Inhoud blog
  • eerste keer bloed prikken
  • joepiiiiiiiiiieeeee
  • spannend wachten ......
  • zalig winterweertje :)
  • Hallo allemaal
    Zoeken in blog

    Foto
    Zoeken met Google


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • oflionsdream
  • Leonbergers Pachakisha
    welcom bij leonbergers Of lions Dream
    Gastenboek
  • Een prettige tweede Kerstdag
  • unsere Kinder
  • prachtige foto's
  • prachtige site
  • fijne dinsdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    eric_claudia
    www.bloggen.be/eric_cl
    E-mail mij

    Foto
    Of Lions Dream
    De avonturen van Kinglords Miss Illusion " Aila "
    07-01-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo allemaal
    Hallo allemaal,

    21 januari is de grote dag, dan gaan we om 10 uur in de morgen voor een echo .....
    alle duimpjes naar omhoog zou ik zeggen Very Happy  hopelijk helpt het en mogen we een gezond nestje verwelkomen
    er zullen er al veel in spanning zitten ......heb al een paar keer de vraag gekregen .....zie je nog niets aan Liebe ? gedraagt ze haar nog niet anders ? 
    is moeilijk op zo'n korte tijd ....en dan nog .....je ziet wel altijd iets Very Happy Razz
    de ene zegt ...als de haren op haar flank naar buiten wijzen, is ze zwanger ....was de vorige keer ook maar ....helaas leeg gebleven
    nog iemand zei ooit als de haren voor de achterpoten draaien,.....golven ....is een teken dat ze zwanger is .....
    ik zei amai als er zoveel pups gaan in zitten naargelang haar haren draaien, sta ik er goed op Razz
    maar ook dat was niet zo ....

    ik denk ...gewoon afwachten is de boodschap .....

    spannend afwachtend
    Hanna




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs