Blog als favoriet !
Startpagina !
Archief per maand
  • 03-2007
    Inhoud blog
  • cavalia
  • cavalia
  • zebra
  • films
  • even voorstellen ...
  • fantasie paarden
  • fantasie paarden
  • fantasie paarden
  • paarden
  • wie o wie
  • even voorstellen ...
  • de 3 basisgangen
  • paarden
  • sorry
  • paarden
  • paarden
  • paarden
  • zebra
  • zebra
  • paarden
  • hallo iedereen!
    Over mijzelf
    Ik ben marthe, en gebruik soms ook wel de schuilnaam roziepozie.
    Ik ben een vrouw en woon in zeg-ik-niet-stad (belgië) en mijn beroep is leerlinge.
    Ik ben geboren op 21/07/1995 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: met mijn hond spelen en mijn kat verwennen.
    Rondvraag / Poll
    welk dier vind jij het leukste?
    paard
    hond
    poes
    kip
    ezel
    zebra
    leeuw
    een vogel
    schildpad
    pauw
    kreeft
    jachtluipaard
    andere
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    welke film vindt jij het best?
    black beauty
    spirit
    dreamer
    the horse whisperer
    The young black stallion
    Seabiscuit
    All the pretty horses
    Misty
    andere
    Bekijk resultaat

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Ik hou van paarden en andere dieren
    ook zebra' s!
    02-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-03-2007 om 17:42 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-03-2007 om 17:39 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-03-2007 om 17:38 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zebra
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-03-2007 om 17:37 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zebra
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-03-2007 om 17:35 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier zijn alvast een paar foto' s!

    02-03-2007 om 17:35 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (23 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier zijn al vast foto's

    02-03-2007 om 17:24 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo iedereen!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen welkom op mijn site!
    de paardenzebra2 site even de inleiding,
    deze naam heb ik gekozen omdat ik kei kei kei veel van paarden en zebra' s hou! je zult vast en zeker dat merken! als je van paarden en zebra' s houd dan zit je hier goed, maar andere dingen gaan ook wel eens aan bod komen. zoals honden en katten. ik heb 4 katten en een hond, maar geen paard, jammer!
    ik zou de wel willen ma ja!
    veel plezier op mijn site!
    ps. ... niet alles zal in orde zijn! en er komen ook nog wat plaatjes bij!

    02-03-2007 om 17:15 geschreven door marthe  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)


    Gastenboek
  • proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     





    Zoeken in blog


    Zoeken met Google





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs