Inhoud blog
  • zenuwkes :) :)
  • spannende tijd :)
  • eerste keer bloed prikken
  • joepiiiiiiiiiieeeee
  • spannend wachten ......
    Zoeken in blog

    Foto
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • oflionsdream
  • Leonbergers Pachakisha
    welcom bij leonbergers Of lions Dream
    Gastenboek
  • Een prettige tweede Kerstdag
  • unsere Kinder
  • prachtige foto's
  • prachtige site
  • fijne dinsdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    E-mail mij

    Foto
    Of Lions Dream
    De avonturen van Kinglords Miss Illusion " Aila "
    10-03-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zonnige dag ...
    Hallo allemaal,

    wat een verschil met het weertje van de voorbije dagen ....word er meteen vrolijker van Very Happy

    met mij gaat het stilletjes aan de goede kant op, nu gisteren had ik weer een grote blaas gekregen op mijn gehemelte, niet te doen zo dik en groot. waar komt het toch allemaal vandaan seg ...deze avond terug naar de dokter ....

    genoeg over mij, wat jullie echt willen weten is hoe het met de beerkes gaat he Wink

    ze groeien echt als kolen, vanaf gisteren ben ik geweekte brokjes aan het geven, gans geweekt met water en gemixt 
    amai dat was een gedoe zulle, er hing meer aan mijn broek, de bak lakens, dan waar het moest zijn ....in hun mondje
    nu vandaag ging het een stuk beter, krijgen de smaak te pakken !
    er zijn er al 3 die zelf aan het schoteltje likken maar wie denk je van niet ......natuurlijk de dikke beer Qui-do die licht liever lekker te luieren aan de melkbron :)
    normaal wacht ik tot ze drie weken oud zijn, maar in overleg met de dierenarts ben ik er al mee begonnen, omdat hun stoelgang altijd aan de platte kant bleef, ze aten goed kwamen meer dan genoeg aan, maar dat kreeg ik niet onder controle, zelfs niet met canicur pro bij te geven, goed voor de darm flora. Heeft er ook mee te maken dat Liebe heel veel vette melk heeft en maar 4 pups die naar believe gans de dag hun maag kunnen volproppen. daarom toch een beetje vaste voeding en de rest melk, want ze moeten nog een paar weken blijven drinken.
    moet zeggen het is zeker aan het beteren, het word al vaster !
    Liebe doet het uitstekend, elk uur gaat ze piepen in de kist of ze nog allemaal aanwezig zijn Very Happy
    maar ......wat is dan het probleem .....ze ruiken mama en allemaal weer wakker .....en wat doen ze dan  ...." weeral eten " 
    als ze ze meer met rust zou laten, konden de darmpkes  van de pups ook wat rust krijgen .....
    och ja ben blij dat ze er zo voor zorgt , ben trots op mijne Liebeke !!!

    Hanna


































    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs