Blog als favoriet !
mijn gastenboek
  • Sitéééé
  • poh gwn
  • veel blogplezier

    niet schelden aub!

    Startpagina !
    welkom en veel plezier
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    paardenavonturen
    alle avonturen te paard
    10-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    eej,
    vandaag heb ik op blitz gereden!
    je weet wel blitz van het brevet!
    die was al opgezadeld dus moest ik het niet meer doen!
    ik was wat vroeg daar dus heb ik bij joyce en gianni gestaan!!
    en toen rani aankwam zijn we naar de camion gegaan!
    daarover is de springpiste en daar was een paard van ongveer 1 jaar aan het lopen
    daarna zijn ik rani en daisy buiten in de piste gegaan en rani en daisy hebben gesprongen
    en ik mocht de balkjes opleggen
    andre was nog niet terug die is geopereert
    het was innes
    ik heb liever andre
    na de les wou ik mijn nieuwe bandages is snel aandoen
    maar ik mocht niet van mama
    en ik ehb twee maanrekjes gevonden

    ik kan haast niet wachten tot volgende week
    bye bye

    10-03-2007 om 11:00 geschreven door aylinake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)
    04-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    eej!!
    vandaag heb ik het meegemaakt!!
    normaal rijd ik altijd met de gevorderden,
    en vandaag heb ik twee lessen voor de prijs van 1 gereden!
    de beginners hadden niemand die tegoei op kop kon rijden
    dus heb ik op kop gereden !
    met flint...
    alles ging goed!!
    ik vond het wel is leuk!
    maar nu kon ik niet naar wiebke gaan kijken
    soon lief paardje(pony)
    in de tweede les ging alles ook goed tot we galopeerden,
    toen ging die altijd naar het midden waar nog iemand stond(die durfden niet)
    maar de lesgever heeft gezegt dat dat komt omdat:
    flint de piste als zijn eigendom beschouwt en daarom
     achter dat paard ging staat en precies wou zeggen van:"allez jong gaat is mee"
    maar aj ik had wel wat schrik want dat paard(jessie)stampt als je daar te kort achter gaat!!
    maar ja...
    dat kan allemaal is voorvallen en bij iedereen
    bye bye
    tot het volgend avontuur!

    04-03-2007 om 16:17 geschreven door aylinake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brevet

    hallo ,
    hier schrijf ik mijn eerste avontuur!
    niet mijn eerste avontuur te paard!!
    nee,ik rijd al bijna vier jaar!
    cool hé!
    maar vandaag is het een speciale dag voor mij!!
    ik heb mijn A brevet gehaald!!
    dat is het eerste ruiterbrevet !
    ik ben blij dat ik het heb gehaald!
    ik reed met blitz
    het is een pony geen paard maar even goed!!
    ik had hem een vlechtje gemaakt daar was hij zo fier op!
    omdat ik geslaagd ben heb ik een halster en touw gekregen!!
    en als dat nog niet genoeg is ook nog paardensnoepjes!!
    ik vind het zo leuk ik kan niet wachten tot vrijdag(dan ga ik weer paardrijden!)
    bye bye !!
    tot het volgend avontuur!!



     

    04-03-2007 om 16:10 geschreven door aylinake  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     




    Rondvraag / Poll
    wat vind je van de avonturen?
    super!!
    cool!
    gewoontjes!
    valt mee!
    slecht!
    ik weet niet!
    Bekijk resultaat




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs