Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • afvallen
  • afvallen
  • oma
  • schilderles
  • stress
    PAINTEDLADY
    my secrets
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afvallen
    Deze nacht aan het dromen geweest over zware mensen en afvallen. Gisteren een heel gesprek gehad met mijn vriend over lijnen en dik of mager zijn. Voor hem leek het allemaal gemakkelijk terwijl ik weet dat dit nu niet echt gemakkelijk is. Toch als ik erbij stil sta weet ik dat lijnen ook makkelijk kan als je jouw visie over lijnen, afvallen zou veranderen. Dit kost tijd en moeite maar veel zit er in je hoofd volgens mij. Mensen die zeggen dat lijnen of een slanke lijn behouden makkelijk is zullen deze slanke lijn ook makkelijker behouden volgens mij dan mensen die denken dat het moeilijk is en dat het een soort straf is om minder of gezonder te eten. Natuurlijk gaat het niet enkel of meer of minder eten meestal spelen er een hele reeks andere factoren mee. Toch schat ik dat een groot deel in je gedachten schuilt hoe je met lijnen, slank zijn , zwaar zijn ... om gaat.
    groetjes Kris


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Over mijzelf
    Ik ben kris
    Ik ben een vrouw en woon in Beerse (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 17/05/1966 en ben nu dus 57 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schilderen, lezen, werken met engelen, healing, half edelstenen.
    Ik geef les in intuïtief schilderen dit doe ik al jaren met heel veel plezier. Wil je advies over halfedelstenen dit kan
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs