Wat fijn dat je een kijkje komt nemen ...
Foto

Over mij
Hallo, ik ben juf Elke, de juf van de peuterklas en mama van Vic.
Ik wil graag een stukje thuis scheppen voor jullie kindje in mijn klasje!

Foto
Archief per jaar
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
    Categorieën
  • Mededelingen (51)
  • Poppenkast (7)
  • Thema's (908)
  • Tik Tak (6)
  • Verjaardag (38)
  • Versjes & liedjes (12)
  • Foto
    Agenda

    Druk op onderstaande knop voor belangrijke data!

    Foto

    Weetjes over het Bumbaklasje

    * Woensdag is fruitdag!
     * Bewegingsopv. is op maandag en donderdag 
    gegeven door meester Marnix! 
    * We werken met een heen - en weermapje!
    * Gelieve de kledij en persoonlijke spulletjes goed te kenmerken!
    * Juf Christiane komt op maandag-, dinsdag- & donderdagvoormiddag!

    Foto
    Gastenboek
  • toppertje
  • Bedankt
  • Bedankt
  • Fijne kleuters
  • trots

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Foto
    Welkom in ons Bumbaklasje
    Wil je weten wat je peuter uitsteekt in ons klasje? Hier kan je het allemaal lezen en zien!!!
    16-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergeet jullie tandenborstel niet!!!
    Vergeet dinsdag, 19 november je tandenborstel, tandpasta & bekertje niet 
    want wij gaan onze tanden poetsen! 
    Gelieve alles goed te kenmerken met naam! 

    Lieve groetjes, juf Elke XXX


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Over Jules
    Hallo, ik ben Jules.
    Elke dag kom ik op bezoek en beleven we de gekste dingen.
    En wanneer je jarig bent, mag ik met jouw mee gaan logeren.

    Vriendjes van Jules


    Inhoud blog
  • Kijkdag 21 augustus 2020!!!
  • Bednet!!!
  • Hoera, Vince is 3 jaar!
  • Een kleine mededeling...
  • Thema: "Kleuren"

    Foto

    Jarigen

    Foto

    Instapregeling peuters
    * de 1ste schooldag
    na de zomervakantie

    * de 1ste schooldag
    na de herfstvakantie

    * de 1ste schooldag
    na de kerstvakantie

    * de 1ste schooldag
    van februari

    * de 1ste schooldag
    na de krokusvakantie

    * de 1ste schooldag
    na de paasvakantie

    * de 1ste schooldag
    na hemelvaartsdag


    Foto

    E-mail

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Wet op de privacy
    Als gevolg van de wet op de privacy heeft iedereen het recht om gegevens met betrekking tot zijn eigen persoon van deze site te laten verwijderen.

    Indien u dit wenst, gelieve me een mailtje te sturen.


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs