Wedstrijdfoto's op : www.oypo.nl/lindavangansewinkel
Foto
Fijn dat jij hier op mijn blog terecht komt. Wat je hier voornamelijk zal vinden zijn mijn twee passie's: PAARDEN en FOTOGRAFIE ( en wel in deze volgorde ). Dat hoort dan ook zo als grootste supporter van onze zonen die de ponyclub onlangs zijn ontgroeid. En dan heb je ook nog de fotografie ... Lang, héél lang geleden (ik schat 23 jaar) gestart met een practica B100 foto's te maken zomaar voor de lol. En jaren later, dan nog veel meer foto's gaan maken van onze zoontjes als gewillige en fotogenieke slachtoffers. Zij vonden dat geweldig, en ik ook natuurlijk. Daarna stillekes overgeschakeld naar het fotograferen van communiekantjes van familie en enkele vrienden om vervolgens terecht te komen bij jumpingfoto's (van weeral diezelfde zonen ) op LRV wedstrijden. 
Momenteel werk ik digitaal, met een canon 30D en ben ik na 4 cursussen een fervent photoshopper. Ook ben ik gretig sparend om -die bijna onbetaalbare- witte telelens te kunnen aanschaffen vooralleer de out-door wedstrijden weer van start gaan.

Yihaa, m'n eerste artikel op mijn eigen blog is een feit! 

Ondergetekende Linda Vangansewinkel

 

Dit vraagt om een update.
Ondertussen zijn we zes (!!!) jaar verder en heeft onze Willem zijne tok aan de haak gehangen. Na zijn ( succesvolle) ponytijd vond hij het welletjes geweest. En Giel, die deed heel hard zijn best om studeren te combineren met trainingen en wedstrijden wat met hard werken  super is gelukt en ondertussen hebben allebei onze zonen hun diploma op zak. Me proud !!!
De photoshop blijf ik supergraag doen ook de cursussen digitale fotografie mogen wat mij betreft eindeloos doorgaan.  En mijn toestel dat werd lang geleden al vervangen door de 7D, die witte lens zit ook al in mijn fototas, samen met de splinternieuwe prime, 50 mm 1.4 art van sigma en voor wie deze getallekes latijn zijn, 't is gene prul...
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • opnieuw ?
  • Paardjesuitpelt
  • Provinciale dressuurdag Heusden
  • Finito
  • Bigggg Problem
  • Nationale cross beknopt
  • Nationale cross Vechmaal
  • Foto's cross 2019
  • Cross Pelt
  • Cross Pelt 2
  • Een kampioen!!!
  • Nationaal
  • Cross Pelt
  • Provinciaal volledig geslaagd!!
  • Danny flikt het weeral!!
  • provinciaal vraagt supporters
  • Provinciale Dressuurtitels
  • Sportgala numero uno Pelt!
  • Een staande ovatie voor Eddy op het sportgala.
  • En dan de kersverse kampioenen 2018
  • Kampioenen 2017
  • Decennium 1 !!
  • update Flin
  • Keramiekmarkt Maaseik
  • Hulp gevraagd
  • :-(
  • 2019
  • Joppe 💖💖💖
  • Gouden teugel
  • afscheid van Cynthia
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Webwinkel

    email mij via knop in
    rechterkolom voor prijzen
    .
    Vrijblijbend!

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    About horses and photo's ....... Meer foto's op www.oypo.nl/lindavangansewinkel
    Voor wie net als ik graag paarden ziet.
    En wie meeleeft met de paarden en ruiters van LRV St Martinus Overpelt zit hier aan het juiste adres.... Wie me om de een of andere reden wil bereiken, gebruik de email-mij-knop in de rechterkolom en u krijgt snel bericht terug.
    18-09-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Provinciaal pony's bree/grbr
    Het waren prachtige dagen ... provinciaal kampioenschap pony's en daags nadien was het de beurt aan de ruiters. RV Bree en RV Gr Brogel zorgden voor de ontvangst en deden dat super!

    Om al mijn foto's te verwerken zal ik nog heel wat tijd nodig hebben, op twee dagen sport vliegen de foto's erdoor. Te bedenken dat mijn toestel 12 foto's per seconde aankan ...
    Ook tegenslag ... om niet steeds van lens te moeten wisselen nam ik mijn oud toestel ook mee wat met de korte lens handig was voor gebruik bij de prijsuitreiking. Bij het overzetten van de foto's vanaf de geheugenkaart is er iets grondig mis gegaan, bij gevolg 3/4 van de prijsuitreikingsfoto's van zaterdag pony's naar de filistijnen. Ongeveer 120 foto's van stralende ruiterkes met hun verdiende gouden kampioenen medaille plus schotel :-( ... Zojuist de CF kaart weggebracht of er nog iets te redden valt bij een iets professionelere scan. Dit kan enkele dagen duren ... Gelukkig hebben we de actiefoto's nog.


    Graag geduld voor het bewerken van mijn raw's. Misschien tegen vanavond, morgen naar de les en anders woensdag pas de foto's online.

    Alvast enkele laureaten van de pony's ...

    PC Peer wint achttal M, Thijs Bernaerts wint DM Barrema A en Aaron Tijskens wint stijl. Joni Vangeloven demonstreert dressuur DL2 samen met ?







    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    SENNA the most bright and shining star in heaven, for always in my heart ....
    Foto


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    De foto's die op deze blog worden geplaatst heb ik meer dan de helft verminderd in kwaliteit. Het zou anders véél te lang duren eer ze op jouw scherm verschijnen.
    Foto

    Foto



    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Gastenboek
  • proficiat dat ge verder doet
  • Heb een aangename lente zaterdag
  • Searching for the Breeder of my Horse
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • fijne zondag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    vanvlouis
    www.bloggen.be/vanvlou
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u_culi
    www.bloggen.be/cat4u_c
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rina_en_luc
    www.bloggen.be/rina_en

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • LRV
  • LRV web
  • De Warre Neeroeteren
  • Galop
  • Equester
  • een trouwkleed op maat

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs