hobby's en gedichten
juwelen,beelden'gedichten'allerlei leuks
een huis is gebouwd uit hout en steen; een thuis is gebouwd uit liefde en genegenheid
04-03-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verhuisd
Klik op de afbeelding om de link te volgen

ik ben verhuisd!
mijn nieuw adres is;
juwelke.skynetblogs.be

van harte welkom




Foto

Foto

Foto

Welkom op mijn blog!

Foto

Welkom op mijn blog! Ik wens jullie allen een prettige dag toe!
Foto

Inhoud blog
  • verhuisd

    Foto

    Foto

    Gastenboek
  • blogweek-end
  • Groeten.
  • Weekend
  • Mooi
  • hallo

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per maand
  • 03-2006

    Foto

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Nieuwe pagina 1
    Tell a friend about this page!
    Their Name:
    Their Email:
    Your Name:
    Your Email:

     



    Foto

    Blog als favoriet !

    Foto

    Mijn favorieten
  • dit is de site van mijn pa die alles kan
  • rebelshoekje
  • utta
  • kralen.com
  • allerlei links
  • computerfreak
  • tilla
  • bloggen
  • mooie beresite
  • zoek je een handleiding van iets?

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben parelke
    Ik ben een vrouw en woon in (belgie) en mijn beroep is huisvrouw.
    Ik ben geboren op 11/10/1968 en ben nu dus 55 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: juwelen maken ,beelden in klei,patchwork,mijn gezin,gedichten schrijven,.

    Foto

    Startpagina !

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Foto


    Foto

    Zoeken met Yahoo



    Zoeken met Google



    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yippens
    www.bloggen.be/yippens


    Foto


    Foto

    Foto



    Foto

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Foto

    http://www.bloggen.be/parelke





    Foto

    Zoeken in blog


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs