Inhoud blog
  • Als de maan ...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    P03ZI3

    03-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als de maan ...
    Als de maan verschijnt, en de zon verdwijnt,
    dwaal ik af in gedachten.
    Een witte wolk ontrekt me het zicht, helder te kunnen denken.
    Een beeld vorm ik voor mijn ogen, troebel en onbewogen.
    Mijn hart zal ik het geven, on gevoel te beleven.
    Een hartstocht zal het voelen, als wit licht om je heen.

    Als de maan verdwijnt, en de zon verschijnt,
    daalt de schemer voor mijn ogen.
    Geen mens zal ooit voelen, als warmte om je heen.
    De verbondenheid beleven, die ik verloren ben.

    03-06-2010 om 20:30 geschreven door tomC  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Wat is poëzie?

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs