Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Christophe Scheire
  • Wilfried
  • Marc De Ren
  • vorige blog norbert ironman
  • ironman lanzarote
  • Kris Duhayon
  • Karl Vannieuwkerke
  • Tom
  • Norbert Ironman
    KONA FINISHER 2014
    27-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.F O R D
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wij waren een goei 20 dagen getrouwd, net terug van onze huwelijksreis, toen ik op mn eerste dag als vers-gehuwde, het bericht kreeg dat onze shipping line, de oudste van het land, gesticht in het jaar 1900, zou worden stopgezet !!
    Werken bij het machtige Cockerill Sambre was als werken voor de staat en tot je pensioen ...
    Nog een paar maanden aan het lijntje worden gehouden , zon-en feestdagen te hebben gewerkt, er zou namelijk toch een overnemer worden gevonden ... die er natuurlijk niet kwam !
    Geen Ministers aan de poort ... geen gouden handdruk !!!
    A working class-hero is something to be !!
    Na eerst nog een 14daags legerkamp te hebben gedaan, en één solicitatiebriefje (e-mail bestond nog niet haha) direkt aan de slag kunnen gaan in de haven van Zeebrugge, toen volop aan het boomen.
    Onze grootste klant aldaar was ... F O R D Motors !!! Containers uit Engeland leveren aan hun fabrieken in Europa als daar zijn Genk, Koln, Saarlouis ... plaatsen die thans bekend in de oren klinken !
    Duizenden hebben wij er geleverd, dag-en nacht, 7 dagen op de week !!!
    Op de meeste plaatsen verliepen de leveringen vlot, en was het plezant komen, behalve in Genk waar onze chauffeurs veelal behandeld werden als de knechten van het lospersoneel. Lang wachten was de boodschap, chauffeurs vroegen een krantje mee als ze naar Genk moesten, het duurde een eeuwigheid voor een vorklift werd gevonden om de containers te lossen, om dan nog te zwijgen over het gedoe voor een stempeltje werd gezet op de vrachtbrieven !!!
    Geen leedvermaak, zeker niet maar ... The tide is turning ... en vooral Dont follow leaders, check parking meeters (Bob Dylan) !!

     



    27-10-2012 om 00:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WHEN I'M SIXTY FOUR
    tWas in de zomer van 1967 - the summer of love- wij "lagen" in Evere en moesten het Koninklijk Kasteel van Laken bewaken - je bent bij de Elite troepen of niet !!
    Wij werden er -zoals toen de gewoonte was - daar niet gewekt door een of andere brulaap van een sergantje, maar bijna iedere vroege morgen door een song uit de pas uitgebrachte LP van de Beatles "Sergant Pepper Lonely Hearts Club Band ".
    Een voor die tijd futuristische plaat met nooit eerder gehoorde klanken en geluiden er op als gekakel van kippen/geblaf van honden en zelfs slaapkamer geluiden !! Stel je voor, dit in 1967.
    Een song viel mij echter toen ook op, namelijk "When I'm 64". Wij gasten van 19, zaten op dat moment echt niet te denken aan het moment dat we 64 zouden zijn !!
    En dan die tekst, "Will you still need me, will you still feed me, when I'm sixty four "....
    And grandchildren on my knees ... (dat is er nooit van gekomen)  .....
    Maar .... morgen is het dan zo ver .... en word ik dus sixty four !!
    Onvoorstelbaar hoe rap dit is gegaan, vooral voor iemand als ik met een enorm geheugen en harde schijf die zoveel registreert.
    Als in een flits allemaal voorbij .... Time waits for no-one !!
    Daarom deze raad : geniet van ieder moment van je dag en je leven - Life is too short  to spoil it with shit !!

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=eCss0kZXeyE   

    22-10-2012 om 00:00 geschreven door Norbert Ironman  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)

    Archief per week
  • 05/11-11/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 26/12-01/01 2017
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 10/07-16/07 1978
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben NORBERT HALLEMEESCH
    Ik ben een man en woon in 8450 BREDENE (BELGIE) en mijn beroep is Ex-transportplanner nu ....full time triathlete zonder sponsor !.
    Ik ben geboren op 23/10/1948 en ben nu dus 75 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Gitaar spelen, muziek, sporten......
    Ex basketter werd in 1984 triatleet ! Na 10x Almere en 14 IRONMANS nu tijd vr KONA via IRONMAN KOPENHAGEN in 2014 !

    Inhoud blog
  • PRIL
  • PLANNEN
  • IRONMAN BARCELONA
  • BARCELONA .... Llevamos
  • BARCELONA ... twordt krap ...





    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs