Foto
Zoeken in blog

Inhoud blog
  • afvallen
  • afvallen
  • oma
  • schilderles
  • stress
    PAINTEDLADY
    my secrets
    03-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.afvallen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoi,
    Ik ben bezig met afvallen of ik dit al neer heb geschreven of niet weet ik niet maar traag en gestaag lukt het me beetje bij beetje en dit geeft me toch moed. Het zit toch veel in je eigen verantwoordelijkheid nemen. Maar dit is bij alles zo in je leven. Extrene factoren kunnen niets in jouw mond stoppen dit doe je zelf. Ik liet het vaak van externe factoren afhangen of gaf hun de schuld. Ik moet vaak naar feestjes, alles is zo lekker, ik heb er geen karakter voor........ honderde excuses. In principe allemaal larie en apenkool. Het is je klokje in je hoofd omdraaien of een klikje verder klikken meer is het niet en dan volhouden want het klikt nogal eens terug of het draai meganische gaat soms van zichzelf. Ik heb ondertussen ook vernomen dat je via je ziekenkas vaak geld kunt terug krijgen als je naar een dieetiste wilt gaan. Ik heb voor mijn ziekenkas een verwijsbrief nodig van de huisarts en deze ook ondertussen gekregen. Nu nog een afspraak maken. Ik ben voor mezelf ook een dagboek bij aan het houden. Ik schrijf erin wat ik eet en hoe ik me voelde en wat ik die dag deedt. Bijvoorbeeld: verlof heeft voor mij op mijn eetgedrag een positief effect. Als ik ga werken laat ik me meer gaan en ben vaak s'avonds moe om nog mager eten klaar te maken dan durf ik al vlugger iets uit de diepvries te nemen zoals pizza of lasange en in de microgolfovern te steken. Natuurlijk gaat dit gepaard met meerder kalorieën en vetten dan dat ik zelf mijn eten zou bereiden. De weekends zijn ook minder gemakkelijk voor mij omdat dan mijn vriend langs komt die mager is en alles mag en kan eten en dan doe ik lustig mee.
    groetjes

    03-12-2010 om 07:07 geschreven door krisp  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oma
    Over enkele maanden word ik oma en deze week zou ik normaal geweten hebben van welk geslacht maar ik heb nog niets vernomen. Ik ben anders wel super nieuwsgierig! Al heb ik deze nacht gedroomd dat ik tegen mijn kinderen zei dat ze een zusje bij zouden krijgen. Zou het een meisje worden? Al hadden de papa en mama liever een jongen. Al maakt het geslacht niet veel uit zeggen ze toch een voorkeur hebben de meesten altijd wel denk ik. Vandaag ben ik van plan om eens een rustige zondag te gaan houden. Wat lezen en schilderen me gewoon amuseren met hetgeen ik graag doe. Ondertussen zit de hond ook heel der dagen binnen omdat het ijskoud is en ik moet zeggen hij is heeeeeeeeel braaf het enige wat hij doet wat minder leuk is : hij verstopt overal eten gelukkig zijn het brokjes. Ik schrijf ook graag en dat ga ik vandaag ook nog maar eens doen. Duidelijk een doel voor ogen houden is ook zo leuk gewoon eens weten wat ik echt wil in dit leven. Ik durf nogal eens te springen van het ene naar het andere. We zien wel wat de dag me brengen zal. 
    have a nice day ! 
    groetjes 

    28-11-2010 om 08:37 geschreven door krisp  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben kris
    Ik ben een vrouw en woon in Beerse (België) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 17/05/1966 en ben nu dus 57 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schilderen, lezen, werken met engelen, healing, half edelstenen.
    Ik geef les in intuïtief schilderen dit doe ik al jaren met heel veel plezier. Wil je advies over halfedelstenen dit kan
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs