    Niet da het iemand kan  schellen ze. 

    18-08-2014 om 18:18 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hated
    Dus ik ben terug bij me moeder. Maar ik mag mijn vader niet meer zien. Me moeder rook naar alcohol. Ik heb het echt gehad. Wrm gebeurd mij dit constant. Wrm kan ik geen normaal leven lijden. I hate my life so much. 
    Zelf mijn eigen lief heeft het gehad. Niet dat het uit is ofzo. Maar als een onzeker meisje u continu stoort en dingen vraagt. Dan flip je wel even.
    Nja zo ben ik nu eenmaal. Maar hij neemt me ook niet hoe ik ben. Dat moet stoppen, dit moet stoppen.
    Ik kan niet klagen. We zijn gwn alle twee moe. En we hebben het alle twee moeilijk.
    Hij maakt wel niet meer wat ik meemaakt maar jua how.
    Ik wil gwn gelukkig zijn. En zelf dat lukt niet.

    17-08-2014 om 23:52 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.love
    Ik heb een jongen leren kennen. Heel tof en lief. Vrijdag heeft hij afgekomen naar me. Onze vriendschap werd veranderd naar een relatie. En sindsdien is alles veranderd. Ik denk dat hij me niet serieus neemt, dat hij het niet besef dat we iets hebben. Of komt het gwn omdat ik het moeilijk heb dat ik denk dat iedereen tegen me is. Ik weet het echt niet wat ik moet doen. Sinds die vrijdag hoor ik hem amper. Ik weet niet wat ik moet doen.

    17-08-2014 om 16:19 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ruzie
    Gisteren heb ik zeker drie kwartier staan wenen onder de douch. Kokend warm water over me heen. Toen ik uit de douch kwam was ik heel rood. Jammer dat ik er geen blaren over hield. Ik kwam van me moeder. Ze stonk naar alcohol. Het was nog geen 17u en ze was al dronken. Vanavond moet ik terug. Ik heb echt geen zin. Echt niet. Het is al twee keer dat ik wenend terug keer van me moeder. Mijn oudste zus negeer me. Fijn. En mij broer die jonger is dan mij maak het mij ook niet gemakkelijk. We groeien gwn uit elkaar. En wrm geen idee.

    17-08-2014 om 16:15 geschreven door xxmonstersdrinksxx

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda



    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs