Inhoud blog
  • Quinoa lunch salade
  • De eeuwige kwestie van "wat ga ik deze middag eten"?
  • When I move on
  • All the small things
  • Our song
    Blog als favoriet !
    Categorieën
  • Aperitief (0)
  • Dessert (0)
  • Drankjes (0)
  • Foto's (20)
  • Hoofdgerecht (0)
  • Lunch (2)
  • Recepten (16)
  • Soep (0)
  • Voorgerecht (0)
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Laatste commentaren
  • Terug (kristin)
        op Our song
  • taste (kristin)
        op Perzikcrumble met perzikken van de buurvrouw
  • Vraagske (kristin)
        op oud fabrieksgebouw
  • Merci (Nienna)
        op Testen nieuwe lens
  • d'halle (kristin)
        op Testen nieuwe lens
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Created by Rozemarijn
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wreckart
    www.bloggen.be/wreckar
    Nienna's Place

    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Testen nieuwe lens
    Ik heb besloten om mezelf een nieuwjaarskado te geven, vlak na nieuwjaar heb ik bij Konijn een Canon 18-200 3,5 - 5,6 IS lens gekocht, samen met nog enkele andere benodigdheden, ik had verwacht dat het pakket vlug geleverd ging worden, gezien alles in voorraad stond op de site.
    Niets was minder waar, een dikke 3 (!) weken later is het pakket eindelijk gearriveerd en kan ik enthousiast mijn nieuwe lens testen.

    Om mijn nieuwe lens te testen, ben ik samen met mijn neef (die ondertussen ook gebeten is door de fotografiemicrobe) gaan experimenteren met lange sluitertijd op de kermis te Aalst, heb ik twee van onze katten voor de lens genomen, en "en passant" ook nog een orchidee op de vensterbank.

    Er staan ook al 2 teaserfoto's bij, voor school moeten we een reportage maken met thema "carnaval", gisteravond ben ik naar de Carnavalhallen geweest en een kijkje en een klikje gaan maken bij de groepen "Tisj" en "Geloeif me goed".
    U begrijpt natuurlijk wel dat ik de foto's van hun wagens nog niet online kan zetten voor de carnavalsstoet, check daarom na zondag deze site nog is.
    Momenteel zal u het moeten doen met twee abstracte foto's.

    Mannen, bedankt dat we foto's mochten nemen!





















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    15-02-2010
    Merci
    Merci, merci, we proberen hé! Kom zeker en vast af en toe nog is kijken naar nieuwere foto's. Nienna

    15-02-2010 om 16:52 geschreven door Nienna


    14-02-2010
    d'halle
    Die foto van in d'halle vind ik echt goe. Hoe meer ik hem bezie hoe beter da hem wordt

    14-02-2010 om 09:03 geschreven door kristin




    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs