Foto
Over mijzelf
Ik ben Evelien, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Lientje.
Ik ben een vrouw en woon in Balen (Belgiƫ) en mijn beroep is studentje.
Ik ben geboren op 28/04/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Paardrijden .
.
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto

.

mijn paarden plekje

03-11-2006
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.paardrijden





Paarden daar hou ik van,

iedere week ga ik op ze rijden als ik kan.

Borstelen en kammen dat vind een paard fijn,

dat vind hij lekker en doet hem geen pijn.

Een zadel krijgt hij op zijn rug,

dan kan ik rijden heel snel en vlug.

Stappen en draven en dan in galop,

dat is een feest niet ernaast maar erop.

Van een paard kan je vallen,

dat zal mijn rijles niet verknallen.

Als je op de grond ligt doet het wel pijn,

maar je staat weer op en krijgt mij niet klein.

Het paard is dan wat geschrokken,

maar als je hem dan aait zal hij lief zijn en niet mokken.

Je stapt hierna weer op het paard,

en je gaat dan verder in volle vaart.

Na de paardrijlessen ben je moe,

het paard is dit ook en hoe.

Het zadel is zo zwaar dat gaat er weer af,

dan is hij weer vrij en vind dit geen straf.

Borstelen en kammen dat doe ik dan weer,

ik doe dit heel rustig en doe hem geen zeer.

Als dit klaar is zal hij wel wat lusten,

en dan mag hij voor de rest van de dag gaan rusten

03-11-2006 om 12:31 geschreven door Evelien  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de cowboy

Weet je wat mijn droom is ???
Mijn eigen paardje hebben
.

03-11-2006 om 11:57 geschreven door Evelien  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)


Foto

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


Gastenboek

Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


Foto


Foto

Archief per week
  • 20/11-26/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006

    Foto

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs