Foto
Hoofdpunten blog pascal_wollaert
  • Gedicht over vriendschap
  • Nieuw hoofdstuk in een jong leven
  • Wat hoef je nog meer te weten ?
  • Wie is deze persoon achter deze blog ?
  • Wat is mijn beroepsactiviteit ?
    Carpe Diem
    Carpe Diem
    Zoeken in blog

    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • Aanmelden Zoekmachines
  • Carpe Diem
    "Het geluk zit hem in kleine dingen"
    05-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht over vriendschap

    Echte vriendschap moet je koesteren,
    je moet het knuffelen,
    je moet het met open armen ontvangen.

    Ware vriendschap moet je voelen,
    je moet kunnen geven,
    je moet kunnen nemen.

    Echte vriendschap tref je niet elke dag,
    het komt je tegen,
    het groeit elke dag.

    Ware vriendschap hoeft geen woorden,
    het is een band van vertrouwen,
    er staan als men je nodig heeft,
    samenhorigheid.

    Een ware vriendschap is als pure liefde,
    het bloeit open als een rare bloem,
    het vult je leven,
    het laat je zijn zoals je bent.

    Misschien is ware vrienschap wel pure liefde ?

    05-06-2006 om 13:43 geschreven door Pascal  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw hoofdstuk in een jong leven

    Mijn jongste petekind Elin heeft enkele weken geleden haar communie gedaan. En voor elk kind is dit toch wel ergens een mijlpaal in hun nog jonge leven. Tuurlijk krijg je op zo'n dag veel geschenken en gaat alle aandacht naar jou. Maar als ouder, grootouder, peter en meter zie je dit toch wel wat anders. Je komt tot de vaststelling dat die kleine uk een jonge dame aan het worden is met haar eigen trekjes en karaktertje.
    Fin, ze is een echt zonnetje en als geschenk had ik haar een omslag gegeven met geld en een kaart waarop een vliegtuig stond afgebeeld.
    Op de kaart stond volgende tekst:

     "Dit is je vlucht naar een nieuw hoofdstuk in je jonge leven. Neem de juiste richting en laat je leiden door de windstroom."
     
    Ze zal de inhoud van de boodschap allicht pas later beseffen. Maar de juiste richting kiesen is niet altijd eenvoudig in een leven.

    05-06-2006 om 00:00 geschreven door Pascal  




    Over mijzelf
    Ik ben Pascal Wollaert
    Ik ben een man en woon in Vlezenbeek (Belgiƫ) en mijn beroep is Purchasing & Transport Co..
    Ik ben geboren op 24/12/1966 en ben nu dus 57 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fietsen, lopen, tennissen en voetbal.

    Gastenboek
  • bezoek !
  • een bezoekje
  • mooi
  • hallo
  • veel sucses

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 05/06-11/06 2006
  • 02/01-08/01 2006

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ikkeblog
    www.bloggen.be/ikkeblo

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs