Wedstrijdfoto's op : www.oypo.nl/lindavangansewinkel
Foto
Fijn dat jij hier op mijn blog terecht komt. Wat je hier voornamelijk zal vinden zijn mijn twee passie's: PAARDEN en FOTOGRAFIE ( en wel in deze volgorde ). Dat hoort dan ook zo als grootste supporter van onze zonen die de ponyclub onlangs zijn ontgroeid. En dan heb je ook nog de fotografie ... Lang, héél lang geleden (ik schat 23 jaar) gestart met een practica B100 foto's te maken zomaar voor de lol. En jaren later, dan nog veel meer foto's gaan maken van onze zoontjes als gewillige en fotogenieke slachtoffers. Zij vonden dat geweldig, en ik ook natuurlijk. Daarna stillekes overgeschakeld naar het fotograferen van communiekantjes van familie en enkele vrienden om vervolgens terecht te komen bij jumpingfoto's (van weeral diezelfde zonen ) op LRV wedstrijden. 
Momenteel werk ik digitaal, met een canon 30D en ben ik na 4 cursussen een fervent photoshopper. Ook ben ik gretig sparend om -die bijna onbetaalbare- witte telelens te kunnen aanschaffen vooralleer de out-door wedstrijden weer van start gaan.

Yihaa, m'n eerste artikel op mijn eigen blog is een feit! 

Ondergetekende Linda Vangansewinkel

 

Dit vraagt om een update.
Ondertussen zijn we zes (!!!) jaar verder en heeft onze Willem zijne tok aan de haak gehangen. Na zijn ( succesvolle) ponytijd vond hij het welletjes geweest. En Giel, die deed heel hard zijn best om studeren te combineren met trainingen en wedstrijden wat met hard werken  super is gelukt en ondertussen hebben allebei onze zonen hun diploma op zak. Me proud !!!
De photoshop blijf ik supergraag doen ook de cursussen digitale fotografie mogen wat mij betreft eindeloos doorgaan.  En mijn toestel dat werd lang geleden al vervangen door de 7D, die witte lens zit ook al in mijn fototas, samen met de splinternieuwe prime, 50 mm 1.4 art van sigma en voor wie deze getallekes latijn zijn, 't is gene prul...
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • opnieuw ?
  • Paardjesuitpelt
  • Provinciale dressuurdag Heusden
  • Finito
  • Bigggg Problem
  • Nationale cross beknopt
  • Nationale cross Vechmaal
  • Foto's cross 2019
  • Cross Pelt
  • Cross Pelt 2
  • Een kampioen!!!
  • Nationaal
  • Cross Pelt
  • Provinciaal volledig geslaagd!!
  • Danny flikt het weeral!!
  • provinciaal vraagt supporters
  • Provinciale Dressuurtitels
  • Sportgala numero uno Pelt!
  • Een staande ovatie voor Eddy op het sportgala.
  • En dan de kersverse kampioenen 2018
  • Kampioenen 2017
  • Decennium 1 !!
  • update Flin
  • Keramiekmarkt Maaseik
  • Hulp gevraagd
  • :-(
  • 2019
  • Joppe 💖💖💖
  • Gouden teugel
  • afscheid van Cynthia
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Webwinkel

    email mij via knop in
    rechterkolom voor prijzen
    .
    Vrijblijbend!

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    About horses and photo's ....... Meer foto's op www.oypo.nl/lindavangansewinkel
    Voor wie net als ik graag paarden ziet.
    En wie meeleeft met de paarden en ruiters van LRV St Martinus Overpelt zit hier aan het juiste adres.... Wie me om de een of andere reden wil bereiken, gebruik de email-mij-knop in de rechterkolom en u krijgt snel bericht terug.
    26-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Senna..
    ...


    Onze allereerste kennismaking, moederdag zeven jaar geleden.









    Vriendjes met Luca ...

    Vriendjes met mij ...

    Vriendjes met water ...
    Maar vooral toch mijne Best Friend Forever ❤❤❤

    26-05-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog Ierland ...

    Meer Ierland foto's volg link naar mijn CVO pagina's




    https://lindavangansewinkel-cvo.weebly.com/ierland.html




    24-05-2018 om 18:52 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ierland
    Alvast enkele van Ierland ...
    En het verhaal erbij is voor later.





    Indrukwekkend, rotspartijen en in de verte inhammen  met kolkende zee.



    Eyeries

    50 tinten groen ...



    7 pogingen gedaan voor een mooie zonsondergang te vangen en telkens even voor le moment supréme kwamen de wolken opzetten.


    17-05-2018 om 16:12 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De commmmmmuniekantjesssssss

    Enkele communiekantjes van 2018 ...


    De speciale dag,
    het feest ...
    't kan niet anders of 't is mooi geweest....

    Gefeliciteerd aan de fotomodellen en de ouders.














    17-05-2018 om 15:55 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna zover ...
    Voor als ik heimwee krijg terwijl ik in Ierland ben ...
    kan ik hier effe stiekem komen kijken naar mijn bruintjes.
    Vannacht vertrek, schiphol-cork. 




    Iets doen wat verboden is, is ongelooflijk heerlijk. 
    Het gras zit nog maar een uurke in de kuil en dan stiekem effe rijden op Rik zijn heilige wei. Zo lang ik weet is deze wei al verboden terrein voor horsen. 
    En wij deden het lekker toch!










    En toen was ie er helemaal klaar voor. Overmorgen weer een wedstrijd Jonge Paarden 
    en ikke supporter mee van oversea , twee keer!.
    Good luck mijne buddy.

    08-05-2018 om 15:35 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schoolreis

    Mijn koffer is ongeveer klaar. Nog anderhalve keer slapen en mijn studiereis gaat van start.
    Met twee crack's in de landschapsfotografie mag ik mee voor een week naar Ierland. De zuidwest kant, Ring of Kerry, Cliffs of Moher, ... en nog veel veel meer. het klinkt allemaal zo wat Lord of the rings achtig. Googlet maar es, u zal onder de indruk zijn ... het is er prachtig, daarvan ben ik nu al zeker! 
    En ik mag ernaartoe, mijn allereerste reis om enkel en alleen te  fotograferen ... popel popel. En wie weet, over twee weken ofzo raken mijn landschapsfoto's tot aan hun knieën, heel misschien ...

    Woensdagochtend ben ik ribbedebie. En moet ik vanuit Cork keihard duimen voor Ox die in't woutershof mag optreden bij de 4YO.

    So , see you next time in a while ...

    07-05-2018 om 13:32 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tornooi één
    Tornooi één , een inrichting van RV Neerpelt.
    En Overpelt kon meteen scoren! Luc Geerts en Kabisto finishten het snelst in de barrage met 5 klasse Zwaar.
    In Licht zilver voor Peter én Maité, en Petra ook in L2 en ook Yari, Lander, Eddy en Esther heb ik horen afroepen ...








    Met terreinschenker Willy Vanherk.

    Prachtig terrein voor ons achttal Licht met nul komma nul storende elementen in de achtergrond. Dat gaan we niet snel nog eens meemaken. 
    Echt schoon voor de foto, maar de strakke wind had niet echt gehoeven, berekoud voor de supporters in de open vlakte.



    gebroken lijn, ... mooi e?

    02-05-2018 om 19:06 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tornooi Neerpelt
    Overkampen voor Celine, Pieter en Heleen. 
    Heleen op voorsprong maar moest die inleveren aan Pieter die een zeer sterke tweede proef reed.
    Het eerste goud ZZ van zomer 2018 voor Inshallah.




    Parcoursbouwer Bart Kauffman kan ook springen want hij wint Midden.


    02-05-2018 om 18:58 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijd voor e muziekske


    WONDERSCHOON !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=GcyCaHl2sLI&feature=youtu.be 

    29-04-2018 om 14:39 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Broechem II




    Ox@BroechemII


    hennig me werk gehad om de lielike reklaam weg te poetsen...




    24-04-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ox


    Fotomodel, 
    Oxford in de hoofdrol



    Oxford Di Luca v. Quint vh Maarlo Z



    Is die sjiek of is die sjiek?










    Allereerste optreden in't echt.
    SBB Jonge Paarden
    Broechem 15/04/2018
    Dubbel foutloos.


    19-04-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross 2018 in beeld ... 1



    Een ubercute ruiterke in reeks 1. 

    Pc Overpelt, zilver voor Jade 

    Ziet Thorben maar es gaan

    Weeral een prachtig nieuwe sprong

    funfunfun

    Thieu en André



    Pieternel en Calypso
    Ennnn Lien van Vissenaken was er ook 

    17-04-2018 om 09:42 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross 20018 in beeld ... 2



    De quadmeisjes van de jurykaarten, take a break.

    Samantha op 1!

    Take a nap



    Bijschrift overbodig

    Julie Sutherland wint reeks 5

    Ome Toon maakt kilometers


    Karin verkent de snake, nie simpel zalle!

    17-04-2018 om 09:38 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross 2018 in beeld ... 3



    Stijn Loos voor Overpelt in actie

    De traktor, ook een nieuwe sprong



    Sven was er ook

    Echt benieuwd naar die foto ... of em wel scherp gaat zijn.



    Oeeeeeps


    17-04-2018 om 09:35 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross 2018 in beeld ... 4





    Michiel Arnouts

    Wachten op de volgende

    Hoera voor de winnaar Bart Hermans

    Karin Donckers
    En als laatste een meisje bij de jury, RV Leopoldsburg

    17-04-2018 om 09:33 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemist ...
    Verdikke, net e schoon getalleke gemist.



    111111 bezoekers

    16-04-2018 om 19:23 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bart Hermans


    Et voilá, 







    Alvast enkele foto's van de winnaar, Bart Hermans in actie over de spiksplinternieuwe hindernis en publiekstrekker "de slang", onze eigenste anaconda. Voor de ruiters rijtechnisch een uitdaging van formaat en voor 't publiek prachtig om de rutiers aan het werk te zien.


    En nu graag heel veel tijd om alle crossfoto's van 2 dagen te bewerken... see you later alligator ... on oypo ;-) 

    16-04-2018 om 09:41 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Aan de persoon die mij op het artikel dat ik zaterdagavond plaatste een quotering van 1/5 gaf. 

    Ik nodig u vriendelijk uit om mij vandaag te komen helpen om 27 gigabites aan crossfoto's van twee dagen te bewerken. Zo weet u ook hoeveel tijd ik hierin spendeer die nul de botten opbrengen. Eer ze allemaal online staan zijn we meer dan een dag verder. Breng liefst wel zelf jouw boterhammen mee want om je iets lekkers voor te schotelen heb ik ook de tijd niet en liefst voor 2 keer want vanavond zijn we hiermee zéker nog niet klaar. Misschien kan ik je dan alleen laten om de raw foto's te bewerken tot jpg's, terwijl de pc de jpg's wegschrijft kan je een deftig tekstje te verzinnen om hier op de blog te plaatsen.  En uploaden op oypo, sorry dat gaat ook niet allemaal vanzelf ...  Terwijl jij dan bezig bent kan ik dan mijn ramen wassen, was insteken, mijn strijk doen, een keer mijn patatten niet laten aanbranden omdat ik met foto's bezig ben, etc ... dat alles  blijft deze dagen ook allemaal wachten. 
    Het was inderdaad een zeer kort arikeltje, enkel het minimale en mààr twee foto's en omdat je anoniem bent kan ik je niet vragen of je de foto's niet goed vindt of is het eerder de begeleidende tekst die ondermaats/slecht/tekort vond of ging het niet snel genoeg naar jouw zin?  Sorry ... meer fut was er zaterdagavond niet meer over na een dag van 8u 's ochtens tot 's avonds met een toestel van bijna 3kg rond de hals door het bos klefferen en dan nog een dag te gaan. 
    Waarschijnlijk ga jij dit alles veel beter kunnen.

    Daarbij, terwijl ik in't bos in Overpelt sta te fotograferen voor jullie (!) rijdt mijn hors 100 km verder in Broechem zijn aller-allereerste wesdstrijd in't echt. JP waar ik al zo lang naar uitkijk Ox z'n eerste optreden, en eerlijkheidshalve had ik om 13.33u vèèl liever dààr gestaan.  

    Dus graag, ...  als het misschien kan, denk je een volgende keer twee keer na eer je quoteert?  Op een dressuurstaat mag je bij een dikke buis wel enige duiding verwachten. Voel u in dit geval vrij de email-mij-knop in de rechterkolom te gebruiken om iets uitleg te geven bij die belachelijke score. 

    Dan zijn die duimpjes van FB toch veel eerlijker...

    En moest je 't misschien willen weten, onze Oxford was tweemaal foutloos in Broechem!! 
    Dankuwel Neeltje, super gedaan!!


    Bij deze, "anoniemepuntengevervanéénopvijf", vriendelijk welkom vandaag in de schansstraat!  

    15-04-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    14-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross overpelt 2018 I
    Vandaag cross Overpelt dag 1 
    Prachtig weer, heel veel happy faces, Als morgen ook zo mag verlopen is Pelt meer dan dubbel en dik tevreden.
    Alvast 2 foto's ..
    Een winnaar uit eigen gelederen: Samantha Steijlen en Bavo met winst in Asprianten!!




    En uit de ponyclub ook een knalprestatie ...
    Jade Loos en Welchy kregen zilver!!

    14-04-2018 om 21:48 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    06-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aftellen ...
    Over een week barst het hier van de spanning, drukte, aktiviteit, van de sport ... RV Overpelt richt in de bossen van't Holven haar jaarlijks crossweekend in.
    Verschillende nieuwe hindernissen die ik samen met het hoofd van de jury, ben gaan bekijken.



    Fonkelnieuw, ... bijna klaar en suuuuupersjiek! Ferm gewerkt Overpelt.






    En het erelid van de jury, Senna van't Tiewishof vond het best oke.

    Dees ook ...

    En dees ook 

    Nogal e werk gehad om die groen houten lat eraf te halen voor de foto en dan terug erop timmeren.



    Allen welkom op 14 en 15 april op't Holven.


    06-04-2018 om 21:22 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    SENNA the most bright and shining star in heaven, for always in my heart ....
    Foto


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    De foto's die op deze blog worden geplaatst heb ik meer dan de helft verminderd in kwaliteit. Het zou anders véél te lang duren eer ze op jouw scherm verschijnen.
    Foto

    Foto



    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • proficiat dat ge verder doet
  • Heb een aangename lente zaterdag
  • Searching for the Breeder of my Horse
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • fijne zondag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    limburgse_stekskesmannen
    www.bloggen.be/limburg
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    celebritynews
    www.bloggen.be/celebri

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • LRV
  • LRV web
  • De Warre Neeroeteren
  • Galop
  • Equester
  • een trouwkleed op maat

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs