Over mijzelf
Ik ben Benjamin
Ik ben een man en woon in Hasselt (BE) en mijn beroep is Therapeut.
Ik ben geboren op 06/09/1976 en ben nu dus 47 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Birmaantjes, tuin, fitness, etentjes & koken.
Ondertussen in een vechtscheiding, waar ik vecht voor mij vrijheid, omdat mijn overspelige echtgenoot niet wilt scheiden
Foto
Foto
Rondvraag / Poll
PARTNERGEWELD: laten bestraffen?
Via de rechtbank.
Persoonlijk afhandelen.
Bekendmaken, zodat anderen beschermd is tegen deze persoon.
Bekijk resultaat

Inhoud blog
  • scheidingsacte
  • ONLINE DAGBOEK
  • MIJN VERHAAL
    Mijn vrijheid!
    Mijn echtscheiding.
    Na maanden lijden, dierenmishandeling, partner-geweld, schulden & extreme spanningen, een feigelijke scheiding en een bescherming van de vrederechter. DANK AAN GERECHTIGHEID IN BELGIË!
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scheidingsacte
    Vraag: hoe moeilijk kan dat nu zijn, scheiden in onderling akkoord?

    Antwoord, trouw met een vent die niet wilt scheiden, maar toch al samen hokt met zijn lover... Waar géén contact of communicatie mogelijk is, zonder verwijten of beledigingen. Waar alles via 3e moet, jij NIKS te weten komt, wat er op zijn samenkomsten gebeurd of gezegd word, en achteraf de vette misserie met regelingen waar je niks van weet!

    Valse verklaringen ivm adressen, rekeningen die je moet betalen waar je niks van weet, rekeningen die hij zogezegd heeft betaald, die je nooit hebt gezien. Het blijft maar duren.

    Maar nu, na wéér 2 maanden misserie, liggen de papieren op de rechtbank, en wacht ik op de oproep van hen voor de scheiding.

    Laten we hopen dat:

    1. hij komt opdagen
    2. hij tekent
    3. niet in beroep gaat...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs