purple27.gif
 


 


Valentijn
Inhoud blog
  • dag blogvrienden
  • groetjes
  • herfst tijd
  • groetjes van mij
  • dag blogvrienden

     

     

    hart-rozen-1.gif




    9.gif






    57.gif



    0-2lijntjesmetbloem.gif

    GADGETKAARS.gif
                      
                      

           
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    1463820s8rptk67bz.gif




           even voorstellen
        mijn naam is Nicole
     woon in Limburg Belgie
      gehuwd,heb 3 zonen
       en 3 schoondochters
        en 3 kleindochters
         geb.25/6/1946
             



    G7.gif vrouw image by morgain_2008




    5.gif
    Zoeken in blog





    Zwanen vogel plaatjes








    black.gif


    64.gif



     duiven15.gif
     
    welcomeflowers4ia.gif


    fleur_009.gif



    Kinderen plaatjes








    th0BLOEMEN7.gif bloemen image by femia1964



    Honden plaatjes




    Pasen plaatjes
    ... WELKOM BIJ NICOLE...

    Image and video hosting by TinyPic

        Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groetjes

    .



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (14)

        Avond groetjes!

    Image and video hosting by TinyPic

    Kerstmis is zolang we in ons hart weten , wat kerstmis zou moeten zijn !

    Mooi gezellig , maar vooralâ¦..
    een fijne week naar Kerst gewenst!! Met een warme groet â¦.Celia.

    15-12-2018 om 16:52 geschreven door 1935


        Weekend groetjes!

    Image and video hosting by TinyPic

    Herfst een tweede lente,
    Waarin elk blad een bloem is!

    Mooi gezellig herfst weekend gewenst!
    Met de warme groetjes .Celia.

    09-11-2018 om 22:29 geschreven door 1935


        Lieve groetjes op Zaterdag !

    Image and video hosting by TinyPic

    Bij ware vriendschap,,
    is stilte niet pijnlijk!

    Mooi zonnig herfst weekend gewenst, geniet er van!
    Veel liefs Celia. xxx

    13-10-2018 om 16:54 geschreven door 1935


        Vrijdagmiddag groetjes!

    Image and video hosting by TinyPic

    Neem het leven dag bij dag,
    En wees dankbaar voor de kleine dingen !

    Gezellig zonnig weekend gewenst
    met alle de je lief zijn!
    Veel liefs Celia xxx

    10-08-2018 om 16:23 geschreven door 1935


        Goedemorgen
    Geniet vandaag maar van het mooie weer

    UaOWfJX7.gif

    02-05-2018 om 10:36 geschreven door Dirk


        Goedemorgen
    Maar hopen dat de maand Mei wat warmer word

    qcRpyKzr.jpg

    28-04-2018 om 11:31 geschreven door Dirk


        Goedemorgen
    Een dinsdag groet doe altijd goed

    JjEknKRi.jpg

    17-04-2018 om 10:07 geschreven door Dirk


        Goedemorgen
    In onze haast om ergens te komen Vertrappen we de bloem van het hier zijn nog een fijne zaterdag Gr.Dirk

    YhVeEXXY.jpg

    14-04-2018 om 10:43 geschreven door Dirk


        Weekendgroetjes lieverd

    bf2b4q.jpg

    Dag lieve blogmaatjes ik heb eerst van het mooie
    lente weertje genoten en nu kom ik jullie
    een heel fijn en zonnig lente weekend wensen
    geniet er van dat zal ik ook doen.

    Lieve groetjes van Claire.

    07-04-2018 om 18:53 geschreven door Claire


        Fijn gezellig Weekend!

    Image and video hosting by TinyPic

    Wij vinden elkaar in kleine woorden
    in een simpel gebaar een warme groet.
    Die nooit voorbij zal gaan !

    Veel lieve geoetjes , van je blogvriendin Celia. !

    03-03-2018 om 19:47 geschreven door 1935


        Ik kom je leuk weekend wensen !!!

    Image and video hosting by TinyPic

    **¸¸.*¨**Ik ben er voor jou**¸¸.*¨**>

    Misschien leef ik wel voor eeuwig

    Of ben ik de eerste die een stap op mars zet..

    Maar wat er ook gebeurd..

    Ik beloof ooit terug te kijken naar dit moment

    Of dat nu in 2 jaar is, of in 80

    Want dit moment? Dit is een moment zoals alle anderen

    Niks unieks niks specials

    Gewoon leven

    En dat leven zo simpel kan zijn..

    Mag ik nooit vergeten
    .

    Want wat er ook gebeurd
    ..

    En hier zal mijn leven eindigen..

    Image and video hosting by TinyPic

    Groetjes Chrisje



    11-11-2017 om 21:23 geschreven door Chrisje


        Ik kom eindelijk op bezoek ...

    Image and video hosting by TinyPic

    **¸¸.*¨**BOeeeee **¸¸.*¨**

    Image and video hosting by TinyPic

    Groetjes Chrisje

    25-10-2017 om 19:59 geschreven door Chrisje


        Weekendgroetjes lieverd

    to8tqtiy2fdkq.jpg

    Een super mooi herfst weekend kom ik jullie wensen
    en veel lieve groetjes van Claire.

    29-09-2017 om 17:25 geschreven door Claire


        Midweeksegroetjes lieverd

    8yrbppal0lxq1.png

    Een heel fijne en zonnige herfstdag blogmaatjes.
    lieve groetjes van Claire.
    Hallo lieverd hoe is het met jou ik hoop dat je toch al iets beter bent want ik mis je wel hoor, dikk knuff van mij.xxxxxxx

    27-09-2017 om 15:09 geschreven door Claire





    purple27.gif

     




    Valentijn
    Archief per jaar
  • 2017





    hart-rozen-1.gif





    9.gif






    57.gif




    0-2lijntjesmetbloem.gif



    GADGETKAARS.gif
                    



  • Situs Judi IDN Poker Online Uang Asli Terpercaya
  • fijn weekend
  • Lieve groetjes
  • Lieve groetjes uit Oberhausen Osterfeld
  • Sonntag met Paul McCartney






    1463820s8rptk67bz.gif





    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.





    G7.gif vrouw image by morgain_2008
    Laatste commentaren
  • Lieve groetjes op vrijdag! Mooi weekend! (1935)
        op dag blogvrienden
  • Weekend groetjes! (1935)
        op dag blogvrienden
  • Avond groetjes! (1935)
        op dag blogvrienden
  • Weekend groetjes! (1935)
        op dag blogvrienden
  • Avond groetjes! (1935)
        op groetjes
  • Blog als favoriet !

    bloem20.gif






    welcomeflowers4ia.gif




    fleur_009.gif




    Vrouwen



    Kinderen plaatjes









    th0BLOEMEN7.gif bloemen image by femia1964



    Honden plaatjes






    Pasen plaatjes

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs