Inhoud blog
  • Fotoshoot met Max het verwaarloosde paard!
  • Dressuur wedstrijd op de manege!
  • Over deze weblog
    Startpagina !
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Wil je graag iets droppen? Wel, welkom dan in de Dropbox! Druk op de knop en drop iets!

    Paardenfoto's
    De mooiste paardenfoto's die ik zelf maak!
    Poll / rondvraag / peiling
    Wat vinden jullie van mijn blog?

    Tussenstand:


    Mooi  50 % (1)
    Super leuk  50 % (1)
    Onhandig  0 % (0)
    Lelijk  0 % (0)
    Stom  0 % (0)
    Saai  0 % (0)
    Kleurrijk  0 % (0)
    grappig  0 % (0)
    Leerzaam  0 % (0)
    Bruikbaar  0 % (0)

    Totaal aantal stemmen: 2



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...




    Rondvraag / Poll
    Wat vinden jullie van mijn blog?
    Mooi
    Super leuk
    Onhandig
    Lelijk
    Stom
    Saai
    Kleurrijk
    grappig
    Leerzaam
    Bruikbaar
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs