Inhoud blog
  • SIERADEN IN EEN APARTE VORM
  • REACTIES OP HET ZOMERKAMP
  • KAMP VOOR KIDS
  • VRIJHEID
  • DANSEN IN VRIJHEID
    Zoeken in blog

    Archief per maand
  • 02-2014
  • 10-2013
  • 07-2013
  • 05-2013
  • 02-2013
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    PAARDENLEVEN - PAARDENMENS
    BEWUST HORSEMANSHIP
    Voor meer informatie, zie www.paardenleven.be
    10-10-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIES OP HET ZOMERKAMP

    10/9/2013 Noor

    Dag Tine,

    ik vond het kamp een van de beste kampen die ik al gedaan heb. Ik heb heel veel bijgeleerd en nu weet ik dat de manège niet echt mijn ding is. Ik ga er omdat het met paarden is en dat is voor mij het belangrijkste. Dit kamp vond ik super. Ik vind persoonlijk dat je het nog eens opnieuw moet doen. Heel gezellige sfeer en altijd leuke mensen om je heen. Ik vond dit kamp echt heel leuk en dit meen ik met alle stukjes van mijn hart. Dit is zo'n nieuwe ervaring die in mijn leven is gekomen. Nu staat er weer een hele nieuwe wereld op me te wachten en dat is de wereld van de paarden waar jij nu in leeft!!!!!! Heel veel liefs van Noortje.

    3/10/2013 Hannah

    Sedert lang wou ik leren paardrijden omdat ik zoveel van paarden hou. Ik zag het foldertje liggen in Brugge. Eerst was ik ontgoocheld omdat ik niet kon paardrijden maar nadien was ik heel blij dat ik het kamp gevolgd heb. De paarden zijn heel lief en elk van hen heeft zijn eigen karakter. Ik leerde geduldig te zijn en de paarden te verstaan omdat ik een beetje van de paardentaal leerde. Ook Lieselot was heel lief.

    Hannah

    10-10-2013 om 00:00 geschreven door tine popov




    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs