Inhoud blog
  • MOEDERDAG
  • SPECIAAL ARRANGEMENT
  • TEENNAGELS ZIJN HOT
  • BRUIDSNAGELS
  • MOOIE NAGELTJES OM DE LENTE IN TE STAPPEN
  • Verjaardagskorting
  • KADOBON beschikbaar
  • Handverzorging
  • Gelnagels
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    nagelstyliste Cindy
    omdat verzorgde nagels uw visitekaartje zijn...
    02-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEENNAGELS ZIJN HOT
    Teennagels Helemaal "Hot"


    Teennagels met gel is helemaal hot! Leuk in een open schoen of slipper. Gelteennagels zijn bijna niet meer weg te denken zeker nu niet met het mooie weer in aantocht.

    Houdt U van een mooi kleurtje op Uw tenen maar bladdert Uw nagellak er snel af of heeft U geen tijd om Uw teennagels te lakken? Dan is gel op teennagels echt iets wat voor U.

    U kunt kiezen uit een mooi kleurtje of een mooie french manicure op Uw tenen.
    Minstens 6 tot 7 weken geniet je van gel op je teennagels.

    De behandeling bestaat uit:

    Vijlen van Uw nagels.
    Gel opzetten (er wordt geen gebruik gemaakt van een opzettip zoals bij de vingernagels)
    Top lak voor een super glans.
    Aangezien teennagels minder snel groeien dan vingernagels heeft U 6 tot 7 weken plezier van uw gel teennagels.

    Het is een cosmitische voetverzorging geen pedicure behandeling.

    Tevens kan u bij mij terecht voor gelnageltjes en dit assorti met je tenen.

    U kan me contacteren op0496/37 85 59 of via email : stekeltje_973@hotmail.com








    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 04/05-10/05 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Foto

    Categorieën


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Reinquin Cindy
    Ik ben een vrouw en woon in Linden (Belgiƫ) en mijn beroep is nagelstyliste + secretaresse.
    Ik ben geboren op 09/07/1973 en ben nu dus 50 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: nagelverzorging, shoppen, genieten van het leven.

    Zoeken met Google



    Zoeken in blog


    E-mail of contacteer mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen of bel mij op 0496/37 85 59


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs