medium Catrina Erkend Paragnost
Medium Catrina
www.paragnost-catrina.nl www.medium-catrina.nl
Inhoud blog
  • Medium Catrina . Een begrip in de hele Benelux
  • www.paragnost-catrina.nl
  • Medium Catrina Media
  • medium Catrina Erkend Paragnost helderziende
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    04-12-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Medium Catrina . Een begrip in de hele Benelux

    Medium Catrina

     

    Paranormaal hoogbegaafd. Erkend medium Paragnost Helderziende Catrina

    Erkend door de media en de mensen, al jaren een begrip in de Benelux

     

    Genezing van zwarte magie

    Hulp bij liefdesproblemen

    Ook contact hiernamaals

    Magnetiseren op afstand / hulp bij gezondheid en medisch gebied

    Rouwverwerking

     

    Ook Zakenadvies/arbeidsbegeleiding /Psycholoog/kinderen/ relatie therapie.

    En counseling.

     

    Voor meer informatie bezoek mijn website www.medium-catrina.nl en www.paragnost-catrina.nl

     

    Voor al uw vragen een eerlijk antwoord,voor mens!!! Geen vraag is te gek, zonder uithoren en geen info op voorhand nodig

     

    NL 0909 0600

    NL 0900 0401131

    BE 0903 39511

     

    www.medium-catrina.nl

     

    Ik wil duidelijk maken dat ik voor geen enkele andere paranormale telefoonlijn werk.

    Mocht u mijn naam en mijn foto toch tegenkomen bij een andere lijn dan ben ik dat niet.

     

     

    Thuisconsult mogelijk, email catrina@medium-catrina.nl     www.medium-catrina.nl  











    Bijlagen:
    catrina profielfoto.jpg (60.2 KB)   
    http://www.medium-catrina.nl   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Tags:Medium Catrina.Paragnost,paragnoste.helderziende,Paranormaal,Spiritueel,Google,Bing,Privé,Telegraaf,Buienradar,België, Maastricht,Tongeren,Facebook,
    04-12-2015, 11:11 geschreven door Medium Catrina  
    Archief per week
  • 30/11-06/12 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 03/11-09/11 2014
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Zoeken met Google


    Zoeken met Google


    Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    Zoeken met Google


    Categorieën

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs