Foto
Hoofdpunten blog pascal_wollaert
  • Gedicht over vriendschap
  • Nieuw hoofdstuk in een jong leven
  • Wat hoef je nog meer te weten ?
  • Wie is deze persoon achter deze blog ?
  • Wat is mijn beroepsactiviteit ?
    Carpe Diem
    Carpe Diem
    Zoeken in blog

    Mijn favorieten
  • Bloggen.be
  • Aanmelden Zoekmachines
  • Carpe Diem
    "Het geluk zit hem in kleine dingen"
    04-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie is deze persoon achter deze blog ?
    Pascal Wollaert werd op 24 december 1966 geboren te Ieper uit het huwelijk tussen Abel Antoon Wollaert en Denise Bostyn.

    Mijn jeugdjaren bracht ik echter niet in West Vlaanderen door, maar wel in Anderlecht, aangezien mijn vader was tewerkgesteld in het Ceria Coovi als Opvoeder Huismester.

    Als jongste mannelijke telg van drie kinderen met nog twee oudere zusters ging ik natuurlijk niet spelen met de poppetjes, maar was ik hel snel gebeten door de voebalmicrobe.

    Deze microbe besloot zich op achtjarige leeftijd met een aansluitingskaart bij KVC Itna Itterbeek, gelegen aan de voet van het welgekende kerkje van Sint-Anna-Pede waar Breugel zijn Parabel der Blinden ooit heeft geschilderd met dit kerkje op de achtergrond. 

    04-01-2006 om 00:00 geschreven door Pascal  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is mijn beroepsactiviteit ?

    Mijn loopbaan starte ik op als verantwoordelijke productie in de chemische sector bij het bedrijf Sorei Repro. Tien jaar later verliet ik het bedrijf voor de belgische distibutieketen Colruyt N.V.

    Mijn loopbaan liep dan verder via Krautli, Roularta Media Group, New Leaders Europe, Unico en Fotek als Account en Sales Manager.

    Sinds een viertal jaar ben ik actief voor het internationaal opererend bedrijf Ansell Healthcare Europe N.V. te Brussel.
    Ik ben er actief als Purchasing & Transport Coordinator voor onze vestiging in Belgiƫ, Frankrijk en Duitsland.

    En het mag gezegd, Ansell is een schitterend bedrijf om voor te mogen werken. Men heeft er dagelijks internationale contacten.

    Mijn taak bestaat in hoofdzaak om het analyseren van bepaalde kosten en het onderhandelen van nieuwe en/of betere contracten.

    Ik denk nog een zekere progressie te kunnen maken in mijn functie en hopelijk te kunnen doorgroeien naar een functie met meer verantwoordelijkheid. 


    04-01-2006 om 00:00 geschreven door Pascal  




    Over mijzelf
    Ik ben Pascal Wollaert
    Ik ben een man en woon in Vlezenbeek (Belgiƫ) en mijn beroep is Purchasing & Transport Co..
    Ik ben geboren op 24/12/1966 en ben nu dus 57 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fietsen, lopen, tennissen en voetbal.

    Gastenboek
  • bezoek !
  • een bezoekje
  • mooi
  • hallo
  • veel sucses

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Archief per week
  • 05/06-11/06 2006
  • 02/01-08/01 2006

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs