Het blouw voor kerst met linker ~~*gedichten Myriam*~~
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Gastenboek
  • Fijne Paasdagen gewenst van ...Jack
  • Fijn carnavalsweekend ...De groetjes van Jack !
  • Gezellig weekend gewenst van Jack !!
  • Zondagavondgroetjes en een fijn begin van de nieuwe week ...Jack !
  • fijn weekend

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Image and video hosting by TinyPic
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto

    Foto



    Foto



    Foto



    Foto



    Foto



    Foto
    Foto
    Foto



    Foto



    Foto



    Foto



    Foto



    Foto
    Foto

     

     

    ~~*gedichten Myriam*~~

    19-08-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.~~*De dag*~~



    De wand is dun, men hoort zijn vader
    de tijd opwindend, de heel fijne dove
    steeds vleziger ademhaling van een machine
    wiens dagen sinds jaren geteld zijn


    een voorjaar is het maar voorgoed november
    een slachtmaan mak als brood
    de opgeheven zwaarte van een hamer


    het is alsof het handschrift aarzelt
    de pagina betrouwt, zich afvraagt wat het moet
    met al die klinkers scherven zekerheden


    het licht droogt op in inkt, het raam
    ziet enkel in, verhelend  dat de straat
    zich inslaapt in een kiek, de uitgang dicht-
     
    Liefs Myriam




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (28)

    28-11-2016
    Goede morgen Myriam

    Image and video hosting by TinyPic
    bij de start van deze eerste adventweek
    wens ik julie veel warmte toe
     in plaats van deze kou.

    Groetjes en knuffels,


    Veel liefs MIA.

    28-11-2016 om 10:20 geschreven door Mia


    24-11-2016
    Goede morgen Myriam ben terug hé

    Image and video hosting by TinyPic
    Hallo hier ben ik weer
    na een heerlijke vacantie
    vol rust en heel gezellige dagen
     die o zo snel voorbij zijn gelogen.
    maar ja ik kijk al uit
     naar een volgende keer.

    Ook daar heb ik deze
    een nieuwe créa gemaakt

    Lieve groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA.

    Verzonden vanuit Outlook

    24-11-2016 om 09:21 geschreven door Mia


    14-10-2016
    Goede morgen Myriam


    Image and video hosting by TinyPic


    Is oktober warm en fijn,
    t' zal een scherpe winter zijn.

    Groetjes en knuffels,
    en fijn weekend gewenst.
    Tot maandag maatjes.

    LIEFS MIA.

    14-10-2016 om 09:26 geschreven door Mia


    13-10-2016
    Fijne dag gewenst Myriam

    Image and video hosting by TinyPic
    Fijne en gezellige donderdag ,
    dat wens ik jou heel graag.

    Groetjes en knuffels,
     
    LIEFS MIA.

    13-10-2016 om 11:51 geschreven door Mia


    10-10-2016
    Avondgroetjes en voor morgen een fijne dinsdag hé


    Image and video hosting by TinyPic

    De herfst met nevel doortrokken,
    toont een winter met sneeuwvlokken.

    Groetjes en knuffels
    ook op maandag,


    LIEFS MIA.

    10-10-2016 om 19:26 geschreven door Mia


    07-10-2016
    Liefs op vrijdag en tot maandag hé Mateke

    Image and video hosting by TinyPic
    Hoor de wind waaien
    en zie de bomen zwaaien.
    ga niet zo te keer ,
    Jij lastige meneer
    Ik blijf lekker binnen
    met dit lelijk weer...

    Groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA.

    07-10-2016 om 01:24 geschreven door Mia


    05-10-2016
    Fijne midweek blogmaatje


    Image and video hosting by TinyPic

    Blaadjes dwarrelen in het rond
    het ritselen verstoord de rust,
    Tussen de blaadjes op de grond.
    En een kind speelt naar hartelust.

    Groetjes en knuffels,
    ook op woensdag,


    LIEFS MIA.

    05-10-2016 om 07:40 geschreven door Mia


    04-10-2016
    Fijne dinsdag gewenst ...

    Image and video hosting by TinyPic
    Plof daar valt een eikeltje,
    op het zachte mos
    honderdduizend blaadjes
     vallen in het bos.
    dat betekend het is herfst
    inhet bos.

    Lieve groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA.

    04-10-2016 om 00:59 geschreven door Mia


    03-10-2016
    Liefs bij het begin van deze nieuwe week !


    Image and video hosting by TinyPic


    Is oktober warm en fijn,
    t'zal een scherpe winter zijn.


    Groetjes en knuffels,
    ook bij het begin van
    deze nieuwe week.

    LIEFS MIA.

    03-10-2016 om 00:35 geschreven door Mia


    02-10-2016
    Een nieuwe week, en een stukje frisser Myriam !
    nieuw%20paard%20en%20kat_zps82yteekl.gif~original

    02-10-2016 om 20:16 geschreven door mandy


    30-09-2016
    Goede morgen mateke


    Image and video hosting by TinyPic


    Brengt het najaar helder weer,
    t'zal des winters stormen op het meer.

    Groetjes en knuffels,
    Leuke vrijdag gewenst en
    op naar het weekend hé.
    tot maandag...


    LIEFS MIA

    30-09-2016 om 09:28 geschreven door Mia


    29-09-2016
    geniet van deze mooie dag
    mngwk9yawrsx5.png
    Graag kom ik hier eens kijken, en doe dan ook de groetjes aan je.

    29-09-2016 om 08:24 geschreven door annie


    Fijne dag gewenst deze 29ste september

    Image and video hosting by TinyPic

    Gisteren een heftige dag
    heel ikea rond geweest om dan te vernemen
    dat we aan de benede info moesten zijn,
    aangereden door een mevrouw met
    een electriche rolwagen in de winkel.
    tegen mijn knie ik voel het nog steeds
    dat was mijn woensdag.
     
    Groetjes en knuffels,
    geniet van je dag vandaag..

    LIEFS MIA.

    29-09-2016 om 07:50 geschreven door Mia


    22-09-2016
    Hallo Myriam,
    photo blendje35_zps04e2c201.jpg

    Fijne donderdag
    geniet nog van een mooie herfstdag!
    Fijn weer op je mooie blogje te komen kijken!
    Liever zacht-moedig dan keihard!
    Liefs Jeannine

    22-09-2016 om 13:10 geschreven door Jeannine


    21-09-2016
    Mijn zomerstop zit er op Myriam .
    Lieve%20groetjes_zpsfljga19f.jpg~original

    21-09-2016 om 10:19 geschreven door mandy


    Fijne woensdag gewenst mateke

    Image and video hosting by TinyPic
    De herfst draagt meer goud in de hand
    dan al de andere sezoenen.

    Groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA

    21-09-2016 om 09:12 geschreven door Mia


    16-09-2016
    Hallo Myriam,
    photo filterke14_zpse2978f0f.jpg

    Fijne vrijdag
    En een mooi weekend gewenst!
    Fijn weer op je mooie blogje te komen kijken!
    Danken doet deugd! dank je wel.....
    Liefs Jeannine

    16-09-2016 om 13:28 geschreven door Jeannine


    08-09-2016
    Hallo Myriam,
    photo blauw_zps3db5560f.jpg

    Fijne donderdag
    En een mooi weekend gewenst!
    Fijn weer op je mooie blogje te komen kijken!
    Geloof in jezelf: Een echte vriend ken je pas goed bij tegenspoed!
    Liefs Jeannine

    08-09-2016 om 13:12 geschreven door Jeannine


    01-09-2016
    Hallo Myriam,
    photo Branca_zpsbf1c0d7f.jpg

    Fijne Donderdag
    En nog een mooi weekend gewenst
    Met veel plezier kom ik op je blogje kijken!
    Geloof in jezelf: Je kan veel meer dan je denkt!
    Liefs Jeannine

    01-09-2016 om 14:23 geschreven door Jeannine


    30-08-2016
    GELUKKIGE VERJAARDAG MYRIAM....
    ljsr8kptdzg.jpg

    Ik wens je voor je verjaardag,
    En natuurlijk voor al de andere dagen van het jaar,
    veel geluk en plezier in al wat je doet.
    Vlinders in de buik voor de liefde,
    inzet en doorzettingsvermogen voor werk.
    Ontspanning af en toe kan er ook nog wel bij,
    want als jij gelukkig en tevreden bent,
    dan ben ik het ook voor jou.
    Nog vele zinvolle en zeker gezonde jaren erbij gewenst lieve Myriam

    28mftbm.gif

    Een mooi bloemeke voor jou.....
    Is mijn geschenkje aan jou.....

    Warme felicitatieknuffels van je blogvriendinnetje, Rebecca. xxxxxxxxxxxxx

    30-08-2016 om 06:34 geschreven door Rebecca


    29-08-2016
    erg mooi Myriam, fijne week voor jou met lieve groetjes
    Image and video hosting by TinyPic

    29-08-2016 om 23:41 geschreven door greetje


    Aangename week toegewenst

    Image and video hosting by TinyPic

    Je kan je de hele dag ergeren,
    maar je bent er niet toe verplicht.

    29-08-2016 om 08:06 geschreven door Martine


    25-08-2016
    Hallo Myriam,
    Heel mooie crea met gedicht mateke !!
    photo blendje20_zps4f67247f.jpg

    Fijne donderdag
    En nog een warm weekend gewenst
    Met veel plezier kom ik op je blogje kijken!
    Zelf beheersing, kenmerk van beschaving!
    Liefs Jeannine

    25-08-2016 om 12:38 geschreven door Jeannine


    23-08-2016
    Goede morgen hier ben ik weer !

    Image and video hosting by TinyPic
    Hallo na wat drukte en andere dingen,
    ben ik hier weer.
    Heb gisteren voormiddag nog enkele dingen te regelen,
     en hoop nu regelmatig terug op blog bezig te zijn.
    Graag wens ik julie een leuke zonnige dag toe.

    Groetjes en knuffels,

    LIEFS MIA.

    23-08-2016 om 10:16 geschreven door Mia


    22-08-2016
    Fijne dinsdag Myriam
    weer mooi geschreven en ook mooie crea maatje

    Image and video hosting by TinyPic

    22-08-2016 om 23:59 geschreven door Benthe


    21-08-2016
    Fijne avondgroetjes Myriam

    Image and video hosting by TinyPic

    Een heel fijne zondagavond kom ik jullie wensen
    en een fijne nieuwe week
    en veel lieve groetjes van Claire.
    Heel mooie crea.

    21-08-2016 om 21:58 geschreven door Claire


    Aangename Zondag
    Prachtige crea en mooie tekst

    Image and video hosting by TinyPic

    Vriendelijke woorden kunnen kort zijn ,
    maar hun echo duurt eindeloos voort.

    21-08-2016 om 06:51 geschreven door Martine


    19-08-2016
    HIER BEN IK TERUG LIEVERDJE.....
    otxzm9btw0eck.png

    Eindelijk kan ik eens mijn lieve blogvrienden bezoeken,
    want ik ben echt ziek geweest, de Betty hier was totaal
    haar fut kwijt. Maar ik ga het allemaal nog rustig aan moeten doen,
    dan zal ik er ook wel geraken zeker hé... En ondanks ikzelf al een hele tijd je blogje niet
    ben komen bezoeken, bleef jij dit wel doen, waar ik jou echt enorm
    dankbaar voor ben en dit ook altijd zal blijven. Vandaar dat ik een bloemetje
    meeheb, die je met veel plezier is gegeven.Van harte wens ik jou zeker een
    schitterend weekendje en natuurlijk heb ik hier volop genoten van je blogje. Grote
    warme dikke dankbare knuffels van je blogvriendinnetje, Rebecca en

    kkl4si4ogysr3.gif

    Ik zie dat je het terug hebt gevonden om crea's te plaatsen lieve
    Myriam. Hopelijk voel je jezelf toch al heel wat beter,
    want heb je nog niet terug gezien op mijn blogje, verzorg je maar hoor !!!

    19-08-2016 om 21:09 geschreven door Rebecca




    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs