Wedstrijdfoto's op : www.oypo.nl/lindavangansewinkel
Foto
Fijn dat jij hier op mijn blog terecht komt. Wat je hier voornamelijk zal vinden zijn mijn twee passie's: PAARDEN en FOTOGRAFIE ( en wel in deze volgorde ). Dat hoort dan ook zo als grootste supporter van onze zonen die de ponyclub onlangs zijn ontgroeid. En dan heb je ook nog de fotografie ... Lang, héél lang geleden (ik schat 23 jaar) gestart met een practica B100 foto's te maken zomaar voor de lol. En jaren later, dan nog veel meer foto's gaan maken van onze zoontjes als gewillige en fotogenieke slachtoffers. Zij vonden dat geweldig, en ik ook natuurlijk. Daarna stillekes overgeschakeld naar het fotograferen van communiekantjes van familie en enkele vrienden om vervolgens terecht te komen bij jumpingfoto's (van weeral diezelfde zonen ) op LRV wedstrijden. 
Momenteel werk ik digitaal, met een canon 30D en ben ik na 4 cursussen een fervent photoshopper. Ook ben ik gretig sparend om -die bijna onbetaalbare- witte telelens te kunnen aanschaffen vooralleer de out-door wedstrijden weer van start gaan.

Yihaa, m'n eerste artikel op mijn eigen blog is een feit! 

Ondergetekende Linda Vangansewinkel

 

Dit vraagt om een update.
Ondertussen zijn we zes (!!!) jaar verder en heeft onze Willem zijne tok aan de haak gehangen. Na zijn ( succesvolle) ponytijd vond hij het welletjes geweest. En Giel, die deed heel hard zijn best om studeren te combineren met trainingen en wedstrijden wat met hard werken  super is gelukt en ondertussen hebben allebei onze zonen hun diploma op zak. Me proud !!!
De photoshop blijf ik supergraag doen ook de cursussen digitale fotografie mogen wat mij betreft eindeloos doorgaan.  En mijn toestel dat werd lang geleden al vervangen door de 7D, die witte lens zit ook al in mijn fototas, samen met de splinternieuwe prime, 50 mm 1.4 art van sigma en voor wie deze getallekes latijn zijn, 't is gene prul...
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • opnieuw ?
  • Paardjesuitpelt
  • Provinciale dressuurdag Heusden
  • Finito
  • Bigggg Problem
  • Nationale cross beknopt
  • Nationale cross Vechmaal
  • Foto's cross 2019
  • Cross Pelt
  • Cross Pelt 2
  • Een kampioen!!!
  • Nationaal
  • Cross Pelt
  • Provinciaal volledig geslaagd!!
  • Danny flikt het weeral!!
  • provinciaal vraagt supporters
  • Provinciale Dressuurtitels
  • Sportgala numero uno Pelt!
  • Een staande ovatie voor Eddy op het sportgala.
  • En dan de kersverse kampioenen 2018
  • Kampioenen 2017
  • Decennium 1 !!
  • update Flin
  • Keramiekmarkt Maaseik
  • Hulp gevraagd
  • :-(
  • 2019
  • Joppe 💖💖💖
  • Gouden teugel
  • afscheid van Cynthia
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Webwinkel

    email mij via knop in
    rechterkolom voor prijzen
    .
    Vrijblijbend!

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    About horses and photo's ....... Meer foto's op www.oypo.nl/lindavangansewinkel
    Voor wie net als ik graag paarden ziet.
    En wie meeleeft met de paarden en ruiters van LRV St Martinus Overpelt zit hier aan het juiste adres.... Wie me om de een of andere reden wil bereiken, gebruik de email-mij-knop in de rechterkolom en u krijgt snel bericht terug.
    17-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cross 2018 in beeld ... 4





    Michiel Arnouts

    Wachten op de volgende

    Hoera voor de winnaar Bart Hermans

    Karin Donckers
    En als laatste een meisje bij de jury, RV Leopoldsburg

    17-04-2018 om 09:33 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gemist ...
    Verdikke, net e schoon getalleke gemist.



    111111 bezoekers

    16-04-2018 om 19:23 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bart Hermans


    Et voilá, 







    Alvast enkele foto's van de winnaar, Bart Hermans in actie over de spiksplinternieuwe hindernis en publiekstrekker "de slang", onze eigenste anaconda. Voor de ruiters rijtechnisch een uitdaging van formaat en voor 't publiek prachtig om de rutiers aan het werk te zien.


    En nu graag heel veel tijd om alle crossfoto's van 2 dagen te bewerken... see you later alligator ... on oypo ;-) 

    16-04-2018 om 09:41 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom
    Aan de persoon die mij op het artikel dat ik zaterdagavond plaatste een quotering van 1/5 gaf. 

    Ik nodig u vriendelijk uit om mij vandaag te komen helpen om 27 gigabites aan crossfoto's van twee dagen te bewerken. Zo weet u ook hoeveel tijd ik hierin spendeer die nul de botten opbrengen. Eer ze allemaal online staan zijn we meer dan een dag verder. Breng liefst wel zelf jouw boterhammen mee want om je iets lekkers voor te schotelen heb ik ook de tijd niet en liefst voor 2 keer want vanavond zijn we hiermee zéker nog niet klaar. Misschien kan ik je dan alleen laten om de raw foto's te bewerken tot jpg's, terwijl de pc de jpg's wegschrijft kan je een deftig tekstje te verzinnen om hier op de blog te plaatsen.  En uploaden op oypo, sorry dat gaat ook niet allemaal vanzelf ...  Terwijl jij dan bezig bent kan ik dan mijn ramen wassen, was insteken, mijn strijk doen, een keer mijn patatten niet laten aanbranden omdat ik met foto's bezig ben, etc ... dat alles  blijft deze dagen ook allemaal wachten. 
    Het was inderdaad een zeer kort arikeltje, enkel het minimale en mààr twee foto's en omdat je anoniem bent kan ik je niet vragen of je de foto's niet goed vindt of is het eerder de begeleidende tekst die ondermaats/slecht/tekort vond of ging het niet snel genoeg naar jouw zin?  Sorry ... meer fut was er zaterdagavond niet meer over na een dag van 8u 's ochtens tot 's avonds met een toestel van bijna 3kg rond de hals door het bos klefferen en dan nog een dag te gaan. 
    Waarschijnlijk ga jij dit alles veel beter kunnen.

    Daarbij, terwijl ik in't bos in Overpelt sta te fotograferen voor jullie (!) rijdt mijn hors 100 km verder in Broechem zijn aller-allereerste wesdstrijd in't echt. JP waar ik al zo lang naar uitkijk Ox z'n eerste optreden, en eerlijkheidshalve had ik om 13.33u vèèl liever dààr gestaan.  

    Dus graag, ...  als het misschien kan, denk je een volgende keer twee keer na eer je quoteert?  Op een dressuurstaat mag je bij een dikke buis wel enige duiding verwachten. Voel u in dit geval vrij de email-mij-knop in de rechterkolom te gebruiken om iets uitleg te geven bij die belachelijke score. 

    Dan zijn die duimpjes van FB toch veel eerlijker...

    En moest je 't misschien willen weten, onze Oxford was tweemaal foutloos in Broechem!! 
    Dankuwel Neeltje, super gedaan!!


    Bij deze, "anoniemepuntengevervanéénopvijf", vriendelijk welkom vandaag in de schansstraat!  

    15-04-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    14-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cross overpelt 2018 I
    Vandaag cross Overpelt dag 1 
    Prachtig weer, heel veel happy faces, Als morgen ook zo mag verlopen is Pelt meer dan dubbel en dik tevreden.
    Alvast 2 foto's ..
    Een winnaar uit eigen gelederen: Samantha Steijlen en Bavo met winst in Asprianten!!




    En uit de ponyclub ook een knalprestatie ...
    Jade Loos en Welchy kregen zilver!!

    14-04-2018 om 21:48 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    06-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aftellen ...
    Over een week barst het hier van de spanning, drukte, aktiviteit, van de sport ... RV Overpelt richt in de bossen van't Holven haar jaarlijks crossweekend in.
    Verschillende nieuwe hindernissen die ik samen met het hoofd van de jury, ben gaan bekijken.



    Fonkelnieuw, ... bijna klaar en suuuuupersjiek! Ferm gewerkt Overpelt.






    En het erelid van de jury, Senna van't Tiewishof vond het best oke.

    Dees ook ...

    En dees ook 

    Nogal e werk gehad om die groen houten lat eraf te halen voor de foto en dan terug erop timmeren.



    Allen welkom op 14 en 15 april op't Holven.


    06-04-2018 om 21:22 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-04-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De foto's heusden


    Gelukt!
    De foto's van maandag provinciale dressuurdag staan online.
    https://www.oypo.nl/D9AB67BA16FFBFBC



    Beginnen doen we met Overpelt, Samantha vond ik terug in een map van tornooi Millen. Hopelijk met het juiste hors...

    Een kampioenschap in het teken van Hugo. Hugo Vereecke werd gehuldigd en terecht! Een jubileumjaar waarin Hugo en zijn paard samen honderd jaar optekenen. Tachtig en nog kwiek in't zadel, en zijn vriend Pamona telt dit jaar 20 lentes. En de dag afsluiten met ex eaquo goud maakt het helmaal mooi! 
    Gefeliciteerd Hugo!

    Krista Claes en Kwynto kregen indoor al een kampioenstitel en ook de outdoor voor deze combinatie!



    Caroline Raskin kreeg goud in Z1.

    Viviane en Aphrodite de beste in Z2!!

    En de mooiste titel , die van ZZ voor Celine en Fiere vd Zittart
    Gefeliciteerd!!


    04-04-2018 om 22:32 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Provinciaal dressuur

    Mijn PC draait overuren.
    Maandag ben ik gaan fotograferen op dressuurdag Heusden. Schandalig veel foto's om te bewerken. Twee dagen asteblief eraan gewerkt, hij kan het allemaal niet slikken, als dit maar geen voorbode van meer onheil is. Zo traag herken ik hem helemaal niet mijne computer. Om de foto's weg te schrijven als JPG's is ie al uuuuuren bezig. Nu bezig met uploaden op oypo.

    Sorry voor de vertraging.

    En Overpelt die heeft een kampioen! Maar ik heb er gene foto van ... Embarassed
    Samantha Stijelen met Bavo de beste in B1! Congratzjoeleesjens!!







    04-04-2018 om 22:09 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op 't Lin

    Ox inladen om te gaan springen is zowiezo al een feest. En als de bestemming Linde Peer is, mijn geboortedorp, dan al helemaal. In Overis naar het trainingsparcours.

    Hij heeft weer veel geleerd ... onze Ox






    26-03-2018 om 15:51 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    19-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeer trots!

    De workshop "zelf mal maken tot servies" in Meeuwen bij Halil, keramiekenco is eindelijk afgerond.
    In oktober ofzo startte de eerste les. De voorziene 10 waren niet voldoende, nog vier extra lessen om mijn 8 sets afgewerkt te krijgen en dan geduld hebben -wat overigens niet mijn sterkste kant is- tot vandaag. Deze morgen kwam mijn servies uit de oven en mocht ik het in Meeuwen gaan ophalen.

    Supergoed gelukt!! Keiblij ben ik 'd ermee.





















    Nu nog ne kok ... 

    19-03-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    12-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leen doet het weer!

    Met felicitaties voor Leen Geysen, enkele jaren geleden werd Leen Nationaal kampioen in klasse Licht en ook dit jaar was het weer raak. Met Lukito Ijzeren Lindenhof mocht ze het felbegeerde lint afhalen. Nationaal kampioen klasse Licht in heverlee. Klasse!!

    Ik was er niet, ... onze Ox galoppeerde zondagmorgen zijn allereerste parcourske rond. Overgelukkig ben ik want 50 en ook 70  verliep super. 








    En één dag eerder op het Nationaal indoor pony's werd er tijd gemaakt om onze Inge die nu heel snel haar nest op de waversebaan gaat verlaten op gepaste wijze te bedanken na zes jaar op de directeurstoel in Leuven met zoveel enthousiasme bergen te hebben verzet voor onze sport.
    Namens de nationale ponycommissie kreeg ik van Johan Poismans de vraag of ik misschien niet een beeld in voorraad had wat een mooi geschenk kon zijn om Inge te bedanken. En of ik dit had.... Op onze vensterbank in de woonkamer stond immers een beeld waarvan Inge anderhalf jaar geleden haarfijn vertelde welk en hoe een beeld ze wel mooi vond om eventueel als "gouden teugel" te gebruiken. Dat is dan uiteindelijk een ander ontwerp geworden maar deze stond er nog, geheel volgens haar wens. Ben ik zo blij nu, ja echt echt blij dat deze uiteindelijk bij haar een plaatsje krijgt! 

    Inge dank je wel, voor je lach, je tomeloze inzet, je enthousiasme, en zoveel meer...
    Heel veel succes bij de volgende uitdaging.


    Foto's van op het nationaal ter plaatse: paardenfotograaf.be  

    Inge en Johan nationaal voorzitter ponycommissie.

    En ditte isem

    12-03-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Popel, popel ....


    Het is zover! Met enige trots kan ik melden, ik ben in blijde verwachting    :D   :D   :D
    vaaaaaaaan een eigen keramiekoven!!

    Gisteren op nationale vrouwendag bestelbon getekend en om die speciale dag ook nog enkele ovenplaten kado gekregen van de firma.

    Op mijn allereerste keramiekmarkt een jaar of 8 geleden kwam er een collega standhouder mijn werken inspecteren. "Jij koopt nog ooit een oven" was wat die kerel me toen verzekerde. Och jong, ... (met dat ellebooggebaar erbij)  was mijn reactie, en nu blijkt die kerel toch nog gelijk te krijgen... Misschien weet je, tweelingsterrenbeelden hebben de eigenschap twijfelaars te zijn. Daarin herken ik me voor de volle honderd procent. Als er dan op de cursus af en toe ook wordt gezegd  "je weet toch, ... als je zelf een oven hebt dan is het niet meer leuk, een beetje het gevoel van nu moèt het".  En het is een hele investering ook ... Maar de zomerpauze bij de ateliers van AVO van mei tot oktober, bijna een half jaar, die duurt zo eeuwiglang telkens. Dus die knoop maar doorgehakt en nu is het zover. Over een week of 5 wordt ie geleverd en kan ik pas echt aan de slag. Mijn splinternieuwe rohde 110 liter  / vierkante bovenlader  /  1320°  / 45-45-53  / in een afschuwelijk blauw kleurke. Op de tweedehandsmarkt kwam ik al enkele keren nipt te laat voor een geschikt exemplaar en daarna passeerde er niet een echt geschikte meer. 
    Mijn geduld was op nu.

    Moet hem/haar toch maar een naam geven ook tegen dat ie geleverd wordt over een maand...? Suggesties zijn welkom.





    09-03-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overpelt heeft DE kampioen!
    Stervensziek zijn, je kost wat kost toch op je paard hijsen om mee te rijden op het kampioenschap en nog winnen ook! Dat is wat Danny Loos vandaag klaarspeelde. Het goud kreeg ie met Kinkyboy vh Gildenhof, zilver met Lorenzo ook voor Danny en brons voor de derde barragekandidaat Steven Konings.

    Team Gellik kon nipt Peer verslaan in de barrage met twee clubs, en Overpelt met één tijdfout op de teller nog mooi derde!




    Felicitaties voor RV Vlijtingen. Een spannend kampioenschap met prachtige versiering. De vlaggen in de nok deed het hem helemaal! Net een internationale sterrenjumping, zie verder naar de sfeerfoto's. En de sfeer, die zat er ook in.














    06-03-2018 om 12:31 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's provinciaal


    Foto's van provinciaal kampioenschap 2018 Vlijtingen te Bilzen zijn te bekijken op: 
    https://www.oypo.nl/0BF2F27BAF9E5E90




    06-03-2018 om 11:16 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de kampioenen!
    https://www.oypo.nl/0BF2F27BAF9E5E90   voor alle foto's van 't provinciaal! 








    De titel Beginnelingen Barema A was al meteen voor de inrichtende vereniging Isabeau Haesen Vlijtingen en Lyrica en papa mag overhandigen!



    Toon Clemens, de beste in stijl! Nubick vh Mettenhof RV Genk



    De laatste starter en tevens favoriet in het klassement Licht, Leen Geysen jumpt met Honolulu Ijzeren Lindenhof het snelst door de finish. En Leen weet als geen ander de lens te pakken 



    Nog een favoriet uit het klassement die haar rol waarmaakt: Lauren Vangronsveld kampioen in Midden met Victoria RV Gellik.

    06-03-2018 om 10:53 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kampioenen II





    Enkele sfeerfoto's....










    Naar jaarlijkse gewoonte werd ook de wisselbeker  " Corry Bollen" uitgereikt aan het meest regelmatige gewest.
    Voor Gewest Bocholt mocht Geert Leen RV Grote Brogel met een big smile op de foto.

    Team Gellik, met Karen Grouwels, ?, An Sofie Keulen en Lauren Vangronsveld. Zij konden de beste resultaten voorleggen in de barrage met twee, team Peer bijna evengoed. En Overpelt met 1 tijdfoutje derde.

    06-03-2018 om 10:52 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GeefereenlapopPELT!

    Morgen weer een dag waarvoor door heel velen halsreikend wordt uitgekeken. 
    't Provinciaal, een hoogdag in LRV waar om het extra spannend te maken gereden wordt volgens prestatielijsten in omgekeerde volgorde welteverstaan. Rijden, in de eerste plaats voor de eer want om geldprijzen is het bij ons niet te doen. De voldoening om straks misschien een mooie titel toe te voegen aan het palmares. Rijden en ook supporteren, voor Pelt!
    enookfoto'smakenvoorpeltenookvoorlimburg   

    De provinciale indoor zal dit jaar doorgaan in Bilzen.
    Voor Overpelt konden volgende ruiters een startticket verzilveren. Nu maar hopen dat er ook tussen zitten die dat kunnen vergulden zodat ze Saartje en Daniel kunnen vervoegen op de kampioenenhulde. 
    Ja, nu kijk ik wel echt heel ver vooruit...

    In stijl Beginnelinen:
         Lander Swinnen Livingstone
         Yari Geyskens en Nevada
    In Beginnelingen:
         Gwen Paesen Wilke
         Yari Geyskens Nevada
         Lander Swinnen Livingstone
    In Licht:
         Danny Loos lightningboy
         Maite Vanheeswijk Udette
         Mildrid Buteneers Galoppeur
         Danny Loos Kalina
         Maite Vanheeswijk Wipper
    In Midden:
         Danny Loos Kirentina
    In Zwaar:
         Danny Loos Kinkyboy
         Danny Loos Lorenzo

    Voor het team van Overpelt zal aantreden: Danny, Maite, Mildrid, Gwen en Lander houdt zich klaar als reserve. Supporters zijn heel erg welkom in de martinusschool Bilzen om onze martinusruiters aan te moedigen, in vrankrijk 2 als ik me niet vergis. 

    Overpelt mag 12 horsen zadelen, geef er een lap op maar hou tegelijk het hoofd koel al zal dat met deze temperaturen iets minder een probleem geven
    maar vooral geniet ervan!!


    Alle succes gewenst!!!!



    03-03-2018 om 00:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-03-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klotekoeien


    Er zijn zo van die dagen dat je als je kon, die stomme ellendige koeien naar de maan zou schieten.
    De ganse familie Theuwis vertrekt een weekend skieën behalve ... 
    juist ja, wij ... omdat wij met een kutberoep aan huis (lees koeienstal) gekluisterd zijn.

    Sorry voor mijn taalgebruik, 't moest er effe uit.


    02-03-2018 om 18:10 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.






    19-02-2018 om 16:00 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TWEE ponykampioenen voor PC Overpelt
    Twee ponykampioenen voor ponyclub Overpelt!!
    In DB de stijlprijs voor Daniel Verdonschot met Orissa's King 
    En in DL een superbarrage door Saartje Joosten met Kaatje van de Bekerheide

    Proficiat Daniel en Saartje!!


    De overige foto's komen later online op www.oypo.nl/lindavangansewinkel








    19-02-2018 om 11:23 geschreven door Linda

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    SENNA the most bright and shining star in heaven, for always in my heart ....
    Foto


    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    De foto's die op deze blog worden geplaatst heb ik meer dan de helft verminderd in kwaliteit. Het zou anders véél te lang duren eer ze op jouw scherm verschijnen.
    Foto

    Foto



    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • proficiat dat ge verder doet
  • Heb een aangename lente zaterdag
  • Searching for the Breeder of my Horse
  • Ben is op bezoek geweest. (I like it)
  • fijne zondag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hertenman
    www.bloggen.be/hertenm
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    dansrustroest
    www.bloggen.be/dansrus
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    future
    www.bloggen.be/future
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tuinaanleg_van_osselaer
    www.bloggen.be/tuinaan

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • LRV
  • LRV web
  • De Warre Neeroeteren
  • Galop
  • Equester
  • een trouwkleed op maat

    Mijn favorieten
  • bloggen.be


  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs