Over mijzelf
Ik ben Debondt Patrick
Ik ben een man en woon in Ledegem (Belgie) en mijn beroep is vrachtwagen bestuurder.
Ik ben geboren op 28/02/1955 en ben nu dus 69 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: fietsen/ sauna nemen.
Ik ben getrouwt met Malfait Carine. Heb een dochter virginie. ik heb ook 2 kleinkinderen elias 4 jaar & ibe 5 jaar
SPONSERS
  • frans cycle center rumbeke
  • gp fietsen oekene
  • fietsen joost ledegem
  • thuisverpleging sintobin nele & eline ( 0478568117)
  • optiek hustinx ledegem
  • optiek hoet roeselare
  • huis maria ledegem
  • Apotheek Tack-Ghesquiere ledegem
  • cafe de sportkring ( dadizele)
  • kapper danny schotte ( rollegem kapelle )
    SPONSERS
  • koffie & eethuis caramello ( wevelgem)
  • bvba. kantoor van biervliet ( beitem )
  • bluediamond ( dadizele)
  • Schilderwerken claude lefever ( st Eloois Winkel )
  • frituur de fritstop (ledegem)
  • wielertoeristenclub ( de daiseltrappers ) dadizele
  • Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.


    Foto
    Foto
    de kilometer kaarten zijn binnen, als je kloen wil steunen mail ons dan
    2 broers voor kloen naar compostela

    08-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag 16 ritversag
    Hallo
    Vandaag vertrokken in Burgos richting Carrion De Los Condes voor een 100 km vlakke rit. Het is een beetje een saaie rit vandaag, lange wegen met alleen maar land en stro die wij te zien kregen. Wel vele mooie dorpjes voorbij gereden en bezocht. Er was een stopplaats in Castrojeriz en Fromista en dan onze stopplaats maar ook onze slaapplaats in Carion De Los Condes. Onze mobil achter een supermarkt geparkeerd waar het een rustige plaats is om de nacht door te brengen. In het dorpje hier, is er ook een mooie kerk en klooster, met op de torens ooievaarsnesten. Prachtig om te zien en zo naderen wij dag per dag Santiago.
    Grts het Compostela-team.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 19/09-25/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 10/01-16/01 2011


    VERKOCHTE KILOMETERS VOOR KLOEN BEDRAAG NU 5057 euro
    Over mijzelf
    Ik ben Debondt Dany, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Bompa.
    Ik ben een man en woon in wevelgem (belgie) en mijn beroep is pensioen (ex trucker).
    Ik ben geboren op 20/01/1949 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fietsen,muziek,reizen met mobilhome. Vader van 3 kinderen en 6 kleinkinderen.

    SPONSERS
  • drukkerij soetaert ledegem
  • cafe godjes ( ledegem)
  • ro-time ( dadizele)
  • elektra mestdagh ( Kachtem)
  • nv. de 9 zonen vanneste ( Gullegem)
  • bvba. johan - dewitte ( wervik)
  • trois moulins restaurant ( menen)
  • nv. staelens verzekeringen ( ledegem)
  • vishandel rene ( ledegem)
  • colona ( menen )

    welkom in het Gastenboek van patrick & dany
  • gefeliciteerd
  • hallo
  • proficiat
  • gelukgewenst
  • Vakantie

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Categorieën

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!

    Zoeken in blog


    Laatste commentaren
  • KLOEN dankt (Kloen vzw)
        op het eind bedrag van de sponsering voor kloen
  • KLOEN feliciteert (KLOEN vzw)
        op woensdag 17 - 08-2011
  • chantal en danny (danny schotte)
        op 13-08-2011 eindpunt santiago
  • joske (bogaert jocelijne)
        op dag 20 ritverslag
  • Ritverslagen (JC)
        op dag 19 - ritverslag
  • succes (Elien en Dimitry)
        op dag 15 rustdag
  • KLOEN applaudisseert (KLOEN vzw)
        op dag 12 ritverslag
  • LIEVE PAPA (natascha)
        op d. day
  • aaaaaaaaaaa (tania)
        op training
  • De Kloenkar (Filip Cardoen)
        op Dag 2 Uit het Laatste Nieuws
  • compostella (natascha)
        op d. day
  • goeimorgen (NATASCHA)
        op d. day
  • goed bezig (tania lagrou)
        op training
  • hallo (tania)
        op pelgrimzegen in tongerlo
  • chapeau (tania)
        op pelgrimzegen in tongerlo
  • chapeau (tania)
        op pelgrimzegen in tongerlo
  • Categorieën

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs