duatleet pascal vanaudenaerde
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


PR:marathon : nacht van vlaanderen 2003        3u14min42sec


PR:: 1/2 Marathon Lakosta 2003                1u25min42sec


PR:10 km Torhout 2001                      38 min 24 sec


PR:5 km   piste 1998                      19.09.70


PR:3000m    Piste  2000                         10.56.13

duatleet pascal vanaudenaerde
Inhoud blog
  • Duatlon Kortrijk
  • Duatlon Gullegem
  • Tijdrit Oostkamp
  • Dwars door Wervik
  • Duatlon Elsegem
  • tijdrit dudzele
  • duatlon Roeux
  • duatlon ruddervoorde
  • Duatlon Frasnes
  • duatlon Geluwe
  • crossduatlon Ath
  • Crossduatlon Nossegem
  • Kortemark Loopt
  • Duatlon Vert de Mons Jurbise
  • Veldloop Ieper
  • crossduatlon Maldegem/ Kleit
  • Beachrace Oostende
  • duatlon malonne
  • cross duatlon Thuin
  • korte cross duatlon Wetteren
  • Memorial Benny vansteelant
  • duatlon waardamme
  • estafettetijdrit Mesen
  • loopwedstrijd Dwars door Grijsloke
  • tijdrit de goede herder torhout
  • duatlon Halle
  • duatlon la gileppe
  • tijdrit Oostende
  • Duatlon Loenhout
  • BK Duatlon Kortrijk
  • loopwedstrijd Egem
  • Loopwedstrijd Gavere
  • duatlon Elsegem
  • tijdrit oostkamp
  • duatlon rijkevorsel
  • Tijdrit Dudzele
  • Duatlon Roeux
  • i duatlon knokke
  • Duatlon Frasnes
  • Paramouth spring duatlon Engeland
  • Duatlon Ath
  • duatlon jurbise
  • loopwedstrijd oostende
  • Veldloop Veurne
  • duatlon Maldegem
  • crossduatlon Valkenburg
  • duatlon Thuin
  • Memorial Benny vansteelant
  • Tijdrit Lichtervelde
  • loopwedstrijd passendale
    06-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Kortrijk
    Duatlon Kortrijk:

    De lange munte in Kortrijk was dit weekend the place to be.
    Ik had er iets minder zin in dan anders, mijn tegenvallende prestatie van Gullegem nog in het achterhoofd en de extreme warmte...
    Dit warme weer is echt mijn ding niet, maar de zon was er voor iedereen, dus toch maar beslist om naar Kortrijk af te zakken en er het beste van te maken. Ter plaatse gekomen werd meegedeeld dat de wedstrijd ingekort zou worden. In plaats van 9/40/6 werd het uiteindelijk 6/27/3, dat zag ik al veel beter zitten. Ik ben toch behoedzaam van start gegaan tijdens de eerste run, maar gaande weg kwam ik er toch goed door en kon ik een mooi tempo aanhouden. Op de fiets ging het opnieuw vlot op dit bochtig en heuvelachtig parkoer, maar hier en daar besloot ik niet zot te doen om weg te springen maar bleven we met een groepje samen. Af en toe sprong ik wel een mee maar dat was eigenlijk meer een beetje spelen. Ook de laatste run ging vlot. Ondanks de hitte kon ik toch deze wedstrijd beëindigen met een goed gevoel. Ik was nog niet top maar ben wel tevreden.

    in bijlage uitslag: http://vtdl.triathlon.be/wp-content/uploads/2015/07/20150704-kortrijk.pdf
    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=MqC8lTNjGDg&feature=youtu.be




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    19-10-2015
    Mooi aandenken aan een sportprestatie

    Beste Pascal, 

    Wat een mooie blog, ik zie dat je niet alleen fanatiek bent op de fiets maar ook nog schrijft over je prestaties. Leuk om te lezen en te zien dat je hier al zo lang mee bezig bent. Ik voreg mij af of je open staat voor het maken van promotie voor een mooie foto product. Ik weet niet of het in Belgie ook is aangeslagen maar in Nederland is het printen van foto's op hout als aandenken van een gebeurtenis of sport prestatie een hele hype geworden. Een vriend van me heeft hier een bedrijf in en heeft me gevraagd om te kijken of ik dit in Belgie meer kan promoten.

    Zijn website heet timberprint.nl en hier kun je alle maten en soorten hout laten bedrukken met een persoonlijk geuploade foto. Wellicht kan jij hierover schrijven en in ruil zouden wij jou dan een print kunnen aanbieden... Hoor heel graag van je!

    Succes met al je sportieve prestaties!

    Groetjes Josh uit Nederland



    19-10-2015, 14:05 geschreven door Josh
    materiaal
    Foto
    pinarello graal
    Foto
    pinarello montello
    Foto
    pinarello prince
    Foto
    giannimotta maximo 10
    Foto
    Maes Beach
    Over mijzelf
    Ik ben vanaudenaerde pascal
    Ik ben een man en woon in handzame (Belgie) en mijn beroep is kraanman.
    Ik ben geboren op 06/12/1971 en ben nu dus 52 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: duatlon ,tijdrit,mountainbike,lopen ,fietsen.
    duatleten
  • pieter Rijnders
  • Vincent Van de Walle
  • lies vanaudenaerde
  • jente samson
  • olivier d'haene
  • Christophe Quartier
  • kenneth vandendriessche
  • thomas en kurt jurgens + ilse Geldhof
  • Whytic Priem
  • Koen Gheysens
    duatleten
  • jochen neyrinck
  • dimitri vanmassenhove
  • christoph fieuw
  • tom vandenbussche
  • sam lepoutre
  • xavier de vriendt
  • sammie de vriendt
  • Joerie Vansteelant
  • Tim vijverman
  • Xander Denys
    favorieten
  • Stijn Fincioen
  • triatlon tk
  • tijdrit recreanten
  • scott 2 run
  • pinarello
  • corima
  • mountainbike
  • fimpje pinarello prince 2009
  • fix-fork
  • rudi De Boelpaep
  • FOTOBOEK
  • filmpje pinarellos
  • sporza
  • jesse van nieuwenhuyse
  • lid van
  • DVB
  • agenda

    21/07/2015: Duatlon Loenhout 02/08/2015: Tijdrit Oostende 09/08/2015: Duatlon La Gileppe 23/08/2015: Tijdrit Torhout 06/09/2015: Duatlon Waardamme 20/09/2015: Duatlon Torhout

    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs