duatleet pascal vanaudenaerde
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 


PR:marathon : nacht van vlaanderen 2003        3u14min42sec


PR:: 1/2 Marathon Lakosta 2003                1u25min42sec


PR:10 km Torhout 2001                      38 min 24 sec


PR:5 km   piste 1998                      19.09.70


PR:3000m    Piste  2000                         10.56.13

duatleet pascal vanaudenaerde
Inhoud blog
  • Duatlon Kortrijk
  • Duatlon Gullegem
  • Tijdrit Oostkamp
  • Dwars door Wervik
  • Duatlon Elsegem
  • tijdrit dudzele
  • duatlon Roeux
  • duatlon ruddervoorde
  • Duatlon Frasnes
  • duatlon Geluwe
  • crossduatlon Ath
  • Crossduatlon Nossegem
  • Kortemark Loopt
  • Duatlon Vert de Mons Jurbise
  • Veldloop Ieper
  • crossduatlon Maldegem/ Kleit
  • Beachrace Oostende
  • duatlon malonne
  • cross duatlon Thuin
  • korte cross duatlon Wetteren
  • Memorial Benny vansteelant
  • duatlon waardamme
  • estafettetijdrit Mesen
  • loopwedstrijd Dwars door Grijsloke
  • tijdrit de goede herder torhout
  • duatlon Halle
  • duatlon la gileppe
  • tijdrit Oostende
  • Duatlon Loenhout
  • BK Duatlon Kortrijk
  • loopwedstrijd Egem
  • Loopwedstrijd Gavere
  • duatlon Elsegem
  • tijdrit oostkamp
  • duatlon rijkevorsel
  • Tijdrit Dudzele
  • Duatlon Roeux
  • i duatlon knokke
  • Duatlon Frasnes
  • Paramouth spring duatlon Engeland
  • Duatlon Ath
  • duatlon jurbise
  • loopwedstrijd oostende
  • Veldloop Veurne
  • duatlon Maldegem
  • crossduatlon Valkenburg
  • duatlon Thuin
  • Memorial Benny vansteelant
  • Tijdrit Lichtervelde
  • loopwedstrijd passendale
    01-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijdrit oostkamp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tijdrit Oostkamp

    Vandaag ging ik op zoek naar mijn benen van vorig tijdritseizoen, en ik heb ze gevonden.        
    Na mijn mindere prestatie in Dudzele wilde ik absoluut beter doen. Veel beter.           
    Ik ging als een bezetene van start en had direct het goede ritme te pakken.Ik voelde meteen dat het goed zat.De wind was wel weer een beetje opgekomen in de loop van de namiddag, maar ik was te gebrand op een super uitslag dat de rest bijzaak was.Tijdens de tweede ronde moest ik een paar seconden toegeven op de startronde enik heb er  de laatste ronde nog eens alles uitgeperst waardoor deze mijn beste ronde werd.                         
    Tweede veteraan na een sterke Dirk Verleyen.
    Super tevreden over deze wedstrijd en de beste prestatie in de 5 keer dat ik daar aan de start stond voor het goede doel.               
    tijd 0.29.11 en een gemiddelde van 43.78          
    rondetijden: 1ste ronde 9.43    2de ronde 9.46  3de ronde 9.41

    In bijlage uitslag: http://www.csd-registratie.be/media/1041/uitslag-algemeen-2014.pdf        
    In bijlage filmpje :
    https://www.youtube.com/watch?v=aLS_9WsH-wg                       
    in bijlage garmingegevens:
    http://connect.garmin.com/activity/511363657


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-06-2014, 17:13 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    26-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duatlon rijkevorsel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Duatlon Rijkevorsel

    Afstand: 4.2/ 22.2 /2.1

    Vandaag stond een recreatieve duatlon op het programma in Rijkevorsel.       
    Althans dat was toch het opzet van de organisatie, maar het werd en supersnelle       
    wedstrijd met vele plaatselijke kleppers uit het wielrennen en de atletiek.      
    Het parkoer bestond uit twee loopronden van samen bijna  4.3km, drie ronden fietsen goed voor 22.2km en nog een loopronde vaneen goeie  2.1km.            
    We gingen razendsnel van start ongeveer aan 20km/u, na een paar bochten liep ik nog aan 17 maar het was precies of ik stil stond. Na een snelle wissel gingen we met zijn tweeën op weg.We draaiden samen goed rond en konden zo stelselmatig een paar mannen oprapen. Ook een sleper natuurlijk die niet kon of wilde overpakken, dus deze moest eraan geloven.Ik liet een gat vallen en zei dat ik hem niet terug dicht zou rijden dat nu aan hem was, eenmaal ik in zijn in zijn wiel zat raakte hij gefrustreerd en stopte ook met trappen. Heb dan maar een bommetje gegooid en hem der af gebonjourd, om hem niet meer terug te zien. Ik heb hem wel nog in de verte achter mij horen roepen, en klonk niet echt vriendelijk
    J                                                                    
    Na nog een snelle tweede run ben ik als 9de veteraan over de streep gekomen.            
    Vergeleken met het deelnemersveld van vorig jaar zou ik met deze tijd algemeen top 20 gehaald hebben, maar nu moest ik mij tevreden stellen met een 40ste plaats.Ik heb wel een goed gevoel overgehouden aan deze wedstrijd.

     

    In bijlage uitslag: http://www.duatlon.be/uitslag-veteranen.html
    in bijlage garmin loopgegevens: http://connect.garmin.com/activity/506565125                           
    in bijlage garmin fietsgegevens:  http://connect.garmin.com/activity/506556669            
    in bijlage fimpje: https://www.youtube.com/watch?v=_FT24LfvpgU&feature=youtu.be
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/6018147226871617025

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-05-2014, 00:00 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    18-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdrit Dudzele
    Klik op de afbeelding om de link te volgen tijdrit Dudzele
    Eerste tijdrit van het seizoen.Heel de week vol spanning, mischien teveel spanning naar deze wedstrijd uitgekeken.
    Nieuw tt pak, nieuw vol wiel, klaaar om te testen, maar het werd mijn slechtste tijdrit ooit
    Ik stond met weinig vertrouwen aan de start; Twee dagen last van mijn maag gehad en weinig geslapen, dat kon ook niet echt een pluspunt zijn.
    Er was een heel sterk deelnemersveld dit jaar, alle kleppers waren present.
    Met een mindere plaats in vergelijk met vorig jaar kon ik mij nog verzoenen, maar met een mindere tijd kan ik echt niet tevreden zijn.

    positieve noot: ben wel met de eerste tombolaprijs gaan lopen: een mooie nespressomachine, waarvoor dank

    Hopelijk kan ik volgende week weer bevestigen.

    in bijlage uitslag: http://www.star-tracking.be/Ranking/RankingList/91
    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=KqiICd8K1vY
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/6014849185512470225


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    18-05-2014, 21:28 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    05-05-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Roeux
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Duatlon Roeux
    afstand: 10/56/6
    Vandaag zijn we eens de grens overgestoken naar Frankrijk voor een iets langere duatlon, maar wel nog eens een non drafting dus op de fiets zou dit iets meer naar mijn hand moeten zijn. Eerste run ging vlot, ik heb gewoon mijn eigen tempo gezocht op een parkoers die toch wel 90% off road was.Na een tijdje begon ik stelselmatig atleten in te halen.
    Op de fiets mijn vol wiel gestest voor de aankomende tijdritten. Getest en goed bevonden. power parkoer werd dit genoemd, en  power was nodig op dit licht  :) golvend parkoers, die bestond uit twee ronden van 28km in en door alle omliggende gemeenten van Roeux... een unieke ervaring.Dat is iets wat in Vlaanderen niet mogelijk zou zijn, zo veel verschillende gemeenten doorkruisen.
    Laatste run heb ik mijn positie goed kunnen verdedigen en tevreden kunnen afsluiten.

    run time 1 0.43.36 30ste tijd
    bike time 1.30.42  6de tijd
    run time 2 0.28.35 21ste tijd
    total time 2.44.10 goed voor een 17 plaats algemeen en 6 de in eigen reeks

    op naar de eerste tijdrit van het seizoen over 16km in Dudzele

    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=Y0no1DB6Vqg&feature=youtu.be
    in bijlage uitslag: http://www.crazyandco.fr/wa_files/DUATHLON_20M.pdf
    in bijlage garmingegevens run time 1: http://connect.garmin.com/activity/492875135
    in bijlage garmingegevens bike time :  http://connect.garmin.com/activity/492872384
    in bijlage garmingegevens run time 2 :  http://connect.garmin.com/activity/492875161


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-05-2014, 00:00 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    27-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.i duatlon knokke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen i duatlon Knokke

    afstand: 5 /22 MTB /2.5

    Knokke-Heist was vandaag the place to be.
    De i duatlon liep over een mooi gevarieerd parkoer.Het lopen speelde zich volledig af op het strand.Tijdens het fietsen wisselden goed berijdbare zandstroken af met mul zand. Ook flink wat bochten en hellingen in en langs de villawijken zorgden voor een zware wedstrijd.De eerste run ging goed, vlotte wissel en op jacht op de beachbike :) . Op het einde van de tweede toer reed ik tot twee maal toe mijn ketting vast.Resultaat seconden tikten weg en tien tot vijftien plaatsen verlies, maar ik begon opnieuw aan mijn inhaalrace.Bijna liep het nog eens fout toen ik de verkeerde kant werd opgestuurd aan de wissel.
    Laatste run toch nog eens alles gegeven.Ondanks het feit dat het parkoer zeer technisch was en dit niet echt mijn ding is moet ik zeggen dat ik me goed ggeamuseerd heb vandaag.

    in bijlage uitslag: http://www.bibtiming.be/site/26-04-2014-i-duatlon-knokke
    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=6NVhyNbYCag&feature=youtu.be
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/6007039424560029489?authkey=CPnw9ZK9z8nLvAE

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    27-04-2014, 20:31 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    14-04-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Frasnes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Duatlon Frasnes

    Dit weekend zijn we richting Frasnes getrokken voor de duatlon de collines.
    Een sprintduatlon over een afstand van 5/20/3
    Al van bij de parkoerverkenning wist ik dat dit iets voor mij zou zijn!
    Met dank aan coach Jesse voor de tip 
    Vrij zwaar berg op en af, maar op de fiets was het vlammen :)
    Tijdens het eerste lopen schoof ik meteen goed op om tijdens het fietsen al op een goede posititie te zitten!
    Dit parkoer gaf mij vleugels en ik kreeg al snel mijn dichtste concurent in het vizier.
    Ik ben in de slotronde van het fietsen ook nog bij Bart Verkaemer gekomen, toch ook één van de snellere mannen
    maar in de laatste run kon ik hem niet meer bijhouden!
    Zeer tevreden met de eerste fietstijd, maar zoals eerder gezegd, dit parkoer was echt mijn ding!!!

    Derde x podium in het nog prille seizoen, geslaagd dus :p


    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/6002104037554761377
    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=kw30K1T9mAI
    in bijlage uitslag: http://media.wix.com/ugd/31d2c8_74c31643857c4096a08afaaa2ce697cc.pdf

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    14-04-2014, 18:49 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    25-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paramouth spring duatlon Engeland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Paramouth spring duatlon Engeland
    afstand: 4/40/8

    Dit weekend zijn Tom Vandenbussche en ik, samen met onze camarevrouw (Lies) naar Engeland getrokken
    voor de paramouth spring duatlon.
    Dit was al een beleving op zich.Met de shuttle naar de overkant van het kanaal.
    Alles speelde zich af op het motorrace-circuit van Goodwood. Een race parkoer met een rondeafstand van 4km.
    We moesten één ronde lopen, tien rondes fietsen en  afsluitend 2 rondes lopen.
    Tijdens de eerste run voelde ik meteen al dat het goed zat.Als 21ste dook ik de pitstop (wisselzone) inen na 1 ronde fietsen zat ik al in achtste positie.Zalig zo'n circuit...vlammen dus
    De voorspelde felle wind was van de partij, maar echt veel last heb ik daar niet van gehad.
    Ik ben op de fiets  blijven opschuiven tot een 5 de plaats.
    De laatste run ging ook nog altijd vlot en kon ik mijn 5de plaats goed vasthouden en werd ik 2de bij de H40.
    Het ziet er naar uit dat dit soort wedstrijden, met een korte 1ste run en een langere 2de run toch echt wel mijn ding is.
    Het parkoer was prachtig, echt een aanrader, alleen jammer dat we daarvoor zo ver moesten gaan.Wedstrijden van dit kaliber kom je spijtig genoeg bij ons niet tegen.
    Korte stayerwedstrijden, waar iedere mindere fietsen profiteert van een ander...
    In Goodwood was er zeer veel volk op het circuit (door de verschillende wedstrijden)en toch werd er zoals het hoort op een niet stayerwedstrijden...dus echt niet gestayerd


    in bijlage uitslag: http://racetecresults.com/results.aspx?CId=16421&RId=2035
    in bijlage filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=BeZtS0xmmqQ&list=UUNDChAHovvw2AxMu8NF7SQw


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    25-03-2014, 19:52 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    16-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Ath
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Duatlon Ath
    Vandaag zijn we richting Ath getrokken om een adventure duatlon te doen. Ik wist totaal niet wat mij te wachten stond, want alle soorten verhalen hoorde ik over deze wedstrijd. Ik ben dus van start gegaan, vrij rustig omdat elke km een verrassing was, zonder parcours kennis, maar al snel vond ik het juiste ritme en begon ik op te schuvien. Aan de eerste 13 km lopen leek geen einde te komen, door bossen, open vlaktes, weiden en zware stukken op en af. Geen idee achter welke bocht we de wisselzone zouden vinden. Op de fiets was ik goed op dreef. Ik kon bij 4 mannen aansluiten, maar op een te technische strook moest ik hen laten gaan. Ik zag ze wel constant voor me maar er terug naar toe rijden lukte me niet. In de laatste slotrun kwam ik er nog terug bij. Super geamuseerd en tevreden met een mooie 8ste plaats algemeen en 3de bij de H 40

    Run time 1: 00.59.13 ( 15de tijd )
    bike time  :  01.17.43 ( 6de tijd )
    Run time  2: 00.21.07 ( 9de tijd )
    Total time : 02.39.45

    Op naar de Goodmodd duatlon in Engeland, waar ik samen met Tom naar toe trek. Ik kijk er naar uit om op het mortorrace circuit te vlammen

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=0emi06U-IhU&list=UUNDChAHovvw2AxMu8NF7SQw
    in bijlage uitslag: http://easychrono.be/cms/uploads/resultatschrono/35/duathlon-aventure.pdf
    in bijlage fiets parcours : http://www.openrunner.com/index.php?id=2091090&dis=29.816&uni=km#.UKvk-sKJp-x.facebook
    in bijlage garmin- gegevens fietsen : http://connect.garmin.com/activity/461958521
    in bijlage garmin- gegevens lopen: http://connect.garmin.com/activity/461981630
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5991477218618882977



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-03-2014, 21:06 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    19-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duatlon jurbise
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Duathlon Vert Jurbise

    Afstand : 4/23/2

    Vandaag stond de duatlon in Jurbise op het programma.
    Tijdens het eerste lopen liep het al fout, schoen verloren in de modder, moeten terugkeren, game over eigenlijk al.

    Na een snelle wissel ben ik toch een aantal plaatsen kunnen opschuiven maar ook op de fiets kon ik niet genoeg kracht zetten.en tijdens het fietsen was het weer van dat: stok in mijn derailleur, losprutsen en weer tijd verliezen.Tweede run ok maar toch hgeen super gevoel overgehouden aan deze wedstrijd. Mooi parkoer mits iets droger want nu zakte je weg tot bijna aan je knieën met momenten.

    Run time 1:     0.17.38    47ste
    Bike time :      1.07.15     21ste
    Run time 2:    0.09.22     46ste
    Total time:     1.34.15     6de H 40  en 27ste algemeen

    In bijlage uitslag: http://www.tcdm.be/classementpromo2014.pdf
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5982180711567755009?authkey=COug6OHAq5WVWA
    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=-5-1B7h7_uo&feature=youtu.be


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-02-2014, 19:41 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopwedstrijd oostende
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Corrida van ’t sas           

    Vandaag een wedstrijd meegenomen van het Oostends loopcriterium. Er stond een strakke wind om en rond de spuikom.Met een grote groep gingen we van start met wind in de rug. Ermoesten twee ronden afgelegd worden met een totale afstand van 7.6km.
    i
    k heb mijn wedstrijd afgewerkt in 0.30.16 met een gemiddelde snelheid van 15/u.
    Goed voor een 64 ste plaats algemeen en een 18 de in mijn categorie

    In bijlage garmingegevens: http://www.loopcriterium.be/sites/default/files/wedstrijduitslagen/Corrida-van-t-Sas-2014.pdf

    In bijlage garmingegevens: http://connect.garmin.com/activity/439304648

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-02-2014, 19:27 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop Veurne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Veldloop Veurne   26/01/2014
    Afstand: 7km

    Vandaag nog eens een veldloop meegepikt.
    Parkoer was modderig en ook de regen was zoals zo vaak
    deze winter van de partij.Ploeteren dus maar weer.
    Met een tijd van 0.31.13 en een gemiddelde snelheid van 13.7
    werd ik 31ste op 50 deelnemers en 20ste master.

    in bijlage garmingegevens: http://connect.garmin.com/activity/436152071
    in bijlage uitslag: http://vzw.macw.be/Data/Wedstrijden/20140126Uitslag.pdf



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-02-2014, 19:24 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    28-12-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duatlon Maldegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Duatlon Maldegem
    3.6/21/1.8

    vandaag stond ik voor de eerste keer aan de start in de winterduatlon in Kleit/Maldegem
    De weersvoorspellingen waren alles behalve gunstig.
    Striemende regen, wind kracht 5 à 6, gelukkig was het ergste tegen de middag voorbij.
    Toch was het een parkoer om 'u' tegen te zeggen door de vele regen van de afgelopen dagen.
    Pure kracht was nodig vandaag. Ploeterend door de velden, dan weer stroken verhard, klei, alles kwam aan bod! Ik heb me allesinds goed geamuseerd en ben tevreden met mijn uitslag, mede dankzij mijn snelle wissel

    20ste plaats algemeen
    5de H 40

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=JFqtt7zNjIM&feature=youtu.be
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5962384540665546673






    Bijlagen:
    CCI28122013_00000.bmp (8 MB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    28-12-2013, 12:33 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    10-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crossduatlon Valkenburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen crossduatlon Valkenburg
    Ik heb me vandaag opnieuw aan een crossduatlon gewaagd.Na een autorit van 2u45, in mijn normen een vrij verre verplaatsing zijn we aangekomen in Valkenburg. Het parkoer, in het bos nabij de Cauberg, lag er wel droger bij dan vorige week, maar het was zeer technisch.
    Door de hevige regenval van de afgelopen dagen was de organisatie verplicht een paar wijzigingen aan te brengen in het loop- en fietsparkoer. De jeugdwedstrijden werden zelfs afgelast.
    Het eerste lopen werd teruggebracht tot 3.9 km.
    De vier fietsronden waren zeer technisch, maar het ging wel iedere ronde beter om de bochten in te schatten, zodat ik toch best tevreden mag zijn over mijn fietsprestatie. het laatste lopen goed stand gehouden en zelfs nog een paar atleten ingehaald om zo op een mooie 12 de plaats te eindigen.( op de uitslag staat 14de maar er zijn twee jeugdatleten tussen geslopen die hun wedstrijd bij ons mochten deelnemen maar met een fietsronde minder, vandaar). ik werd tweede Belg en 4de H40

    eindtijd 1.19.21

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Yv0kACv1_zg&feature=youtu.be
    in bijlage garmin gegevens lopen: http://connect.garmin.com/activity/402337045
    in bijlage garmin gegevens fietsen: http://connect.garmin.com/activity/402335022
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5944690388662602865

    Bijlagen:
    uitslag duatlon valkenburg.pdf (33.1 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    10-11-2013, 18:57 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    03-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.duatlon Thuin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag een eerste keer naar Wallonië gereden om daar een crossduatlon mee te pikken.
    Een wedstrijd in en rond het bos van Thuin. De vele afgevallen blederen en een regenvlaagje juist voor de start zorgde ervoor dat het op bepaalde plaatsen gevaarlijk glad was.Lange stukken naar beneden op de weg wisselden elkaar af met steile stukken offroad in het bos.
    Loop- en fietsparkoer was praktisch op hetzelfde parkoer waardoor de hellingen er meerdere keren aan bod kwamen.
    Al van in de eerste run kon ik een goed tempo vinden en wisselde ik als 29ste. Op de fiets was het echte powerwerk in het bos en daar hou ik wel van, ik heb me echt goed geamuseerd.Zeker van een plaats in de top 20 vatte ik mijn tweede run aan, om 17 de te eindigen.
    Modderig en zwart ben ik heel tevreden over de finishlijn gekomen. Voor herhaling vatbaar!!!

    Op naar Valkenburg komende zaterdag en het beloofd daar ook een mooi parkoer te worden.

    eerste run    00.27.38   (33ste plaats)
    bike             0.58.14     (18de plaats)
    tweede run  00.18.23   (10de plaats)
    total time      1.44.15    (17de plaats algemeen en 6de in reeks H40)

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=bhVtvIG3IdE&feature=youtu.be
    in bijlage uitslag : http://www.oxygenetriathlon.be/fileadmin/_temp_/2013_Duathlon.pdf
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5942070117115040049
    in bijlage garmingegevens lopen: http://connect.garmin.com/activity/399233859
    in bijlage garmingegevens fietsen : https://connect.garmin.com/activity/399232006
    in bijlage parkoer run 1 : http://oxygenetriathlon.be/index.php?id=145
    in bijlage parkoer bike: http://oxygenetriathlon.be/index.php?id=146
    in bijlage parkoer run 2: http://oxygenetriathlon.be/index.php?id=147

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    03-11-2013, 17:31 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Memorial Benny vansteelant
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Memorial Benny Vansteelant
    Belgisch kampioenschap Sprintduatlon

    Met deze wedstrijd sluit ik het zomerseizoen af. Het BK sprint, een mooie wedstrijd om daarna even in rust te gaan.
    Kleine snelle loopronden afgewisseld met lange rechte fietsstukken, een fietsparkoer om gas op te geven, ook al was er een strook
    fameus vals plat.Ook het laatste lopen ging nog super en zonder het te weten liep ik zo nog naar een 3 plaats in het provinciaal
    kampioenschap. Een zeer greslaagde wedstrijd dus voor mij.

    run time 1:  0.16.48    74 ste tijd
    bike time :  0.28.11    50 ste tijd
    run time 2 : 0.11.03    60 ste tijd
    total time :  0.57.36    56 ste tijd overall

    14 de in de reeks H 40


    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=mUkNJWiiHkU
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5926893924053442017
    in bijlage garmin-gegevens fietsen: http://connect.garmin.com/activity/380043981
    in bijlaage garmin-gegevens lopen: http://connect.garmin.com/activity/380044813
    in bijlage uitslag: http://uitslagen.3athlon.be/pdffiles/2013/torhout2013/torhout2013_sprint_scratch.pdf

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-09-2013, 21:16 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    15-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdrit Lichtervelde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdrit Lichtervelde
    afstand: 13 km

    De laatste tijdrit van het seizoen zit er weer op, het gevreesde werd nog maar eens de waarheid..
    Lek rijden op een tijdrit en opneiuw met dat vervloekte vol wiel, op 3/4 van de wedstrijd!
    Ik heb wel een nieuwe herkansing gekregen maar een grote brok energie is dan natuurlijk al weg..
    Opnieuw gestart dus, opnieuw in de regen met weinig vertrouwen in de benen .
    Toch nog een derde plaats behaald, maar daar kan ik niet tevreden mee zijn!
    Er zat meer in vandaag!

    Op naar BK sprint duatlon in Torhout, laatste wedstrijd van dit seizoen!

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LqvMQSFXLtw
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5923912956722398113
    in bijlage garmin gegevens 1ste start : http://connect.garmin.com/activity/376503136
    in bijlage garmin gegevens 2de start: http://connect.garmin.com/activity/376503125

    Bijlagen:
    Algemene uitslag van de tijdrit van 14 september 2013.docx (10.8 KB)   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-09-2013, 00:00 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    08-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loopwedstrijd passendale
    Klik op de afbeelding om de link te volgen loopwedstrijd Passendale
    afstand 9.5 km

    Vandaag stond ik aan de start van de frontrun te Passendale. Het was de eerste keer dat ik in deze regio liep.
    Het viel direct op dat dit een vrij zwaar parkoer was, berg op en af...IK wist niet hoe de beentjes zouden zijn na de tijdrit van gisteren maar ik ben vanaf het begin goed meegegaan zen blijven geven tot het eind. Met een 18 de plaats algemeen en 7de in mijn reeks ben in dan ook heel tevreden. tijd :  0.37.35


    in bijlage uitslag: http://uitslagen.3athlon.be/pdffiles/2013/passendale2013/passendale2013_10km_algemeen.pdf
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5921330349296011217
    in bijlage garmin- gegevens: http://connect.garmin.com/activity/372568813
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-09-2013, 00:00 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    07-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Estafette tijdrit Mesen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Estafette tijdrit Mesen

    Vandaag stonden Jan Goddaert, Tom Vandierendonck en ikzelf aan de start van de estafette-tijdrit te Mesen. Met ons drieën
    genoemd "milleniumteam" hadden we maar één doel voor ogen...namelijk het bovenste trapje van het podium !!!
    Het is ons dan ook gelukt :)  met een tijd van 18.31min over een afstand van 4.4 km, konden we het tweede team op 8sec achterstand houden
    individuele tijden 3de plaats   ikzelf    0.06.07
                                 4de plaats    Tom     0.06.07
                                 8ste plaats    Jan      0.06.17

    Zeker voor herhaling vatbaar met dank aan mijn teamgenoten

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=4BgdRFH4JRQ&feature=youtu.be
    in bijlage garmin- gegevens: http://connect.garmin.com/activity/372060828
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5920959439770235457
    in bijlage uitslag: http://www.estafettetijdrit.be/?page_id=481


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-09-2013, 00:00 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    03-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pk duatlon waardamme
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pk duatlon Waardamme
    afstand: 4.5/20/3

    Vandaag weer een goeie wedstrijd afgewerkt, eerste run was goed, maar ik mis de explosivitieit op deze afstand nog wel een beetje,
    de twee loopgedeeltes zijn te lang in vergelijk met het fietsen! deze mocht gerust een toer langer geweest zijn!
    Maar op de fiets goed doorgegaan ( verbazend genoeg) heb ik maar de 20ste fietstijd ???
    Tijdens het laatste lopen goed stand gehouden om zo naar een 5de plaats bij de masters te lopen

    Run time 1: 0.16.12 (44ste plaats)
    Bike time  : 0.29.39 (20ste plaats)
    Run time 2: 0.11.51 (36ste plaats)
    Total time : 0.57.42

    in bijlage uitslag: http://vtdl.triathlon.be/upload/resultaten/20130901-waardamme.pdf
    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=IiYj-PPGDDU
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5919480129074525425


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    03-09-2013, 21:28 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    26-08-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijdrit de goede herder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdrit De Goede Herder
    afstand: 6.6km

    Vandaag heb ik op de Goede Herder weer een goede tijdrit gereden!
    1sec. tekort om nog een podium trapje hoger te staan maar best tevreden met 2de plaats in eigen categorie
    en 3de plaats in het algemeen klassement.
    Voor mij eindigde de kleppers Tom Vandenbussche en Pascal Tiers!
    Opnieuw het goed gevoel op de fiets te pakken!

    in bijlage filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Sqjyr4pcHE0&feature=youtu.be
    in bijlage garmingegevens: http://connect.garmin.com/activity/364986469
    in bijlage uitslag: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5916397278710567169
    in bijlage foto's: https://plus.google.com/photos/103834416212547451774/albums/5916480284508089489
    op naar duatlon Waardamme
    zondag 1september!
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-08-2013, 19:34 geschreven door duatleet vanaudenaerde pascal  
    materiaal
    Foto
    pinarello graal
    Foto
    pinarello montello
    Foto
    pinarello prince
    Foto
    giannimotta maximo 10
    Foto
    Maes Beach
    Over mijzelf
    Ik ben vanaudenaerde pascal
    Ik ben een man en woon in handzame (Belgie) en mijn beroep is kraanman.
    Ik ben geboren op 06/12/1971 en ben nu dus 52 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: duatlon ,tijdrit,mountainbike,lopen ,fietsen.
    duatleten
  • pieter Rijnders
  • Vincent Van de Walle
  • lies vanaudenaerde
  • jente samson
  • olivier d'haene
  • Christophe Quartier
  • kenneth vandendriessche
  • thomas en kurt jurgens + ilse Geldhof
  • Whytic Priem
  • Koen Gheysens
    duatleten
  • jochen neyrinck
  • dimitri vanmassenhove
  • christoph fieuw
  • tom vandenbussche
  • sam lepoutre
  • xavier de vriendt
  • sammie de vriendt
  • Joerie Vansteelant
  • Tim vijverman
  • Xander Denys
    favorieten
  • Stijn Fincioen
  • triatlon tk
  • tijdrit recreanten
  • scott 2 run
  • pinarello
  • corima
  • mountainbike
  • fimpje pinarello prince 2009
  • fix-fork
  • rudi De Boelpaep
  • FOTOBOEK
  • filmpje pinarellos
  • sporza
  • jesse van nieuwenhuyse
  • lid van
  • DVB
  • agenda

    21/07/2015: Duatlon Loenhout 02/08/2015: Tijdrit Oostende 09/08/2015: Duatlon La Gileppe 23/08/2015: Tijdrit Torhout 06/09/2015: Duatlon Waardamme 20/09/2015: Duatlon Torhout

    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs