Inhoud blog
  • Me even voorstellen..
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    gebeurtenissen van mijn dagelijks leven

    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    04-10-2009 om 16:45 geschreven door blacky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Me even voorstellen..
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn naam is Nicki, Ik ben een jonge vrouw van 20 jaar oud en woon in Gent.
    Ik woon momenteel nog bij mijn vriend Tom ( zijn ouders ) thuis en zijn we op zoek naar een
    nieuw huisje omdat de tijd er nu wel rijp voor is en nood hebben aan wat privacy. Maar wat
    nu vooral de reden is 'het goede nieuws' is dat ik al ondertussen 3maandjes zwanger ben! joehoew
    Wat de zwangerschap betreft zal ik het er daar later nog veeel over hebben want het is mijn eerste keer 
    en alles is nog wat nieuw voor me..dus met andere woorden, een onwetende moeder die nog veel zal moeten leren!
    Verder ben ik een heel open iemand en moet ik af en toe wat dingen kwijt, gaan er veel emoties en persoonlijke 
    gedachten nog aan te pas komen dus vandaar dit blogje.. Ben ook iemand die heel optimistisch is en meestal al lachend
    door het leven gaat, wel wat gevoelig soms en nu zeker met mijn zwangerschap..
    qua interesses: Hou ik me soms wel eens bezig met informatie over het 'paranormale' gewoon ter nieuwsgierigheid..
    Dansen heb ik altijd al willen doen maar om de een of ander reden is het er nooit van gekomen en nu zeker niet met de
    gedachte dat er een kindje op komst is.
    Ik ben natuurlijk ook heel zot van katten, heb er zelf 3 thuis en die beesten zijn verwend!! maar 't probleem is 
    nu dat ik zwanger ben en niet imuun ben tegen toxoplasmose wat katten nu toevallig hebben mag ik er al de tijd niet
    aankomen tot de kleine geboren wordt en LASTIG dat ik het er daarmee heb! Gelukkig is er Tom nog die een oogje in het zeil houdt
    en indien ik me niet aan de regels houdt krijg ik hevig onder mijn voeten.. is ehm wel terecht :-p  
    Schrijven is ook zo een beetje een hobby, doe ik al van van kleins af dankzij de rijkvolle fantasie die ik bezit en hopelijk schrijf ik ooit misschien eens een boek maar zover ben ik nog niet.. 
    Mja dat was het zoal een beetje..later meer!

    Nicki


    03-10-2009 om 22:19 geschreven door blacky  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 28/09-04/10 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs