Run to (New York) Marathon 2013
Running = FANTA-STIC!
Inhoud blog
  • maandoverzicht
  • Een zware (loop) week
  • loopjes week 1 2010
  • 2009 was Fantasic toch?
  • Wedstrijdjes 2010
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Run 1: Vrijdag

    Jep thuis komen, strak in het pak en gaaaan!

    Vandaag met Stien de Start 2 Run les nummerke 5 gedaan,morgen voor nummer 6.

    Ekeren verkennen op deze manier is ook wel eens leuk. 3,5 km a 6min 56 per kilometer = 8.65 km/h. Lijkt niet zo heel veel, maar dat is ook de bedoeling. De helft van de tijd ben je toch aan het stappen. Ondanks de sneeuw liep het lekker, maar zoals ik al zei in mijn vorig blog bericht; ik loop graag in de sneeuw. We gaan het ook rustig aan doen, kwestie van zondag nog eens de ziel uit het lijf te kunnen lopen. In totaal zit Timo “strak in het pak” op 346km, ons Stien op 34km. Dus we hebben nog een weg te gaan ;-)
    Hastala morgen!

    T&S


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2009, 18:38 geschreven door PacificRunner  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nike+ manneke

    Mijn Nike Manneke:



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2009, 18:32 geschreven door PacificRunner  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Runnig Weekend

    Hela beste bloggertjes.

    We hebben de laatste week nog eens een aantal keer gaan lopen. Ja hoor, in dit koude weer :D
    Zondag was het strak in het pak met Killa naar Merksem. Daar hebben we een GIGANTISCHE Finse Piste gevonden, de volle 350 meter, w00t w00T!!!
    Na weken van niet sporten nog eens gaan lopen, het was een verademing. Goed, mijn Ipod was klinisch dood en heb dus
    niet kunnen tracken hoe ver ik liep. God straft onmiddellijk.
    Over god gesproken, vandaag nog een leuke foto:


    Ik kan goed begrijpen hoe frustrerend dat is, mijn ex-lieven hun nieuwe vrijer hebben hetzelfde probleem. Maar dat geheel terzijde, we waren bezig over een running weekendje. Vanavond ga ik met Kristien les 4 en morgen les 5 van Start 2 Run
    volgen, aangezien we gisteren niet zijn gaan lopen. Ik moest ’s morgens naar Total voor een sollicitatie, dus was maar om negen uur op ’t werk.

    Normaal ging ik gisteren dan nog kilometers vreten met David. Maar ik was mijn spannend broekje
    vergeten. Sneeuw is fantastisch om te lopen vind ik. Je hebt het gekraak van verse sneeuw bij elke stap die je zet, de lucht is koud en bacteriën vrij en de omgeving is waanzinnig kerstmis a like!

    Zondag loop ik dan nog de Gaston Roelands 10km te Brussel. Vertrekken op den Heizel met ijzelvorming moehahaha :D Het parcours ziet er geweldig uit; van het Atomium naar het Park Van Laken, zo naar het Ossegem Park en dan via de kant van Avenue de Madrid terug naar het Atomium. Daarna wachten twee zeer mooie dames op mij aan de finish, ne mens zou voor minder de ziel uit zijn lijf lopen. Achteraf gaan we in Brussel iets eten en genieten van een goede, ijskoude Duvel. 

    Sportieve groeten, 

    Snelle “strak-in-het-pak” Timo


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2009, 11:09 geschreven door PacificRunner  
    17-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NY Marathon

    New York City Marathon

    De ING New York City Marathon behoort samen met de Boston Marathon tot de grootste marathons van de Verenigde Staten.De Marathon wordt georganiseerd door de New York Road Runners sinds 1970, en wordt gehouden op de eerste zondag van november.

    De wedstrijd begint op Staten Island en gaat dan direct over de nabijgelegen Verrazano Narrows Bridge naar Brooklyn. Door de enorme populariteit van de marathon mogen er niet meer dan 35.000 mensen deelnemen.

    In 1979 werd Scott Black, een 9-jarige jongen, de jongste loper die de marathon uitliep. Hij liep hem in 4:24. Het volgende jaar besliste de organisatie om een minimumleeftijd in te voeren, nl. 18 jaar.

    Bij de mannen won Bill Rodgers de marathon vierde keer op rij, bij de vrouwen was dat de Noorse Grete Waitz die hem maarliefst negen keer met twee onderbrekingen, doordat ze niet deelnam, won.

    Bron: Wikipedia, de vrije encyclopedie


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    17-12-2009, 00:00 geschreven door PacificRunner  
    Archief per week
  • 08/02-14/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs