Inhoud blog
  • Fotoshoot met Max het verwaarloosde paard!
  • Dressuur wedstrijd op de manege!
  • Over deze weblog
    Startpagina !
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dropbox

    Wil je graag iets droppen? Wel, welkom dan in de Dropbox! Druk op de knop en drop iets!

    Paardenfoto's
    De mooiste paardenfoto's die ik zelf maak!
    15-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dressuur wedstrijd op de manege!
    Oke, hier dan de eerste foto's! Deze zijn van de dressuurwedstrijd die doorging op onze manege. Dus veel kijk genot. Je mag deze foto's altijd gebruik, maar gelieve de copyrights er niet af te doen. Vind ik deze foto's terug en je hebt die eraf gedaan, dan zal ik je daarover aanspreken.

    REGELS VOOR HET GEBRUIKEN:
    -Je moet de tekst op de foto laten staan!
    -Benoem de foto niet dat je hem zelf hebt getrokken!
    -Als er bij staat dat je deze niet mag gebruiken, gelieve dat ook niet te doen!
    -Als je er een Digital Art van maakt, dan nog met je me creditten!

    DE FOTO'S ZIJN OP KOMST!

    15-02-2012 om 15:48 geschreven door Marcella_Soulmate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over deze weblog

    Hallo allemaal en welkom op mijn fotografie blog!
    Ik ga eerst wat over mezelf vertellen en daarna over deze weblog.

    Ik ben Annelies en ik ben geboren op 27 september. Ik rijd al 4 jaar paard en kan het al redelijk goed. Ik heb geen eigen paarden maar wel een lievelingspaard en dat is, Marcella!  Door omstandigheden zie ik haar niet meer en dat vind ik heel erg. Sommige zeggen zelfs dat ze onhandelbaar is geworden...

    Over deze weblog: Deze blog is vooral voor foto's geschikt. Ik plaats hier foto's van paarden die ik zelf maak. Dus, op al deze foto's staat een strenge copyright! Dus niet kopieƫren! Dat is niet erg fijn voor mij natuurlijk. Dit zijn paarden die ik in het echt ken, dus gelieve daarvoor respect op te brengen!

    Zo dit is alles, veel succes met het bekijken van deze weblog!

    xx

    15-02-2012 om 15:36 geschreven door Marcella_Soulmate  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)



    Rondvraag / Poll
    Wat vinden jullie van mijn blog?
    Mooi
    Super leuk
    Onhandig
    Lelijk
    Stom
    Saai
    Kleurrijk
    grappig
    Leerzaam
    Bruikbaar
    Bekijk resultaat


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs