Inhoud blog
  • Luchthaven
  • De laatste ...
  • Clarence Drive
  • Stony Point 2
  • Betty's Bay - Stony Point
    Zoeken in blog

    Laatste commentaren
  • :-) (Zyncke)
        op Melkbosstrand en Bloubergstrand
  • Oooh (anneke80)
        op Tussendoortje
  • super (Warre, Inge en Rainer)
        op Tussendoortje
  • Een goede terugreis! (Greet, Erik, Unam en Zuna)
        op Stellenbosch deel 2
  • spaghetti (meme marianne)
        op Nog verjaardag vieren
  • Ga naar...
  • Facebook Vandencamp
  • Aquila Safari
  • Two Oceans Aquarium
  • onskleinkrollebolleke
    ZINO SINDILE en EBONY SIKELELWA WUYTS
    09-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cape Agulhas tot Struisbaai
    Nog even een laatste foto van de vuurtoren en onze cottage en dan zijn we verder gereden richting Struisbaai.

     



     

     

    Nog andere zeer oud vissershuisjes.

     

    In de verte zagen we een parelwit strand en ik wilde daar wel even naartoe rijden. Hiervoor moesten we door een kleine township en zagen we de andere kant van Zuid-Afrika.
    We zijn gereden tot waar we konden met de auto, maar dan waren het eerst nog hoge duinen vooraleer we op het strand zouden zijn en dat was niet zo gemakkelijk voor Zino, dus zijn we teruggedraaid en gaan we volgende week naar een ander strand.

     

     En van hieruit ging het terug richting Bredasdorp en dan naar Swellendam.

    09-11-2013 om 22:48 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het meest Zuidelijke punt van Afrika
    We zijn er bijna, het meest Zuidelijke punt van Afrika. Gelukkig scheen het zonnetje vnadaag wel, maar de wind was er nog altijd.

     

     

     

    Hier zijn we dan, het punt waar de Indische en de Atlantische oceaan samen komen.

     

     

      

     

    We zijn nog eventjes verder het park ingereden om naar het scheepswrak te gaan kijken.

     

     En verder konden we niet meer ...

    09-11-2013 om 22:39 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bezoek aan Cape Agulhas national park
    De zon schijnt!! Dus snel een beetje ontbijten, alles inpakken en naar buiten!!

     

      Nu kunnen we ook foto trekken van ons huisje aan de buitenkant.

     

    En geloof je dat het uitzicht echt heel mooi is. Spijtig genoeg hebben we er niet kunnen van genieten. Een volgende keer dan maar

     

     

    En dan terug naar het Nationaal Park. Maar de wind bleef heel hard waaien. We moesten ons goed vasthouden.

     

     

    We zijn er bijna, aan het meest Zuidelijk punte van Afrika (wat dus eigenlijk niet Kaap De Goede Hoop is).

     

    09-11-2013 om 07:25 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bredasdorp
    Omdat het weer zo slecht was, zijn we terug een beetje inlands gereden, terug naar Bredasdorp. Daar zijn we bij Spur gaan eten.
    Nadat ik mijn macaroni op had, heb ik nog een ijsje gekregen dat ik zelf mocht versieren met allerlei snoepjes en siroopjes. Mmmmhhhhhh, dat wil ik nog wel eens doen.

     

      

    Nog even naar de supermarkt, in het dorpje rondwandelen, een winkel met keramiek zoeken voor Hettie en dan terug naar Cape Agulhas, want het slechte weer is ook naar hier aan het komen.

     

    Onderweg passeren we Struisbaai, waar nog oude vissershuisjes staan.  

     

    En de haven ...

     

    Omdat het zonnetje al een beetje scheen zijn we al een stukje in het Nationaal park gereden, maar de wind was er toch nog verschrikkelijk hard zijn best aan het doen ...

     

     Ook mijn broertje was bang van de wind ...

    09-11-2013 om 07:11 geschreven door Wendy en Polle  


    08-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cape Agulhas
    Woensdagmorgen vertrokken we naar Cape Agulhas. Het weer was echter niet zo goed. En onderweg werd het slechter en slechter. Maar ik heb wel genoten van het mooie uitzicht (maar spijtig genoeg kan je het niet op een foto laten zien, zo groots en moois is het). 

     

     

    Even stopje in Napier.

     

    Daarna verder naar Cape Agulhas waar we een leuke cottage gehuurd hebben met een super uitzicht ... spijtig genoeg hebben we er niet kunnen van genieten. Er was die dag een heel hevige storm, net als wij er waren.
    We hebben dan maar foto's van ons huisje getrokken. De buitenkant en de rest dat we voor de dag gepland hadden, zullen voor de volgende dag zijn

     

     

     

     

    08-11-2013 om 23:15 geschreven door Wendy en Polle  


    07-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug thuis
    Mama en papa gingen vandaag vroeg naar huis zodat Zino en ik wat konden slapen, maar Zino wou niet.
    Papa wou in het zwembad gaan zwemmen. Ik niet zene, het water was superkoud! Ik ben er eventjes ingegaan om papa een plezier te doen, maar ik was toch blij dat ik terug mijn kleedjes aanhad.

     

    's Avonds had Hettie een Zuid-Afrikaans gerecht klaar gemaakt voor ons, bobotie. Leeekkkkeeerrrr!!!!! Mama moet dit voor mij ook eens maken als we terug in Belgiƫ zijn.
    Dank u Hettie!!! xxx

     

    07-11-2013 om 22:20 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog Franschhoek

     

    Ik had ondertussen wel heel grote honger gekregen en een lekkere pannenkoek kon er wel in. 2 ook zelfs, met een bolletje ijs

     

     

    Dit is ook de eerste keer in de drie keer dat we hier geweest zijn, dat er een recycle plaats is. Normaal wordt alles (tot glas toe) gewoon in een vuilniszak gegooid!

      



     Het Hugenotenmonument (zie wikipedia, te ingewikkeld voor mij)

     

    En Zino heeft eventjes geslapen in de auto :)

     

     

     

    07-11-2013 om 22:13 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Franschhoek

    Yeahhh, we hebben terug internet!!! In onze cottage in Swellendam is er terug internet en kunnen we de blog terug een beetje aanvullen.

    Dinsdag hielden we het rustig, vooral voor Zino die toch heel moe aan het worden is, want hij wil in de namiddag niet slapen.... We zijn toen eventjes naar Franschhoek geweest.

     

    We zijn eerst de bergen op gereden, de Franschoek pass. Wat een mooi zicht op het dorp hadden we daar. En het viel goed mee van temperatuur. Het was niet te warm.... tot we terug beneden kwamen. Puf puf, amai. Het zweet liep af mijn gezicht!

     

     

     

     



    Om deze apen te zien, zijn we helemaal naar Cape Point gereden ... en hier lopen ze gewoon over straat!

     

    En ja hoor, ook dit jaar konden we niet zonder een bezoek aan de dokter. Zino begon als we naar het beneden rijden waren heel hard te krijsen. We dachten dat hij krampjes had want hij spande telkens zijn buik op en strekte zijn benen heel hard. Wij naar de apotheker om Lactison te halen. Zou direct werken. Niet dus. Papa werd beetje ongerust omdat de broer niet stopte met huilen. Dus zijn we naar een dokter gegaan, en blijkt dat Zino een ontstoken oortje heeft. Dus waarschijnlijk is dit beginnen pijn doen, door het naar beneden rijden van de berg. Maar het is al veel beter nu.

     

     

     Gemeentehuis...

    07-11-2013 om 21:49 geschreven door Wendy en Polle  


    06-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste deel Camps Bay
    En hier de laatste foto's van een dagje aan zee vorige maandag. Nu vertrekken we voor 3 dagen naar Cape Agulhas en Swellendam. We weten niet of er daar internet gaat zijn, dus zou het kunnen zijn dat jullie me moeten missen tot vrijdagavond of zaterdag. Toch nog veel leesplezier en tot dan!! xx


     

     

     

      

     

      

     

    06-11-2013 om 06:45 geschreven door Wendy en Polle  


    05-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camps Bay deel 2

      

     

     

      

     

      

     

     

    05-11-2013 om 23:54 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camps Bay
    De zon schijnt heel hard, het is heel warm, dus waar kunnen we het beste naartoe gaan voor een beetje afkoeling: het strand en de zee!
    Mijn broer en ik vonden het heel leuk. Het water was wel nog heel koud (de winter is nog maar net voorbij) dus het duurde wel even vooraleer ik het gewend was, maar daarna was ik er niet meer uit te krijgen. Zino vond het deze keer niet zo leuk het water. Hij is er maar eventjes in geweest, maar heeft heel veel gespeeld op het strand.

    Daarna werden we thuis verwacht om te eten want Bjorn had Beef Stroganoff klaargemaakt voor ons! Mmjjaammie!

    Het zijn weer heeeeeel veel fotootjes (en er zijn er nog veel meer op de computer van papa), speciaal voor de mensen die thuis op ons wachten. xx
    Dus er volgen nog delen ...


     

     

     

     

     

     

     

      

    05-11-2013 om 23:48 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Signal Hill
    Vanuit de Waterfront zijn we dus verder gereden naar Signal Hill, Seinheuvel. Vanop deze heuvel werden de schepen gewaarschuwd voor slecht weer. Het is nu nog een traditie om elke dag om 12u 's middags een schot af te vuren (ter ijking van de scheepsklokken).

     

     En of we moe zijn, nee hoor ....

    Bovenop de heuvel had ik een heel mooi zicht op Kaapstad en de Tafelberg, maar ook op het voetbalstadion, en Robbeneiland (eiland waarop Nelsen Madela jaren gevangen zat). 

     

     

     

    Dit wilde ik ook wel doen, maar ik mocht niet van mijn mama.

     



     

      

    Nog even in Canal Walk (groot shoppingcenter) stoppen om brood enzo gaan te kopen, en dan naar huis. Lekker slapen, want morgen volgt een dagje zee, strand en zon.

    05-11-2013 om 21:16 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deel 2
    En dan waren we klaar om te vertrekken. Mijn broertje en ik hebben heel lang in het water zitten kijken op zoek naar zeehonden, maar we hebben er geen gezien.
     

     

    We hadden een gekke meneer als gids. Hij heeft wel heel veel verteld over de geschiedenis van de Waterfront. Hij heeft ook een tekening laten zien waarop je een man en een vrouw ziet, deze zie je ook terug op de tafelberg en Lion's Head (de grote berg ernaast). 

     

     

     





    Na ons boottochtje zijn we nog een beetje gaan wandelen en iets gaan eten en heb ik nog even in de speeltuin gespeeld.

     



     

     Om dan verder te rijden naar Signal Hill.

    05-11-2013 om 20:53 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de Waterfront
    Zondagmorgen zijn we naar de Waterfront geweest. We zouden daar een boottochtje gaan maken.

     

    Eerst zijn we op het 'Nobel' plein gestopt en ben ik op de foto gegaan met 4 mannen die een belangrijke rol hebben gespeeld in Zuid-Afrika.

     

      

     

     Vandaar even naar de Tafelberg kijken en dan een bootje zoeken.

     

     

     

    En daar lag onze boot 'Tommy'. Zino was een beetje verward, want hij kijkt altijd naar die boot op de tv (Theodoor the boat). Dus hij vond het ontzettend leuk dat hij op dit bootje mocht varen.

     



    05-11-2013 om 20:32 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het laatste deel van Camps Bay
    Hier de laatste foto's van het dagje aan zee maandag.
    Morgen zijn we enkele dagjes niet bij Hettie en Cobus en we weten niet of er internet zal zijn in de huisjes waar we gaan slapen. Dus misschien zijn we vrijdagavond of zaterdag pas terug. Tot dan!!

     

     

     

      

     

      

     

    05-11-2013 om 00:00 geschreven door Wendy en Polle  


    04-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cape point: het laatste deel
    Nu nog even rondrijden om aapjes te zoeken, maar we hebben ze dus niet gevonden ...

     

     

     



    En dan was het WEER etenstijd. Cobus heeft een heel lekkere barbeque voor ons gedaan.

     

     

    Tot straks/morgen voor meer foto's !!!!

    04-11-2013 om 22:34 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cape Point deel 2
    Nog even poseren voor de foto (op vraag van mezelf) en dan zijn rijden we verder naar Cape Point.

     

    Eindelijk zijn we er, na vele stops. Dit is het meest Zuidelijke punt van Afrika zegt men. Eigenlijk klopt dit niet. Volgende week gaan we daar naartoe. Foto's zullen volgen ...

     

    Ik wilde hier opnieuw naartoe komen omdat er veel aapjes zitten, bavianen, maar vorig jaar was ik een beetje bang van hen. Nu wil ik ze toch opnieuw gaan zoeken. En we moeten echt zoeken, want het is een heel groot natuurpark waar we nu doorrijden en ze kunnen overal zitten. Op hoop van zegen dus!
    Mooie bloemen he! Dit is de Nationale bloem van Zuid-Afrika, de Protea. Ze bestaat in verschillende kleuren: geel, oranje, rood en roze.

     

    Struisvogels hebben we heel veel gezien deze keer.

     



    Soms kan je hier ook walvissen zien, maar die zijn we deze keer niet tegen gekomen.

     

      

    En we hebben een aap gezien!! Spijtig genoeg enkel deze mama met haar babietje. Vorig jaar hebben we er heel veel gezien, nu dus niet
    We hebben rondgereden tot het park dicht ging, maar geen aap meer gezien... Volgende keer beter

     

    We zaten al hoog op een berg, maar ik wou toch nog een keer verder omhoog gaan tot aan de vuurtoren. Ik heb dan samen met mama, papa en broertje tickets gekocht om op de Flying Dutchman te gaan. Dit is een treintje dat je nog veel verder op de berg brengt. Je kan dit ook te voet doen, maar dat zag ik toch niet zitten.

     

    04-11-2013 om 22:28 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deel 3
    Ja ja, deel 3. Ik wil mijn oma een plezier doen zodat ze veel fotootjes van mijn broer en mij kan zien... dus komt er ook nog en deel 4

      

    Daar ga ik dan, al die trappen op. Ja, we zijn er nog niet hoor. Het treintje kan niet helemaal tot aan de top. We moeten zelf ook nog een heel stuk stappen. Mijn broertje wou ook zelf de trappen opgaan, en het is hem gelukt, helemaal tot boven!

      

    Helemaal boven zie je dan het putn waar de 2 grote oceanen tegen elkaar komen. We zijn hier niet lang gebleven, want er was wel heel veel wind daarboven. Dus snel terug naar beneden. En Zino heeft dit ook weer zelf gedaan. Wat ben ik toch trots op mijn kleine broer.

       

     

    Hier staat het bord dan met het meest zuidelijkste punt van Afrika.

     



     

    Strike a pose!!

      

    04-11-2013 om 22:28 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kaap de Goede Hoop
    Zaterdag zijn we naar Cape Point geweest, na een stevig ontbijt natuurlijk. Hettie had voor mij lekkere eitjes gebakken.

     

    De eerste stop die we gedaan hebben is in Houtbay. Mooi he. En ik wil natuurlijk weer op de fotootjes staan

      

    En een beetje gek doen!

     

     

    Van daar zijn we verder gereden naar Simon's Town. We wilden hier eigenlijk niet stoppen nu, maar ik had ondertussen toch al terug grote honger gekregen en ik heb daar een heeeel lekkere macaroni met kaas gegeten.
    Het is ook al veel warmer geworden dan de eerste dag dat we hier waren. En het gaat morgen en overmorgen nog warmer worden.

     

     

     

     

     

    04-11-2013 om 21:55 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melkbosstrand en Bloubergstrand
    Na alweer een super ontbijt ben ik met mijn broer in bad geweest. We moesten er een beetje mooi uitzien want Hettie en Cobus hebben ons getrakteerd op een lekkere lunch.

     

     

     

     

    Wat was dat lekker! Kijk, ik heb mijn bord helemaal leeg gegeten!!

     



    Daarna zijn we naar het strand geweest, naar Melkbosstrand ... nadat we eerst anderhalf uur in de file hadden gestaan. En toen we er eindelijk waren vond ik het toch te koud om op het strand te gaan zitten en spelen. We zijn van daar, na een korte wandeling, verder gereden naar Bloubergstrand om nog eventje te genieten van de wondermooie Tafelberg.

     



     

     

    Op naar Bloubergstrand ...

    04-11-2013 om 00:17 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloubergstrand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eventjes lekker een terrasje doen bij Moyo en dan nog even een wandelingetje maken op Bloubergstrand. Dan naar huis en bedje in want morgen wordt het alweer een drukke dag.

     



     

    Snel even aan Zino vertellen welke berg er daar achter de wolken zit! Spijtig van die wolken want anders hadden we de Tafelberg van hieruit heel goed kunnen zien. We zullen dus nog eens terug moeten komen denk ik

     

     

     

     

     

      

    04-11-2013 om 00:14 geschreven door Wendy en Polle  


    03-11-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afri-Khaya
    We zijn woensdagavond om half elf toegkomen en Hettie en Cobus stonden ons al op te wachten. Wat was ik toen moe. Ik moest nog het hele stuk naar de auto lopen en ik kon niet meer vooruit. Gelukkig stonden onze bedjes al klaar in onze kamer en konden mijn broer en ik direct naar bed terwijl mama en papa nog aan het babbelen waren.
    En wat was ik blij om ouma en oupa Afrika terug te zien!!!

    De volgende morgen hebben we een beetje langer geslapen en toen we in de keuken kwamen stond er een groot ontbijt voor ons klaar.
    Mama heeft dan al de koffers uitgepakt en papa is samen met Cobus een auto gaan huren waar we de volgende 3 weken mee kunnen rondrijden.
    Rond de middag kwamen er nog bekende gezichten bij Hettie en Cobus toe; Bjorn, Carina, Simon en Martha. Ik heb al direct een speelkameraadje gevonden. En mijn broertje vond de extra aandacht ook wel leuk.

     

    Als al onze kleedjes en ons speelgoed enzo mooi in de kasten lagen zijn we (zoals we altijd de eerste dag doen) naar Tygervalley gereden en zijn we in ons restaurantje "Ziggy's" iets gaan eten. Om dan naar de Pick and Pay (ZA Carrefour/Delhaize) inkopen te gaan doen.

     

    Die avond hebben Hettie en Cobus voor ons een feestmaaltijd gemaakt. Ze waren zo blij om ons te zien en wilden dit ook vieren. Ik ben een klein beetje langer dan Zino wakker gebleven, maar mijn oogjes werden al snel heel klein en ik ben ook maar snel mijn bedje ingekropen.

     

     

    Tippy was er ook bij. Ik had hem heel erg gemist en ben heel blij om hem terug te zien. Ook al had ik eerst wel een beetje bang, maar nu krijgt hij van mij een kusje voor het slapen gaan. En zo was onze eerste dag in Zuid-Afrika alweer voorbij ...

     

    03-11-2013 om 23:03 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.naar Kaapstad
    Jaja, 11 uur en 30 minuten moeten we nu vliegen. Ik heb er wel zin in. Ik ben eens benieuwd of mijn broertje niet bang gaat zijn, maar dan ben ik er om hem te troosten he!

     

    Nee hoor, hij was helemaal niet bang. Maar het duurde wel een beetje lang voor hem, en hij wou niet stilzitten, niet rondlopen, maar vooral niet slapen. 2 keer een half uurtje, dat was alles. Hij was veel te veel te moe, en geloof me soms vond ik mijn broertje niet zo leuk. Hij was dan aan het wenen, soms hard roepen, ... Mama en papa hebben veel moeite moeten doen om hem gelukkig te maken. En ze hebben zelf niet zo veel (eigenlijk niets) kunnen slapen.
    Gelukkig heb ik daar niet veel last van en heb ik toch enkele uurtjes kunnen rusten. En ik had ook mijn films bij me om bezig te zijn.

     

    03-11-2013 om 22:48 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam - Schiphol
    We zijn al een stukje verder nu. Nu moeten we 3 uur wachten vooraleer het volgende vliegtuig naar Kaapstad vertrekt. Dus gaan we lekker ontbijten (het is ondertussen 06.25u 's morgens) bij Mc Donalds

     

     

    En dan gaan we op weg naar Kaapstad! Joepie!!

    03-11-2013 om 22:42 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onderweg
    Daar zijn we dan op de luchthaven in Zaventem, een karretje vol valiezen en trolleys. En we zijn eigenlijk nog wel heel moe, en de lange reis moet nog beginnen. Eerst ga ik met het vliegtuig naar Amsterdam en dan vlieg ik verder naar Kaapstad.

    Lieve klasgenootjes, ik hoop dat jullie allemaal genieten van de foto's en zo kunnen meekijken naar deze supergeweldige ervaring!
    Tot binnenkort in de klas!

     

     

     

     Jaja, naar dat plekje vlak boven mijn hoofd moeten we vliegen. Ver he!

    03-11-2013 om 22:36 geschreven door Wendy en Polle  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk is het zover
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoi iedereen,

    Eindelijk is het zover. Ik heb mijn laatste fotootje op de aftelkalender geplakt en we kunnen vertrekken. Om 3u moeten we opstaan vannacht. Tompie komt ons om 3.45u halen om naar de luchthaven te vertrekken! yes, yes, ik kan eindelijk terug naar Afrika. En hopelijk lezen jullie allemaal onze verhalen mee (ale, als mama en papa de tijd vinden om de foto's op de blog te zetten).

    03-11-2013 om 22:26 geschreven door Wendy en Polle  




    Volg dagelijks onze avonturen in Zuid-Afrika. Zondag 22 juli landen we op Zaventem omstreeks 14u
    Gastenboek

    Laat ons je reactie weten.


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 06/08-12/08 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 20/06-26/06 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wilfried1
    www.bloggen.be/wilfrie


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs