n'Abelenoare
Inhoud blog
  • Zonsondergang
  • Gierrecept
  • Verslag 12 december 2011
  • Verslag 17 november 2011

    Feestkalender 2013


    Categorieën
  • Abelenoars (4)
  • BELANGRIJK !!!!! (3)
  • Bewonersplatform Abele (38)
  • Dag op Dag (2)
  • Gouden raad van nonkel Paat (1)
  • Mijn Hobby: Fotografie (11)

  • Wegwijs in Poperinge
  • Stad Poperinge
  • Lokale Politie Poperinge
  • Brandweer Poperinge
  • Brandweer Watou
  • Bibliotheek poperinge
  • Container park Poperinge
  • De Post Poperinge
  • Zwembad Poperinge
  • Stadsdiensten Poperinge
  • OLV Kerk Van Abele


    Archief per jaar
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.



    Abele, die schone
    Een blog voor mensen die Abele een warm hart toedragen.
    23-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Abele in 't wit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    n’Abelenoare Feliz Navidad and a Happy New Year!


    Klik op de foto voor “Abele in ‘t wit”.


    23-12-2009, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldreizigers Nicole en Ingrid plechtig ontvangen in Poperinge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wereldreizigers Nicole en Ingrid plechtig ontvangen in Poperinge

    Burgemeester Dejaegher en talrijke (fietsende) Poperingnaars verwelkomden Nicole en Ingrid voor het stadhuis. Na een speech van de burgemeester en onze wereldfietsters, vertrokken Nicole, Ingrid, de burgemeester en enkele tientallen fietsers onder een stralend zonnetje voor een fietstochtje in de streek. Klik op de foto voor enkele sfeerbeelden.

    23-06-2010, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geko Ypres Rally 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eindelijk ze zijn er.

    Mijn foto’s van de Geko Ypres Rally 2010.

    Klik op de foto en geniet er van.

    10-06-2010, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11° Oldtimerrit 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pinkstermaandag 24 mei werd de 11° uitgave van de oldtimerrit van de oldtimervrienden uit Abele terug verreden. Het was een zomerse lentedag. Een 90 tal “oldies” waren op de afspraak voor een prachtige rit lang rustige wegen tot in Leisele. In het rustige klein dorp werd er een rustpauze ingelast voor de chauffeurs als voor de oude bolides. Na een uurtje werd de rit verder gezet langs de landelijke wegen tot in Abele. Als je klikt op de foto zie je enkele sfeerbeelden van deze rit. Op de site van de oldtimervrienden kan je alle foto’s bewonderen.

    n’Abelenoare

    27-05-2010, 23:10 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Legend Boucles de Spa 2010

    Verleden weekend was ik in Spa voor de Legend Boucles de Spa. Rally uit de oude doos. Het was prachtig. De sfeer, de wagens en het spektakel van vroeger. Op onderstaande links vindt je mijn foto’s terug. Het zijn er wat veel geworden, maar met een gepast muziekje op de achtergrond wordt dit niet saai. Bekijk ze in diaschouw en zet de timer op 1 sec voor een prachtige serie. Veel kijkplezier.


    http://picasaweb.google.be/108069728254543104044/LegendBoucleDeSpa2010Deel1?authkey=Gv1sRgCOeKi9X2p__mLw#


    http://picasaweb.google.be/108069728254543104044/LegendBoucleDeSpa2010Deel2?authkey=Gv1sRgCJCWuYq5kZ-ETg#

    24-02-2010, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ieper op zijn mooist

    Nog enkele foto’s erbij; Ieper op zijn mooist.

    http://picasaweb.google.be/patrick.samyn149/MijnFotoS#

    30-11-2009, 21:39 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    23-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dag van het bos

    De foto’s van de dag van het bos, op 18 oktober 2009 in de sixtusbossen, staan op onderstaande link.

     

    http://picasaweb.google.be/patrick.samyn149/DagVanHetBos18Oktober2009#

     

    Mvg

    N’Abelenoare

    23-10-2009, 22:22 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn hobby: fotografie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe rubriek op mijn blog. Mijn hobby: fotografie.

    Regelmatig ga ik nieuwe of aangepaste links op mijn blog zetten over mijn hobby. Een groot artiest ben ik niet maar ik wil toch mijn “werk” tentoonstellen.

    De eerste link zijn natuur en landschaps foto's getrokken in en rond Abele.

     http://picasaweb.google.be/patrick.samyn149/Abele#

    Mvg

    N’Abelenoare

    15-10-2009, 22:18 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    18-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 17 Mei

    Zondag 17 mei het wandelparkoer voor onze Walking Dinner van zaterdag 31 mei verkend. Enkele landschapsfoto’s gemaakt.

    Let op de prachtige wolken. Ook enkele prachtige oldies gezien.

    http://picasaweb.google.com/patrick.samyn149/Dorpsgezicht17Mei2009#

     

     

    n’Abelenoare

    18-05-2009, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bevrijdingsfeest 2004

    In 2004 werd de 60 jarige bevrijding van België herdacht. Ook in Poperinge werd deze verjaardag herdacht. In Abele kwamen de Poolse soldaten de grens over en werden de bevrijders aan het ‘kommiezenkot’ toegesproken door de burgemeester van Poperinge. Samen met de andere notabelen werd er opgerukt naar het monument van de Poolse generaal Maczek op de Abeelseweg ter hoogte van nummer 147. Daar werd er opnieuw gespeecht en werden er kransen neergelegd door allerlei personaliteiten. Na deze ceremonie werden de heren met de bus naar Poperinge gebracht waar de herdenking verder werd gezet. Hieronder vindt je enkele foto’s van deze dag.

    Veel kijk plezier. http://picasaweb.google.com/patrick.samyn149/Bevrijdingsfeest2004#

     

     

    Mvg

    N’Abelenoare

    18-04-2009, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Landschapsfoto’s

     

     

    Deze winter heb ik wat landschapsfoto’s van Abele getrokken. Op deze site kan je die terug vinden. Veel kijk plezier.

    http://picasaweb.google.com/patrick.samyn149/Abele#

     

    Mvg

    N’Abelenoare

    11-04-2009, 00:00 geschreven door n'Abelenoare  


    Categorie:Mijn Hobby: Fotografie
    Foto



    Dorps Sites
  • Abele Het Grensdorp
  • De Abelenaar
  • VZW Het Pensionaat
  • Lagere school
  • De Oldtimervrienden
  • Feestcomité Abele
  • Chiro Abele
  • Bewonersplatform Abele
  • Het Nieuws Uit Poperinge
  • Het Weer In Poperinge

    Horeca in Abele Part I
  • Restaurant Terminus
  • Restaurant Callecanes
  • Taverne De Hanekamp
  • Landelijke herberg De Boshoeve
  • Café - Restaurant - Hotel 't Kommiezenkot
  • Restaurant Het Lindenhof
  • Bruine Kroeg Au Nouveau St-Eloi
  • Themacafé Wally's Farm

    Horeca in Abele Part II
  • Café Den Nieuwen Appel

  • Verblijven in Abele
  • Hotel Callecannes
  • Domein "Den Bogaerde"
  • Vakantiehuis Efkes Weg
  • Vakantiehuis Het Oogblad
  • Vakantiewoning Ten Grenze
  • Hotel Het Kommiezenkot
  • Vakantiewoning Ten Uytkante

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs