Inhoud blog
  • een superklas
  • nieuw project
  • wat een week
  • de juf was ziek!!!
  • strip
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Onze belevenissen

    20-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een superklas
    Onze klas is de MAX.
    Ik vind dat onze klas de beste is .
    Ookal zijn er verschillende nationaliteiten in oze klas we komen goed overeen.
    Onze juf is ook heel leuk.

    jody

    20-10-2009 om 14:51 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuw project

    Wij zijn aan een nieuw project begonnen van WO.
    de naam is reisbureau Mundo.
    Het is een heel leuk project.
    ik zit samen met Eline,Lucas,Arwin in de gro^p.
    Wat ik al zeker kan zeggen is dat we goed gaan samenwerken.

    jody.

    20-10-2009 om 14:46 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat een week
    De week van 12/10/09 tot en met 16/10/09 was juf Nele ziek.
    Dus heel de klas is verdeeld geweest.
    Ik,Hélène,Mohaned-said,Johan,Yllyas waren bij juf Nell.
    Wij vonden het heel leuk om bij juf Nel te zitten.

    jody

    20-10-2009 om 14:39 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de juf was ziek!!!



    De juf was ziek en we werden verdeeld

    Mohamed-Said was in het vijfde leerjaar
    en Bryan in het eerste leerjaar.

    Mohamed-Said:we hebben de
     hele week gewerkt maar gisteren heb ik gespeelt.
    Bryan : in het eerste maakte de meester
     muziek en de kinderen zongen mee.
                                       
                                                                    Bryan en Mohamed-Said
     
                                                   
                                                                     

    15-10-2009 om 09:59 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.strip

    ANNELIES EN SEEBA

    15-10-2009 om 09:33 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.


    hallo allemaal,
    wij zijn Seeba en Annelies!
    wij gaan een gedicht voor jullie schrijven!
    hopelijik vinden jullie het leuk!
    juf Nele is trouwens ziek .
    we zijn verdeeld en moeten veel werken!
    hier komt ons gedicht!:
    VRIENDSCHAP IS HEEL SPECIAAL
    BESTAAT NIET VOOR ALLEMAAL
    MAAR MET JOU
    LACH IK ME BLAUW
    UIT EEN TRAAN
    LAAT IK ME GAAN
    DIT IS NOUW
    WAAROM IK ZOVEEL IK ZOVEEL VAN JE HOUW.
    ALS VRIEND(IN) ALS MENS
    BEN JIJ ALLES WAT IK WENS!

    GROETJES
    Annelies
    en
    Seeba!

    15-10-2009 om 09:13 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindelijk gevonden!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    hallo!
    ik ben Annelies! een meisje uit het zesde!
    en onze klas is echt super!
    er bestaat geen klas dat zo leuk is!
    onze juf is ook super leuk!
    maar zij is nu ziek
    nu zijn we verdeeld in alle klassen en moeten we veel werken!
    maar het ergste is!
    WE MISSEN ONZE JUF!
    hopelijk komt ze snel terug want ik moet haar haar chcocolade reep nog geven!
    ik heb er ook nog een mooi tekeningetje bijgezet voor de juf! en ik wens haar heel veel beterschap!
    groetjes
    Annelies

    p.s: ik vind deze blogsite zo leuk dat ik mezelf ook heb ingeschreven!

    13-10-2009 om 22:51 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onze juf
    leuke20plaatjes20022032.gif image by wolterbeek
    juf nele is zoals een e-mail ze is daar als we haar nodig hebben
    voor onz leukste,lifste,mooiste en beste juf   nele

    09-10-2009 om 16:22 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuke klas

                            leuke klas !!                    
    In onze klas zijn we met 17kinderen.
    Allemaal anders met versillende karakters.
    we zijn  allemaal dikke vrienden

    Voor ons zijn we allemaal gelijk.
    Samen vormen we en leuke klas.
    Zelfs wanneer er ruzie is zijn we vrienden
    van maxime en
    Helene

    09-10-2009 om 12:18 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De beste klas ooit!!!!

    Iedereen van de klas is leuk!

    Elk kind is even belangrijk zelfs al zijn we anders. 
    Niemand wordt uitgesloten want dat zouden jullie ook niet leuk vinden.
    Iedereen is anders en dat vind ik fijn.
    Want iedereen heeft een ander brein.
    Niemand is dom en niemand is perfect we zijn zoals we zijn en dat vind ik fijn!!!
    Je moet niet alleen aan jezelf denken maar denk ook een keer aan een ander.
    Want zij zijn ook belangrijk zij willen ook aandacht zoals wij!

    eline


      

     

    09-10-2009 om 12:16 geschreven door het Zesde  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 13/07-19/07 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs