Zoeken in blog

Inhoud blog
  • Eettijd
  • Vogels in het veld
  • Watervogels, de Eidereend, Aalschover, zwartkopmeeuw enz..
  • Variatie van vogels
  • Meeuwen te kust en te keur
  • Internationale raskatten tentoonstelling Duin en zee Oostende
  • Buizerd
  • Beestenboel
  • Mus, Aalschover en meer met veren
  • Op de boerderij
  • Vliegende beestjes, zoals vlinders , libellen..
  • Hoefdieren
  • Dieren, iets moois van moeder natuur
  • Watervogels in het schorre. De Meerkoet tussen de Lisdodde.
  • Patrijzen
  • Kraai met jongen
  • Vandaag in het bosje van Oostende even de beestjes bezien..
  • Herten en den Griekse Ezel
  • Zeldzame aasgier gespot België
  • Koeien en andere boerenhof dieren
  • Honden..
  • vogels en Watervogels
  • Haas
  • Snaaskerke
  • Dieren, vogels honden, en andere
    PLANET EARTH
    Dieren in al zijn vormen, Vliegende, zwemmende, lopende en kruipende dieren
    Photobucket
    22-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honden..
    Een grappige snoet heeft ie wel..







    Een schooiertje..

    22-04-2011 om 14:04 geschreven door Roysfoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Huis dieren
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vogels en Watervogels


    Bergganzen.

    Meerkoet op nest.

    Vogels in het bosje van Oostende, en natuurlijk de altijd aanwezige meeuwen.


    Meerkoet met pas uitgebroed jong in de polders van Oostende, 2010.

    Voorjaar 2011, Bos of houtduiven aan het 'werk'.




    Eend, die ik niet kan plaatsen, mogelijk een kruising met de eenden in het Maria hendrikapark 't bosje,







    Dit die heeft erg last van een soort touw die om de poot verstrengeld zit.Enkel lopen op een poot gaat. Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde organisatie, hopelijk komt het goed voor dat beestje in het bosje van oostende.

     

    En meeuwen, je kan er niet naast kijken, hier in gevecht om iets lekkers..



    22-04-2011 om 14:02 geschreven door Roysfoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Vogels
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haas

    Zelden zie je ze nog, hazen, maar deze zag ik in de polders, wel nog veraf, maar het is wel de eerste maal dat ik er een foto van kon nemen.





    22-04-2011 om 13:53 geschreven door Roysfoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Wilde dieren van hier
    >> Reageer (0)
    17-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snaaskerke

    Vanmiddag een leuke dag gehad bij mijn copain in Snouwskirchen am kanal, daar was ik uitgenodigd terwijl mijn vrouw met dochter warmere oorden opzocht.

    In hun gezellige tuin, met een lekker zonnetje genoot ik van de arducopertest die hij daar opvoerde, en moet zeggen dat lukt al aardig om het ding stabiel in de lucht te houden., 't is ook geen gewone hé, diene kameraad.
    %%%foto1%%%Verder werd ik daar in de watten gelegd met de overbekende Duvel, een BBQ, met scampis in een jasje van spek, worstjes , brochettes, mosselen op de onovertroffen wijze van den helmut, nootjes en mini tomaatjes, Kortom teveel om op te noemen, en zeker te veroberen, ik heb van veroberen nogthans wel kaas gegeten, te zien aan mijn voluminiuse verschijning.
    Normaal mag ik mij niet bezondigen aan al dat overdadig lekkers, want dat zou zich kunnen straffen volgens mijn up to date  dokter Eddy, maar als de straf zo min is als de straf die monseignieur Roger Vangheluwe opgelegd kreeg, kan ik er mee leven, en ik ben dan nog geen bisschop, laat staan dat ik pijp.
    Maar van mijn klein pensioentje wil ik dat ze afblijven, als dat kan bij een wereldvreemde pedofiele snooddaard dan moet dit ook kunnen voor een kastenloze nul.
    %%%foto2%%%

    Onder de weg nam ik ook al foto's, zoals van een haas, (niet die van, Mijn naam is haas, ik weet van niets) die zie je niet zoveel meer, door de vervuiling, maar ook door die natuurliefhebbers die er op los knallen voor het "evenwicht" in de natuur.
    Denk dat een psychiater beter op zijn plaats zou zijn om dat evenwicht te vinden in hun onderschedel kronkels die danig in de war zijn, of is het toch een economisch gegeven,..wie weet.

     Een paar zichtjes van onderweg...

    IMG_9099-kopie.jpg



















    17-04-2011 om 01:56 geschreven door Roysfoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dieren, vogels honden, en andere

    Vogels in het bosje van Oostende, en natuurlijk de altijd aanwezige meeuwen.

















    12-04-2011 om 20:56 geschreven door Roysfoto  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Tags:watervogels
    >> Reageer (0)


    Foto

    Categorieën
  • Hoeve dieren (5)
  • Huis dieren (2)
  • Vlinders, Libellen en ander vliegend schoon (1)
  • Vogels (12)
  • Wilde dieren van hier (3)

  • Archief per week
  • 14/05-20/05 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011

    Laatste commentaren

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs