14 september 2008 : 6de Blauwbuik Toerrit in Eksaarde en omgeving. Niet te missen!!! Wel op voorhand inschrijven! De pla
Inhoud blog
  • 7de Blauwbuik Toerrit
  • 6de blauwbuik Toerrit
  • Oldtimer evenementen in Vlaanderen
  • Mijn oldtimers
  • 5de Blauwbuik Toerrit Eksaarde 16 september 2007
  • Mijn persoonlijk (oude) wagenpark
  • Blauwbuik Toerrit - Eksaarde
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Inhoud blog
  • 7de Blauwbuik Toerrit
  • 6de blauwbuik Toerrit
  • Oldtimer evenementen in Vlaanderen
  • Mijn oldtimers
  • 5de Blauwbuik Toerrit Eksaarde 16 september 2007
  • Mijn persoonlijk (oude) wagenpark
  • Blauwbuik Toerrit - Eksaarde
    Oldtimers
    een ontspannende hobby
    18-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oldtimer evenementen in Vlaanderen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo beste old-timer vrienden.
    Ik heb het me er eindelijk eens aan gewaagd om een eenvoudige site te maken waarop jullie allerlei info kunnen vinden over evenementen, zoals ritten en beurzen, in Vlaanderen en directe omgeving.
    Natuurlijk moeten jullie daarbij wel wat helpen, door deze info door te sturen, zodat we het kunnen toevoegen bij de rest.
    Ook kan je hier foto's vinden welke ik op allerlei evenementen neem.
    Sommige van deze foto's kan je zelf terug vinden in het nederlandse tijdschrift "Klassiek en Techniek" en op hun site
    http://www.klassiek-techniek.nl/
    Via deze site kan je trouwens een abonnement nemen, want je vind het niet bij elke dagbladhandelaar.
    Het is nochtans een aanrader, een blad dat voor 99% gevuld is met verstaanbare informatie en maar enkele zoekertjes.
    Ik hoop dat we deze site kunnen uitbreiden zodat geheel oldtimer geliefd Vlaanderen, er kan van genieten.
    Groeten
    en tot op een evenement.
    Jean-Paul Broekaert
           beter gekend als Jie-Pie of Oldtimerke (heeft niks met mijn leeftijd te maken!)

    18-03-2008 om 00:00 geschreven door oldtimerke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (123 Stemmen)
    14-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn oldtimers










    14-01-2008 om 19:58 geschreven door oldtimerke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (19 Stemmen)
    17-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5de Blauwbuik Toerrit Eksaarde 16 september 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    He, hallo allemaal.
    Ik heb er echt van genoten dat jullie met zovelen zijn afgezakt naar Eksaarde voor mijn jaarlijkse kermisrit.
    De opkomst dit jaar was echt fenomenaal!
    Ik had een 125 deelnemers verwacht, doch voor de zekerheid had ik toch maar gauw 25 extra zakjes gevuld met sponsormateriaal.
    Voor de tussenstop had ik 190 drankbonnetjes gekregen. Ruim genoeg om zelf ook iets te kunnen drinken ... dacht ik.
    Toen ik op zaterdagavond mijn lijst afsluite op 128, dacht ik al dat het niet ging verlopen zoals gepland. Ze hadden immers goed weer voorspeld en ja, de zondagmiddag bleven ze maar komen.
    Vorig jaar had ik al eens in mijn haar gekrabt, nu was het voor mij nog erger. Waar moest ik al dat blinkend metaal kwijt geraken en hoe gaat dat op de tussenstop aflopen?

    Maar al bij al is weer alles vrij vlot verlopen.

    Ik krijg massa's mails met bedankingen, ook van mensen die fout gereden waren, doch toegaven dat ze het roadbook niet goed gevolgd hadden.

    Wel vond ik het, door deze drukte, spijtig dat ik niet meer tussen het volk kon lopen om hier en daar een praatje te slaan. Wie mij iets of wat kent, zal het mij wel vergeven.

    De vele foto's staan op oldtimersweb en via de volgende linken kan je ze ook bekijken:

    http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=VURHOGYX
    http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=76FSYIAB

    Volgend jaar verwacht ik jullie terug, doch dan staan we er wel op dat er op voorhand wordt ingeschreven en we zullen waarschijnlijk stoppen op 175, anders kunnen we het niet familiaal houden.
    Aangezien onze schepen van feestelijkheden dit jaar ook geweest is en nu eens kon zien wat we op ons eentje kunnen klaar krijgen in dit boeregat, zal ik misschien volgend jaar toch iets meer steun mogen verwachten van het stadsbestuur en de lokale politie.
    Volgend jaar zal er ook een kort ritje zijn voor oude tractoren, dus deze mogen ook alvast hun agenda bij de hand houden.
    Volgend jaar valt de kermis een week vroeger, dus ook de rit. Noteer alvast zondag 14 september 2008 vanaf 11.00h.
    We gaan iets vroeger vertrekken zodat we tijdig terug zijn.

    misschien een klein min puntje, volgend jaar zullen we € 6,00 moeten aanrekenen aangezien de drankprijzen ook steeds stijgen.

    Zo, geniet nu maar van de foto's
    en wie tips of goede raad heeft, mag mij die steeds doorsturen!
    Tot op een volgende rit,
    Jean-Paul

    17-09-2007 om 00:00 geschreven door oldtimerke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (26 Stemmen)
    11-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn persoonlijk (oude) wagenpark
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,
    voor degene die interesse hebben in mijn wagens, een overzichtje.
    Mijn meest geliefde, en zelden herkende, wagentje, is mijn SINGER SM ROADSTER 1952.
    Velen denken bij het eerste zicht dat het een MG is, anderen vragen dan: "van de naaimachienen?"
    Neen, het betreft een zeldzame, links gestuurde wagen, de meeste die ik op het net kan vinden, zijn rechts gestuurd.
    Regelmatig gebruik ik de wagen om eens een jubilaris of zo mee te vervoeren.
    En aangezien oudere mensen soms problemen hebben (met hun rok...) om er achterin te geraken, heb ik mijn MGB GT 1972 omgeruild tegen een CITROEN TRACTION 11B, ook uit 1952.
    Deze is perfect voor de oudere dames met rok te laten instappen.
    Ik had ;-( ook een echt racemonstertje, een TRIUMPH GT6+ uit 1969, doch mijn wederhelft dierf daar niet mee rijden en het was maar een twee zitter.
    Deze heb ik nu omgeruild tegen een prachtig gerestaureerde TRIUMPH HERALD 1200 uit 1969.
    Nu kunnen we weer met zijn vieren gaan toeren.
    Achterin mijn loods heb ik tenslotte nog een VOLKSWAGEN T2B busje staan uit 1979, één van de laatste dus.
    Hij staat momenteel deels gedemonteerd, klaar om te zandstralen en in de grondlak te spuiten.
    Daarna ga ik op zoek naar een betaalbare carosserie om hem in twee kleuren te spuiten, onder bordeaux, boven crèmekleur en dan de komende lente terug beginnen monteren.
    Eigenlijk heb ik nog ruimte om er enkele bij te nemen, doch de meeste mannen zullen het probleem wel kennen...
    Groeten,
    en tot ergens ten velde.
    Jean-Paul

    11-07-2006 om 19:20 geschreven door oldtimerke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (33 Stemmen)
    07-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blauwbuik Toerrit - Eksaarde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    17 september 2006  Blauwbuik Toerrit - Eksaarde

    Hallo,
    bij deze wil ik iedereen die aanwezig was op onze rondrit nogmaals van harte bedanken voor hun aanwezigheid.
    Ik had dit jaar gehoopt op een 85 deelnemende voertuigen, doch het waren er 126!
    Was je er niet bij dit jaar? Geen nood, we gaan er mee door. Volgend jaar gaan we op 16 september terug een leuke rondrit organiseren en zullen er terug voor zorgen dat iedereen er kan van genieten.
    Langs deze weg wil ik ook nog eens onze sponsors bedanken. Dank zij hen konden wij onze deelnemers, behalve de laatst ingeschrevenen (met onze excuses), een leuk pakketje aanbieden. Tijdig inschrijven is dus de boodschap.
    Geniet alvast van de vele foto's en tot volgend jaar (of op een ander evenement)
    Jean-Paul

    07-07-2006 om 00:00 geschreven door oldtimerke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (43 Stemmen)

    14 september 2008 : 6de Blauwbuik Toerrit in Eksaarde en omgeving. Niet te missen!!! Opgelet, beperkt aantal inschrijvin
    Over mijzelf
    Ik ben Jean-Paul Broekaert, en gebruik soms ook wel de schuilnaam oldtimerke.
    Ik ben een man en woon in Lokeren (België) en mijn beroep is audio-video eventstechnieker.
    Ik ben geboren op 20/03/1963 en ben nu dus 61 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: oldtimers.
    Ik heb het me er eindelijk eens aan gewaagd om een eenvoudige site te maken waarop jullie allerlei info kunnen vinden ov
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • Oldtimer evenementen - foto's Jie-Pie
  • Klassiek en Techniek
  • Oldtimersweb
  • Oldtimers startpagina - België
  • Autokeuring
  • Belgische Federatie voor Oude Voertuigen
  • Odtimer evenementen in Nederland
  • Oldtimerfan
  • Oldtimer 2link
  • Autorama

    Magazines en clubs
  • Auto Motor Klassiek
  • Onschatbare Klassieker
  • Het Automobiel
  • Oldtimer Magazine
  • Oldtimer Plus
  • Otto Classic
  • Triumph Enthousiast Club Belgium
  • Triumph Club Nederland
  • De Gentse Retrowielen
  • d' Ouwe Gloriën - Zelzate

    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Zoeken met Google



    Archief per maand
  • 09-2009
  • 03-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 07-2006


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs