Over mijzelf
Ik ben Benjamin
Ik ben een man en woon in Hasselt (BE) en mijn beroep is Therapeut.
Ik ben geboren op 06/09/1976 en ben nu dus 47 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Birmaantjes, tuin, fitness, etentjes & koken.
Ondertussen in een vechtscheiding, waar ik vecht voor mij vrijheid, omdat mijn overspelige echtgenoot niet wilt scheiden
Foto
Foto
Rondvraag / Poll
PARTNERGEWELD: laten bestraffen?
Via de rechtbank.
Persoonlijk afhandelen.
Bekendmaken, zodat anderen beschermd is tegen deze persoon.
Bekijk resultaat

Inhoud blog
  • scheidingsacte
  • ONLINE DAGBOEK
  • MIJN VERHAAL
    Mijn vrijheid!
    Mijn echtscheiding.
    Na maanden lijden, dierenmishandeling, partner-geweld, schulden & extreme spanningen, een feigelijke scheiding en een bescherming van de vrederechter. DANK AAN GERECHTIGHEID IN BELGIË!
    Poll / rondvraag / peiling
    PARTNERGEWELD: laten bestraffen?

    Tussenstand:


    Via de rechtbank.  71 % (10)
    Persoonlijk afhandelen.  0 % (0)
    Bekendmaken, zodat anderen beschermd is tegen deze persoon.  29 % (4)

    Totaal aantal stemmen: 14



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...


    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs