Inhoud blog
  • WICKY IS DE LEUKSTE
  • Rijden op Sacha
  • Verhaal.
  • zaterdaglessen
  • Les op Sacha
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn paardendagboek

    10-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les op Sacha
    Vaochtend (10-04-10 om 10 uur ) op Sacha gereden in de les,
    het was echt een hele leuke les.
    Lise reed op Femke, Hanna op Satino, Esmee op Lisanne en Maya op Flip.
    Eerst zat ik in draf echt niet lekker. Sacha heeft zo'n huppeldrafje en die kan ik niet erg goed uitzitten...
    Toen mijn beugels een gaatje korter gemaakt en toen ging het super!
    Ze was echt heel leuk.
    Anne vraagt echt elke keer als ik op Sacha moet:
    "heb je wel eens op Sacha gereden eigenlijk?"
    Maar ze vraagt het echt elke keer.......
    Maar het ging eigenlijk wel lekker, toen gingen we galopperen.
    Linksom moet je heel erg druk houden op de linkerteugel en mag ze bijna geen stelling.
    Want dan springt ze over... Maar het ging echt goed linksom. Ze sprong maar 1 keer over.
    Andere kant op, moet je haar in galop laten "vallen".
    Ze viel een keer op 2/3 terug naar draf maar verder ging het wel goed.
    We gingen springen
    Ik blij natuurlijk... xD
    Maargoed, mijn moeder was er en ze heeft foto's gemaakt!
    Deze keer ging het zoooooo veel beter dan de vorige keer dat ik met Sacha ging springen.
    Ik heb echt genoten.
    Bij 90cm twijfelde ze wel even maar ze ging er toch overheen.
    Echt heel gaaf

    10-04-2010 om 15:45 geschreven door xSannee  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/05-23/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs