14 september 2008 : 6de Blauwbuik Toerrit in Eksaarde en omgeving. Niet te missen!!! Wel op voorhand inschrijven! De pla
Inhoud blog
  • 7de Blauwbuik Toerrit
  • 6de blauwbuik Toerrit
  • Oldtimer evenementen in Vlaanderen
  • Mijn oldtimers
  • 5de Blauwbuik Toerrit Eksaarde 16 september 2007
  • Mijn persoonlijk (oude) wagenpark
  • Blauwbuik Toerrit - Eksaarde
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Inhoud blog
  • 7de Blauwbuik Toerrit
  • 6de blauwbuik Toerrit
  • Oldtimer evenementen in Vlaanderen
  • Mijn oldtimers
  • 5de Blauwbuik Toerrit Eksaarde 16 september 2007
  • Mijn persoonlijk (oude) wagenpark
  • Blauwbuik Toerrit - Eksaarde
    Oldtimers
    een ontspannende hobby
    07-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de Blauwbuik Toerrit
    Ja, ik weet het!
    Ik vewaarloos deze bloggen site iets te veel.
    Maar al bij al, weet bijna geheel Vlaanderen en een deel van Nederland, dat we op 20 september 2009, toe zijn aan onze 7de Toerrit.
    Ondertusssen heb ik een lovend verslag gelezen in het Flandria clubmagazine over deze rit, die vorige week werd gereden door de bromfietsen.
    Dus alle auto's, vrachtwagens, bussen, moto's met pensioengerechtigde leeftijd zijn welkom vanaf 11u in Eksaardedorp.
    Vertrek omstreeks 13.15 à 13.30u voor een ontspannende rit van een 68 Km.
    Inschrijven tot en met woensdag 16 september via
    blauwbuik.toerrit@gmail.com of +32 477-21.79.85 met vermelding van je adresgegevens en gegevens van het voertuig.
    Kostprijs amper € 6.00 per voertuig, ongeacht het aantal inzittenden, te storten op 979-2455769-25
    vanuit Nederland Iban: BE70 9792 4557 6925 - BIC ARSPBE22
    op naam Broekaert Jean-Paul - Weehaagstraat 13 - 9160 Eksaarde
    Hiervoor krijg je 3 consumpties, een zéér nuttig aandenken en voor degene die op voorhand geldig hebben ingeschreven, een sponsorpakket.
    Na de rit worden er nog enkele prijzen uitgeloot onder de aanwezige deelnemers, waaronder een ballonvlucht.
    Tot dan,
    Jie-Pie


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    14 september 2008 : 6de Blauwbuik Toerrit in Eksaarde en omgeving. Niet te missen!!! Opgelet, beperkt aantal inschrijvin
    Over mijzelf
    Ik ben Jean-Paul Broekaert, en gebruik soms ook wel de schuilnaam oldtimerke.
    Ik ben een man en woon in Lokeren (België) en mijn beroep is audio-video eventstechnieker.
    Ik ben geboren op 20/03/1963 en ben nu dus 61 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: oldtimers.
    Ik heb het me er eindelijk eens aan gewaagd om een eenvoudige site te maken waarop jullie allerlei info kunnen vinden ov
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Oldtimer evenementen - foto's Jie-Pie
  • Klassiek en Techniek
  • Oldtimersweb
  • Oldtimers startpagina - België
  • Autokeuring
  • Belgische Federatie voor Oude Voertuigen
  • Odtimer evenementen in Nederland
  • Oldtimerfan
  • Oldtimer 2link
  • Autorama

    Magazines en clubs
  • Auto Motor Klassiek
  • Onschatbare Klassieker
  • Het Automobiel
  • Oldtimer Magazine
  • Oldtimer Plus
  • Otto Classic
  • Triumph Enthousiast Club Belgium
  • Triumph Club Nederland
  • De Gentse Retrowielen
  • d' Ouwe Gloriën - Zelzate

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zoeken met Google



    Archief per maand
  • 09-2009
  • 03-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 07-2006


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs