duatleet pascal vanaudenaerde
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


PR:marathon : nacht van vlaanderen 2003        3u14min42sec


PR:: 1/2 Marathon Lakosta 2003                1u25min42sec


PR:10 km Torhout 2001                      38 min 24 sec


PR:5 km   piste 1998                      19.09.70


PR:3000m    Piste  2000                         10.56.13

duatleet pascal vanaudenaerde
Inhoud blog
  • Duatlon Kortrijk
  • Duatlon Gullegem
  • Tijdrit Oostkamp
  • Dwars door Wervik
  • Duatlon Elsegem
  • tijdrit dudzele
  • duatlon Roeux
  • duatlon ruddervoorde
  • Duatlon Frasnes
  • duatlon Geluwe
  • crossduatlon Ath
  • Crossduatlon Nossegem
  • Kortemark Loopt
  • Duatlon Vert de Mons Jurbise
  • Veldloop Ieper
  • crossduatlon Maldegem/ Kleit
  • Beachrace Oostende
  • duatlon malonne
  • cross duatlon Thuin
  • korte cross duatlon Wetteren
  • Memorial Benny vansteelant
  • duatlon waardamme
  • estafettetijdrit Mesen
  • loopwedstrijd Dwars door Grijsloke
  • tijdrit de goede herder torhout
  • duatlon Halle
  • duatlon la gileppe
  • tijdrit Oostende
  • Duatlon Loenhout
  • BK Duatlon Kortrijk
  • loopwedstrijd Egem
  • Loopwedstrijd Gavere
  • duatlon Elsegem
  • tijdrit oostkamp
  • duatlon rijkevorsel
  • Tijdrit Dudzele
  • Duatlon Roeux
  • i duatlon knokke
  • Duatlon Frasnes
  • Paramouth spring duatlon Engeland
  • Duatlon Ath
  • duatlon jurbise
  • loopwedstrijd oostende
  • Veldloop Veurne
  • duatlon Maldegem
  • crossduatlon Valkenburg
  • duatlon Thuin
  • Memorial Benny vansteelant
  • Tijdrit Lichtervelde
  • loopwedstrijd passendale
    09-05-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duatlon Roeux

    Duatlon Roeux

    De weersvoorspellingen begin deze week voor vandaag waren alles behalve goed...
    Regen en veel wind, dus dat beloofde een zware wedstrijd te worden. Deze ochtend zag het er op de buienradar nochtans nog redelijk uit, het zou precies wel nog meevallen. Dus zonder zorgen op weg naar Frankrijk. Bij aankomst was er al veel wind en de beloofde regen was uiteindelijk ook van de partij. Tijdens de eerste run stond er 10 kilometer op het programma op een gewijzigd parcours. Het ging goed tijdens de eerste run, ik liep de begkilometers al vrij vooraan, meestal alleen. Dan ben ik tot bij mijn voorganger gekomen en een tijd samen gebleven. Ik liep eens weg, de laatste 3km bleven we samen, om zo in 10 positie te wisselen. Eeenmaal op de fiets kon ik goed opschuiven en met de wind als bondgenoot kon ik naar de 4de positie fietsen. Zonder risico's te nemen want de regen zorgde ervoor dat ik toch niet echt volluit durfde gaan. Mijn 4de plaats was nog niet helemaal veilig, dus moest ik in de laatste run nog 5km de gaskraan een beetje verder opendraaien. Ik werd dus 4de algemeen en bovenop deze mooie prestatie werd ik 1ste master :-D

    In bijlage uitslag: http://www.prolivesport.fr/evenement/crazy-green-tri-2015-3e-edition-chp-62-et-regional-triathlon-longue-distance_73/live.html 

    Op naar het eerste tijdrit van het seizoen 
    16 mei --> tijdrit Dudzele
     





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    materiaal
    Foto
    pinarello graal
    Foto
    pinarello montello
    Foto
    pinarello prince
    Foto
    giannimotta maximo 10
    Foto
    Maes Beach
    Over mijzelf
    Ik ben vanaudenaerde pascal
    Ik ben een man en woon in handzame (Belgie) en mijn beroep is kraanman.
    Ik ben geboren op 06/12/1971 en ben nu dus 52 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: duatlon ,tijdrit,mountainbike,lopen ,fietsen.
    duatleten
  • pieter Rijnders
  • Vincent Van de Walle
  • lies vanaudenaerde
  • jente samson
  • olivier d'haene
  • Christophe Quartier
  • kenneth vandendriessche
  • thomas en kurt jurgens + ilse Geldhof
  • Whytic Priem
  • Koen Gheysens
    duatleten
  • jochen neyrinck
  • dimitri vanmassenhove
  • christoph fieuw
  • tom vandenbussche
  • sam lepoutre
  • xavier de vriendt
  • sammie de vriendt
  • Joerie Vansteelant
  • Tim vijverman
  • Xander Denys
    favorieten
  • Stijn Fincioen
  • triatlon tk
  • tijdrit recreanten
  • scott 2 run
  • pinarello
  • corima
  • mountainbike
  • fimpje pinarello prince 2009
  • fix-fork
  • rudi De Boelpaep
  • FOTOBOEK
  • filmpje pinarellos
  • sporza
  • jesse van nieuwenhuyse
  • lid van
  • DVB
  • agenda

    21/07/2015: Duatlon Loenhout 02/08/2015: Tijdrit Oostende 09/08/2015: Duatlon La Gileppe 23/08/2015: Tijdrit Torhout 06/09/2015: Duatlon Waardamme 20/09/2015: Duatlon Torhout

    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs