Mail

Nieuwjaarsbrieven

11-12-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oude nieuwjaarsbrief 1922






Een franstalige nieuwjaarsbrief uit 1922, geschreven door een jong volwassene, gericht aan de ouders.In die tijd werden veel brieven nog in het frans geschreven, door leerlingen die op het pensionaat zaten.
De brief is omringd met krullen en ornamenten in goudprint gedrukt.De prent is uitklapbaar, zeer mooi.

11-12-2007 om 15:14 geschreven door nelly  


19-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog meer nieuwjaarsbrieven


Voor de liefhebbers van nieuwjaarsbrieven hier nog enkele prachtige exemplaren uit de jaren 1940/1950.Veel kijkplezier!!












19-11-2007 om 10:57 geschreven door nelly  


16-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn hobby's
 


Graag laat Sissie jullie kennismaken, met van alles en nog wat.Op deze foto kan je misschien iets wijzer worden, van wat mijn hobby's zijn. Verzamelen van oude en recente nieuwjaarsbrieven, dat is een passie die acht jaar geleden begonnen is, en die ik graag met jullie deel, door brieven op mijn blog te plaatsen, vooral deze periode tot met Nieuwjaar... daarna volgen de oude kerstkaarten, oude communieprenten, oude telegrammen,.... verder doe ik graag handwerken, vooral haken en kruisjessteken dragen mijn voorkeur weg, een goed boek lezen vooral een roman daar kan ik mij in verdiepen, wandelen in de natuur, door veld en bos, fotograferen, koken, enz... dat is het wat, en jaja... computeren mag ik zeker niet vergeten, voila, zo weten jullie wat meer van Sissie.



16-11-2007 om 12:20 geschreven door nelly  


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nostalgie


            

     Een mix van nieuwjaarsbrieven uit de jaren 1950, begin 1960, wie graag een tekst van een bepaald jaar uit zijn jeugd zou willen lezen, hoeft dit maar te vragen!













 

16-11-2007 om 11:46 geschreven door nelly  







Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs