Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Inhoud blog
  • Bewegende beelden
  • test
  • De natuur
  • De Noordzijde van mijn huis
    Foto
    natuur

    16-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    16-12-2005 om 09:14 geschreven door paracom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De natuur

    Als ik deze morgen een blik wierp op de achterzijde van mijn huis,moest ik vaststellen dat de schroothoop, lees autokerkhof die enkele weken een grondige kuisbeurt had doorstaan, terug aangevuld was met andere roestige exemplaren.U moet immers weten dat aan de achterzijde van mijn woning zich een garage voor transportvoertuigen bevindt zodus,ik denk dat we terug vertrokken zijn voor enkele jaren expositie van allerhande afgedankte kamions grote en kleine.
    Met verdraagzaam te zijn, en hopende dat er eens een groenscherm zal aangeplant worden,want wij zijn natuurliefhebbers,zullen wij maar afwachten.

    16-12-2005 om 08:24 geschreven door paracom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Noordzijde van mijn huis

    Aan de Noordzijde van mijn huis bevindt zich een autokerkhof, niet prettig om op te kijken,maar de man die er eigenaar van is moet toch ergens met zijn afgedankte wagens naar toe, veelal zijn die nog in gebruik voor de  nodige wissel stukken,soms wordt er een uitgehaald maar in de kortste tijd wordt die plaats terug opgevuld met een andere enz....enz...
    Ik denk dat wij er nooit zullen van afgeraken, maar ja er zijn ergere dingen in het leven , verdraagzaam zijn is ook een schone deugd.

    15-12-2005 om 16:02 geschreven door paracom  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 14/11-20/11 2005

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs