Inhoud blog
  • NEST 2 Nieuwe blog www.bloggen.be/ofwhitecantormaey2
  • Welkom in 2012
  • Terug van weg geweest !!!
  • grote vakantie
  • Huizingen 5/6/2011
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    of White Cantormaey

    15-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.167 dagen later
    Zo de blog is aangevuld, iedere pup heeft een bezoekje van mij gekregen en is nu in het bezit van alle officiele papieren zoals stamboom en DNA papieren. Baasjes hou ze goed bij want om een duplicaat te krijgen is moeilijk hoor !
    Ik heb van iedere pup wat foto's gemaakt en nu is het terug aan jullie om me foto's te bezorgen. Hopenlijk kan ik één keer per maand nog wat nieuws over de pupjes op de blog zetten. En ik hoop dat ik ze nog eens ALLEMAAL samen kan zien als ze een jaartje worden, misschien dan ook op een Westiewandeling !?!?! 
    Laat de pupjes op tijd trimmen in een goede hondentrimsalon, laat hun rug nooit scheren enkel trimmen, laat hen ook NOOIT wassen na een trimbeurt (kans op allergie). Een westie liefst zo weinig mogenlijk wassen (daar gaat hun vacht stuk van), met een goede borstelbeurt zien ze terug witter, is het echt nodig gewoon afspoelen , drogen en borstelen.
    Zijn er problemen, bel me gerust  !
    Vele knuffels en likjes van mama Hiska en papa Greco aan die lieve schattige pups
       











    15-10-2010 om 09:46 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jenta
    Jenta kreeg als eerste bezoek van mij, ze kende mij nog goed. Ze heeft dan ook op vakantie geweest bij mij in augustus. Overal springt ze op, zelfs sprong ze van tafel op mijn rug toen ik me even bukte. Ze is echt niet te onderschatten, eentje met echte Westie kuren. Ze is ook de vriend van iedereen. Dennis gaat met haar naar de hondenschool waar ze goed oplet. Af en toe zullen we haar wel op een Westiewandeling zien. 
    Jenta is bij haar baasjes met haar gatteke in de boter gevallen, alles draaid rond Jenta !  










    14-10-2010 om 23:57 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jänta
    Jänta kreeg als laatste bezoek van mij, zij was zo zot dat ze mij verwelkomte met een plasje.
    Van haar kreeg ik regelmatig foto's en telefoontjes en op elke Westiewandeling is ze al aanwezig geweest.
    Jänta zit het stevigste in haar vel, niet dat ze te dik of te zwaar is. Zij heeft ook al kennis gemaakt met de trimtafel en zal binnen kort als eerste van de teefjes moet ze onder het mes zodat er geen nakommelingen bij haar komen.
    Op de hondenschool doet ze het ook goed maar het baasje moet wat strenger zijn heb ik gehoord !!!
    Zij is het kind van het huis en wordt door de baasjes dan ook goed verwent !










    14-10-2010 om 23:45 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bishwa (Jambo)
    Bishwa was ons kakkenestje de kleinste van de nest. Zij moest al op 7 weken onder het mes voor een liesbreukje, maar niemand heeft er iets van gemerkt want ze deed alles wat de andere deden en liet haar niet doen.
    Zij leeft samen met haar baasjes en hare grote vriend Sam en nog 2 andere Westiekes ( 8 en 16 jaar) in Hasselt.
    Ze is de vriend van iedereen, ze doet het goed en gaat naar de hondenschool samen met Sam.
    Bishwa was wat schuw als ze me zag, maar even later was ze daar al kwispelend met een dikke pluimen staart en kwam ze alle aandacht vragen. Bij Bischwa heb ik even de schaar boven gehaald om een beetje model te geven aan staart en oren, wat ze helemaal niet leuk vondt, maar ja als ze getrimd wordt zal ze toch moeten stil staan !
    Iedereen is daar zot van Bishwa, ook bij de grootouders is ze de vriend des huizes !  










    14-10-2010 om 23:32 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jolly
    Jollyke zien we regelmatig en zij heeft al wat mee gemaakt, maar ze heeft bewezen dat het een sterk beestje is.
    De eerste weken bij haar baasjes kwam ze goed bij tot ze haar inentingen kreeg, dan werd ze zieker en zieker. Op de wandeling in Cadzand was ze erg ziek en vreselijk mager. Maar vele bezoekjes bij een andere dierenarts en heel veel zorgen is er niets meer van te merken. Ze is bijna op haar gewicht en heeft haar achterstand goed ingehaald.
    Op de hondenschool doet ze goed haar best zodat ze al in een hogere groep zit. Ze leert zeer goed en wordt een echte circushond. Samen met grote zus Ashley leeft ze in een paradijs en wordt ze verwent tot en met !









    14-10-2010 om 23:16 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juna
    Juna kreeg van mij bezoek op dinsdag 5/10. Haar heb ik al dikwijls gezien, is het niet op foto dan is het bij haar of bij mij thuis. En ook op elke Westiewandeling is ze aanwezig met haar baasjes en haar grote zus Boni. Zij is zeer actief en daarom is zus Boni al wat slanker geworden, zij is de clown in huis ! Ze vliegt van de ene zetel naar de andere, ze kruipt in't kippehok, ze speelt voetbal en tegenwoordig is er iets met schoenen (hé baasje)!!!! 
    Zij heeft al kennis gemaakt met de trimtafel en dat zie je aan haar vacht !
    Juna heeft het zeer goed bij haar baasjes en wordt er wreed in de watte gelegd !
      









    14-10-2010 om 23:02 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boyke (Jahmal)
    Op zondag 10/10 bezocht ik Boyke. Het was geleden van eind juni dat ik hem nog gezien had, buiten enkele verontruste telefoontjes wist ik niets van hem en foto's bleven uit !
    Boyke was blij me te zien, zijn staartje vloog er bijna af. Het was een pluche geval, met een dikke pluime staart en haar op zijn oortjes waardoor ze enorm groot leken, op zijn rug had hij een zeer dikke lange vacht. Maar zijn nageltjes waren goed geknipt. Ik kon het dan niet na laten om er de schaar in te zetten en van zijn pluime staart een westie stokje te maken en zijn oortjes werden de helft kleiner. Nadien zag hij er al meer een westie uit, nu moeten zijn baasjes hem eens goed laten trimmen (plukken) zodat al die puppyhaartjes eruit zijn en dan zal hij ook minder jeuk hebben op zijn rug. Opgelet te veel wassen is niet goed en zeker nooit wassen na het trimmen !
    Hij wordt er goed verwent en aan speelgoed heeft hij niet te kort, het is een kleine speelvogel !
    Ben blij hem gezien te hebben en hopenlijk zien we hem terug op één van de Westiewandelingen !









    14-10-2010 om 22:51 geschreven door of white Cantormaey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/01-15/01 2012
  • 05/12-11/12 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs