Inhoud blog
  • het gezondsteam stelt voor
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • nieuwe mensen gevraagt om de hom in kortrijk te vertegenwoordig
  • herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Inhoud blog
  • het gezondsteam stelt voor
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • nieuwe mensen gevraagt om de hom in kortrijk te vertegenwoordig
  • herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    Een interessant adres?
    Categorieën
    agenda

    op 21 /03/2011 is patrick jarige en op 26/09/2010 is agnes jarige en op 11/07/2010 wordt zita 2 jaar

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    herbalife heeft veel mensen hun leven verbeteren
    gezond ontbijt
    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het gezondsteam stelt voor

    het gezondheidsteam stelt zijn workshop voor
    en gaan naar de mensen toe  met een boodschap
    op natuurlijke wijze werken naar
    afslanken,gezondheid,sportvoeding,huid en gelaatsverzorging
     maar aangezien wij maar mensen zijn de welzijncoach zijn
    hebben we onze handen toch in elkaar geslagen 
    en hebben beslist  naar de mensen te gaan die het willen
    om beter  op de hoogte gehouden worden
    afslanken,gezondheid,sportvoeding, huid en gelaatsverzorging
    daarom doen we onze workshops allemaal gratis
    ja je hoort het goed en je leest het goed
    en dat allemaal zonder koop verplichting
    gratis,gratis,gratis,gratis en nog een gratis
     en dat is allemaal samen gebracht door mensen van goede wil
    iets wat je doet uit vrije wil hoeft niet betalen te zijn
    en is zeker zonder bij bedoeling
    maar wie ons aan het werk wil zien moet organiseren
    een avondtje onder damens en avondtje onder heren of een avondtje onder bijden kan ook
    0032.09.369.71.33     0032.0486.320.142

    wettinckpatrick333@gmail.com      http://www.simply-the-best.be

    ********************************************************
     deel 2

    we hebben alles samen in elkaar gestoken met maar een ding
    mensen helpen is onze boodschap
    en zo hebben we dat steeds gedaan  
    maar zijn dingen tegen gekomen die ons leven verandert hebben
     zo is mijn vrouw meer dan 20 jaar vernederd geweest
    door haar ex man en hun kinderen
     mijn vrouw is gewoon afgestap omdat
    ze de vernedering niet meer aan kom en het
    was dat of een einde maken aan haar leven
    ik die vrouw kunnen ompraten en toch niks te ondernemen
    en dat is mijn nog aardig gelukt zo te zien
     die hebben op hun moeders trouw geweest
    om te lachen en plezier te maken
     en om na dien ruzie te maken tegen ons
    zouden ze weten waarom ja om hun moeder te straffen
    op  ieder kerstavond moeten verndert worden door je kinderen
    dat je dan omp een je valies neemt en verdwijt
     waar de vader was waren wij nooit
     niet dat wij zouden ruzie maken
     maar wat er dan allemaal om gegaan en die kinderen hun hoofd
    wie weet dat om dat wij gewoon gevraagt hadden om samens eens kertsavonden te vieren
     en wat kregen wij voor danken verwijten naar ons hoofd geslingerd
     en die verwijten zijn er nog steeds waarom ????????????????
     en opeens was ik ook niet meer goed
    en krijg ik te horen dat ik vriendschap koop
    geen haar op mijn hoofd die daar ooit aan gedacht heeft
    wat voor mij het belangrijkste was iemand die nouw aan je hart ligt
    daar doe je alles voor en je neemt de kinderen er bij zoals ze zijn
     zo is mij doorgestoken geweest dat ik de plaats van hun vader hebben
    willen in nemen ik had wat ik wilden en de rest intreseerden mij niet
    ik was getrouwd met vrouw waar ik  hou
      ik wilden gewoon bij die club niet behoren ik ben zo niet
    en zal zo nooit worden de.D.B.G VRIENDEN
    als in kort moet samen voegen heel simpel
     droevige mensen,bekrompen mensen,gierige mensen
     maar voor ons is dat hoofdstuk afgesloten wij hebben tegen elkaar gezegt wij moeten met elkaar leven en daar zijn kinderen die mij gewoon niet aanvaarden niet bij
    wij hebben niks misdaan maar krijgen wel de volledig laag
     al zs ze ons terug willen zien zullen ze eerst moeten beginnen
    met de eerste stap te zetten naar hun moeder
    ze zullen met mooie papieren moeten afkomen wan anders lukken nooit
     wij moeten ons voor niemand schamen
    maar ik ken er die zich wel beter schamen
    de loezer die tegen zijn vrouw vertelden als je mij laat zitten 
     neem ik je kinderen af en zie je ze nooit meer terug
    goed huwelijk zou je zeggen he
    en van de rest gaan we niet praten
    maar ze hebben een troost ze hebben mij daar buiten gezet
    maar dat wil ook zeggen dat ik er nooit meer zal binnen gaan
    ja zo ben
     maar dat is mijn dank voor alles iedereen geholpen
    communie feest voor niks gedraait stofzuiger gekocht om dat het juist die tijd niet toe liet om zelf een te kopen
    dvd speler zo  gratis weggegeven
     en dat zijn dan de kinderen van mijn vrouw die hun moeders leven en het mijne willen kapot maken
    maar wij waren slimmer we zijn gelukkig en hebben die kinderen
    niet nodig om gelukkid te zijn

    en als hier iemand de schuld aan heeft door het
    misgaan van de relatie moeten ze mij niet aanduiden als de schuldig maar hun vader die heeft alles kapot gemaakt wat maar kapot te maken viel en zijn kinderen hebben hem gevolgt
    succes er mee

    27-08-2010 om 15:57 geschreven door 3109320065  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Tags:gezondheid,sportvoeding,afslanken,huid en gelaatsverzorging


    Archief per week
  • 23/08-29/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Gastenboek
  • kak of geen kak maar de pot kunnen ze op
  • het gezond ontbijt help ieder mens die het wil
  • Hallo Patrick
  • workshop in wording gezond ontbijt, sportvoeding huid producten en gelaatsproducten
  • VANDAAG ONZE 3 HUWELIJKS VERJAARDAG

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zoeken met Google



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jojo91
    www.bloggen.be/jojo91

    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam onafhankelijke herbalife distributeur welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (belgium) en mijn beroep is invalide.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: mensen gezond laten leven met gezond ontbijt rijk aan vitaminen,mineralen,eiwitten,koolhydraden.
    het goedkoopste en gezondste ontbijt van de wereld alles is opgestart in 1980 door marc hughes en insamenspraak met pr
    Over mijzelf
    Ik ben WETTINCK PATRICK, en gebruik soms ook wel de schuilnaam SIMPLY_THE_BEST.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM) en mijn beroep is ZELFSTANDIGE.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: MUZIEK EN HEERBALIFE.
    dit zijn zo wat de producten die bij herbalife aan bod komen bekijk mijn foto 125€ starters pakket voor 1 maand per per
    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM) en mijn beroep is zelfstandige.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziiek en herbalife.
    herbalife heeft meer dan voeding alleen huid en gelaats verzorging deze producten in huis steeds zuiver en zachte huid
    Over mijzelf
    Ik ben wettinck patrick, en gebruik soms ook wel de schuilnaam welzijncoach 3109320065.
    Ik ben een man en woon in MASSEMEN WETTEREN (BELGIUM ) en mijn beroep is zelfstandige.
    Ik ben geboren op 21/03/1953 en ben nu dus 71 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: muziiek en herbalife.
    na de huid en gelaatsverzorging is het nu de beurt aan sportdrank nr 1 de H3O PRO voor alle topsporters en voor iederee
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs