Inhoud blog
  • nieuwe site
  • Voor de dames onder jullie !!!
  • werpkisten, slaapbakken, autokennels.
  • labrador reutje
  • Nieuwe start
  • Twee mensen of kennels waar ik graag verblijf.
  • Wat kan ik voor U doen?
  • wij zorgen voor apporteurs op uw jachtdagen
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Gastenboek
  • Geweldig
  • Thierry Devos
  • ziet er goed uit!!
  • Links
  • Proficiat

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    jachthonden gerelateerde sites
  • Gundogs.be
  • Will to Please
  • De Gouden Jachthoorn
  • All About Retriever
  • Breeding Working Retriever
  • uk gundogs
  • KMSH
  • euregio gundogstore
  • Terre et Eaux
  • BLOND BIER "OMER"
    jachthonden gerelateerde sites
  • BESSC
  • Optiamenagement transportkooien.
  • WBE
  • John Field Jachtkledy
  • Muckboots.
  • Voeding
  • Chudleys dogfood
  • lootvoet voeding
  • Royal Canin
  • Skinners Belguim
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    jachthonden training.
  • TRAININGSGROEPJE
  • labrador teefje te koop
  • Groepje vormen om samen te trainen
  • labrador teefje te koop

    Vanaf heden ben ik ook opnieuw beschikbaar om opleidingen te voorzien. individueel of in groep. Bij U thuis of op eigen locaties. Lessen voor retrievers kunnen zowel wedstrijdgericht of jachtpraktisch gegeven worden. Bij Spaniels en Staande honden richt ik me enkel op het jachtpraktische. Ik doe dit enkel met mensen die mijn opvatting delen en er de nodige motivatie voor willen opbrengen. Voor elke andere vorm van info ben ik steeds te bereiken via mail of telefoon.

    "Of-Ridersfort"-gundogkennel
    Fokken, africhting, begeleiding bij aankoop van jachthonden
    01-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat kan ik voor U doen?

    Door onze ervaring met retrievers en andere jachthonden kan ik jullie bijstaan bij de aanschaf van jullie jachthond.
    wij proberen de geschikte pup voor jullie te vinden.

    Door de jaren hebben we een bepaalde kennissenkring opgebouwd van vrienden-fokkers
    en zodoende kunnen we jullie steeds wel helpen bij jullie zoektocht
    zij het nu
    retrieverrassen =Labrador-Golden-Flatcoats
    Staande honden = setters en epagneuls Breton
    of Spanels= engelse springers of Engelse Cocker

    Al de door ons gekende kennels werken met honden uit de beste werklijnen en
    zijn dus ook praktische jachthonden

    Mochten jullie echter nog verder gaan en vragen om die hond dan verder nog af te richtten dan kan ik dit volgens jullie eisen en normen verder doen.
    Prijzen daarvoor zijn vrijblijvend te bevragen.

    Van tijd tot tijd zitten er in onze kennels honden die een bepaald africhtingsniveau bezitten en die te koop gesteld worden.

    Elk van deze en onze eigen honden worden getraind op een positieve, belonende manier zodoende dat er een nauwe band tussen hond en voorjager bestaat die niet dwangmatig is opgebouwd.

    Op jullie vraag kan er steeds een demo met onze honden gegeven worden.

    Mijn africhtingswijze is gestaafd op een traditionele Engelse wijze en dit ook volgens een Engelse wijze van jagen, praktisch gericht, niet wedstrijdgericht getraind.


    Vanaf heden ben ik ook opnieuw beschikbaar om opleidingen te voorzien.

    individueel of in groep.
    Bij U thuis of op eigen locaties.
    Lessen voor retrievers kunnen zowel wedstrijdgericht of jachtpraktisch gegeven worden.
    Bij Spaniels en Staande honden richt ik me enkel op het jachtpraktische.

    Ik doe dit enkel met mensen die mijn opvatting delen
     en er de nodige motivatie voor willen opbrengen.

    Voor elke andere vorm van info ben ik steeds te bereiken via mail of telefoon.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 30/01-05/02 2017
  • 09/09-15/09 2013
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 01/06-07/06 2009
  • 16/03-22/03 2009

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tlissewegenartje
    www.bloggen.be/tlissew
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    E-mail mij

    of-ridersfort@hotmail.com https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/vandeputtedrk


    Foto

    Flatjes vrienden
  • La Demisa
  • Flats and Tollers
  • Starworkers Flatcoated retrievers
  • Liquorice And Cream
  • Of Perfect Promise
  • Of Sweet Kestra
  • Dark Devotion
  • Legend - Floyd en Sky

    Andere gundog-lovers
  • Gilles Testard-Les 2 Grandes ForĂȘts (FR)
  • STRATHHUMMEL- kennel (FR)
  • Killerrygal Gundogs
  • Squareclose Gundogs
  • felstead spaniels
  • Wellemeersen- spaniels
  • Land van Loon - spaniels
  • Starcreek Gundogs
  • Bedgebrook Gundogs
  • Activ retriever

    Andere gundog-lovers
  • Of Ghlarama

    dierenartsen
  • Dierenarts Lotte Paijmans
  • Dierenarts Katrien Tanghe
  • Honden kunnen ook bloed nodig hebben !

  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    trainingen in groep, op dinsdag-donderdag en vrijdagavonden

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs