Amélie

Een kind neemt een plaatsje in in je hart, waarvan je niet wist dat het leeg was... Lilypie Tweede Ticker
24-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bravo Amélie...
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag hebben we voor de eerste keer een echte, bewuste "bravo" gehad, helemaal alleen!!
"Dada" lukt ook al best, het lijkt alleen moeilijker om dat op foto vast te leggen...

24-04-2007 om 20:20 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kameleon-effect
Klik op de afbeelding om de link te volgen Zoek Amélie...

24-04-2007 om 20:18 geschreven door Karen  


21-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Helpen...
Klik op de afbeelding om de link te volgen Omdat ze de stukjes brood vrij lekker vond, heb ik vandaag de fruitpap iets groffer gelaten en zo eens geprobeerd.
En ook dat wist ze wonderwel te appreciëren!
Ze had tevens ook besloten dat ze met haar 8 maandjes nu groot genoeg was om mama te helpen bij het eten geven.
Haar grijp-grage vingertjes sloten zich rond het lepeltje om hem mee naar haar mondje te begeleiden.
Of ze grabbelde de fruitpap van haar lepel af en lekte het zo van haar vingertjes!!
Hetgeen een vettig plakboeltje teweeg bracht...

21-04-2007 om 21:05 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 maandjes...
Klik op de afbeelding om de link te volgen Om haar 8ste vermaand-dag gepast te vieren, heb ik ons Amélie vandaag getrakteerd op een boterhammetje met een klein beetje confituur!
Omdat ze tot hier toe geen brokjes verdroeg, had ik het niet echt verwacht, maar ze vond het vrij lekker!!
Ze sabbelde op de stukjes tot alle boter en confituur er af was, en ze is er zelfs in geslaagd enkele stukjes naar binnen te werken!
BRAVO Amélie!! klapklapklap

21-04-2007 om 21:01 geschreven door Karen  


20-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagelijks ritueel...
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Eender waar ze is, of wat ze aan het doen is...
Amélie moet en zal de begin-generiek van Man Bijt Hond zien, wat soms toch grappige taferelen teweeg brengt...

20-04-2007 om 20:16 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste ritje op de tractor...
Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisterenavond maakte ons kleinste meisje haar eerste ritje op de tractor, samen met papa!
Ze vond het super-interessant, maar toen papa het ding startte was de pret toch snel over.
Misschien een beetje te veel lawaai voor kleine baby-oortjes?

20-04-2007 om 20:14 geschreven door Karen  


19-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (6)
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Eindelijk gelukt!!!

19-04-2007 om 21:22 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (5)
Klik op de afbeelding om de link te volgen Maar wacht eens...
En als ik mij nu eens een beetje onderuit laat zakken??

19-04-2007 om 21:21 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (4)
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik kan er echt niet meer mee lachen ondertussen...

19-04-2007 om 21:21 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (3)
Klik op de afbeelding om de link te volgen Tiens, alles lijkt ok...
Nog eens proberen dan.
Maar nog altijd niks, nada, noppes!!!
Hoe doen mama en papa dat toch??

19-04-2007 om 21:20 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (2)
Klik op de afbeelding om de link te volgen Maar wat is dat nu? Der komt helemaal niks uit...
Dan maar eens mijn flesje van naderbij inspecteren!

19-04-2007 om 21:19 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dorst (1)
Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat te doen bij erge dorst?
Ik neem mijn flesje bij de hand en steek het teutje in mijn mond.

19-04-2007 om 21:18 geschreven door Karen  


18-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knuffel-tijd
Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag de knuffeltijd van gisteren dik ingehaald!
Ze is echt op ne hele leuke leeftijd nu vind ik, ze kan precies alle dagen meer en meer...
Daarstraks was ze op haar vingers aant blazen, en ze schaterde het uit van de grappige geluidjes die ze zo zelf produceerde...

Haar oogjes zijn beter vind ik. Ik doe er nu al twee dagen drupjes in, en de roodheid is helemaal weg.
Ma ja tis minder goed weer nu ook he. Enfin, we zien wel wat het int weekend gaat geven als ze terug warmer weer voorspellen...

De foto is van daarjuist, lekker genietend van haar flesje...

18-04-2007 om 20:26 geschreven door Karen  


17-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niks speciaals...
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Vandaag een dag zoals zovele...
Laat thuisgekomen doordat het vergadering was, en Amélie was al vrij moe toen we thuiskwamen.
Bijgevolg lag ze snel in haar bedje en hebben we niet veel kunnen profiteren van ons samen-zijn.
Maar gelukkig is het morgen weeral woensdag!!

Het foto-ke is van vorige week.
Toen was ze haar voetje aant wassen met een nat doekje...

17-04-2007 om 20:18 geschreven door Karen  


14-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mmmmmmm... vis!!!
Klik op de afbeelding om de link te volgen Amélie heeft vandaag ook voor de eerste keer vis gegeten! (met rijst, tomaat en worteltjes)
En ze vond het duidelijk heel lekker!!!

14-04-2007 om 21:11 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.allergie?
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ons prutske heeft de laatste dagen veel last van haar oogjes.
Als je op de foto kijkt zie je 2 rode, tranende oogjes en een loop-neusje...
Ze heeft er zelf blijkbaar niet zo veel last van, maar ik vraag mij wel af wat het is.
Het valt mij wel op dat ze het enkel heeft als we buiten zijn, en het warm weer is, zoals vandaag.
Heeft ze een pollen-allergie? Dwarrelt er te veel stof in de lucht buiten door de werken hier op straat?
Maandag toch maar eens naar de dokter bellen voor een afspraak, dan weten we meer...

14-04-2007 om 21:09 geschreven door Karen  


13-04-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zee
Klik op de afbeelding om de link te volgen En dan nog eentje omdat ik het zo ne schone vind!
Papa en dochter aan zee.
(1 april)

13-04-2007 om 12:54 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto
Klik op de afbeelding om de link te volgen En nog een mooi foto-ke waarop ze flink aan het spelen was...

13-04-2007 om 11:37 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.buiten spelen
Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren hebben we voor de eerste keer echt van het zonnetje geprofiteerd en buiten gespeeld.
Voor deze gelegenheid had ik haar reisbedje opengeplooid en onder de boom in de tuin gezet.
Het parasolletje van haar buggy zorgde voor extra schaduw, en ze vond het heerlijk!!!
Ze was zelfs zo druk bezig dat van slapen niet echt veel in huis is gekomen...

En blijkbaar was zij niet de enige die het bedje wel mooi en leuk vond...
Toen ik 's avonds het bedje wilde dichtplooien en opbergen merkte ik in het midden...een "mooi" wit vogelstrontje...

13-04-2007 om 11:35 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.regelmaat??
Vanaf nu beloof ik dus plechtig dat ik ga PROBEREN om regelmatig berichtjes en fotokes achter te laten zodat iedereen een beetje op de hoogte kan blijven van het wel en wee van ons kleine meisje.
Verder lijkt het mij wel een leuke herinnering voor als ons Amélieke wat groter is...
Enfin, we zien wel wat er van komt, maar het idee lijkt mij alvast wel leuk dus we doen ons best zou ik zo zeggen...
groetjes

13-04-2007 om 10:41 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto-ke
Klik op de afbeelding om de link te volgen En nu zal ik is proberen om een foto-ke toe te voegen...
Kwestie da ik mijn schrijfselkes een beeteke kan opfleuren he...

13-04-2007 om 10:24 geschreven door Karen  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hellooow everybody...
Ik heb weer eens iets nieuws uitgeprobeerd zie...
Hopelijk werkt het een beetje en dan kan ik via deze weg de familie op het "verre" thuisfront een beetje op de hoogte houden van de bezigheden van ons prutske...
Kben eens benieuwd...
groetjes

13-04-2007 om 10:12 geschreven door Karen  




Amélie
21/08/06 - 00u20
3kg205 - 48 cm


Foto





Laatste commentaren
  • PROFICIAT! (Isabel)
        op En jawel...
  • Hoera! (Tamara)
        op En jawel...
  • Bravo! (kitty)
        op En jawel...
  • FLINK FLINK FLINK !!! (oma)
        op En jawel...
  • Herkenbaar (Tamara)
        op Rustdag...
  • Mijn favorieten
  • Timo
  • Lena en Fran
  • Amelie en Pauline
  • Maya
  • Seppe, Merel en Linde
  • Nora en Marie
  • Els en companie
  • Renee
  • Wie leest waar?

  • Gastenboek
  • avond groet......fijn weekend
  • Proficiat
  • fijne avond
  • Een fijne vrijdagavond
  • groetjes

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Inhoud blog
  • Groot nieuws...
  • En jawel...
  • Rustdag...
  • Geduldig wachten...
  • Boem di boem...
  • Vakantie...
  • Dank u Timo...
  • Woehoewwwww...
  • Dat verdient een bloemetje...
  • Van komedie gesproken...

    Archief per maand
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs