Zoeken in blog

Gastenboek
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained
  • Pass on Betting Live Account

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    28-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.32ste Tententreffen MTC Zedelgem. 28 mei 2011


    32ste Tententreffen MTC Zedelgem.

    28-05-2011 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgian Motards 29 mei 2011
    BM 2011

    29-05-2011 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vuurvreters-treffen Haasrode 29 mei 2011


    Vuurvreters-treffen
    Haasrode 29 mei 2011





    Voor we ons ter plaatse begaven, eerst nog even een volle tank halen in Heverlee.



    We werden er aan de Herberg Den Deugniet hartelijk verwelkomt door een ontvangstcomitee die ons het inschrijvingsdocument overhandigde, samen met het duo-tiket voor Milan en de bonnetjes voor de pannekoeken bij terugkomst.


    Klik op foto voor groot formaat


        

    Gezien het middaguur konden we eerst wel een broodje versieren.
    Tot onze verwondering was er bij het inschrijvingsgeld een chocolade-koffiekoek met consumptie inbegrepen.


    Klik op foto voor groot formaat


    En we werden er al meteen op attent gemaakt dat we een 'koerske' konden tegenkomen !

    Klik op foto voor groot formaat


    Dit waren de pijltjes die we moesten opzoeken en volgen gedurende een rondrit van circa 160 kilometer.

    Klik op foto voor groot formaat


      We startten om 12.00u vanuit Haasrode... maar eerst moest Milan nog een foto nemen van het OLV-beeld aan de andere kant van het plein, recht tegenover de kerk van Haasrode.
    Dan ging het richting Blanden en passeerden er een kazerne : daar wilde Milan wel wat kiekjes van nemen.

    Klik op foto voor groot formaat

    http://www.mil.be/armycomp/units/index.asp?LAN=nl&ID=559

    Klik op foto voor groot formaat


    Klik op foto voor groot formaat

    Hamme-Mille ... Nodebois... Piètrebais...
    (richting Wavre)... Bossut-Gottechain

    Klik op foto voor groot formaat

    Biez...Grez-Doiceau
    En dan zie ik weer zo'n bordje aan de oprit van een kasteel :

    Klik op foto voor groot formaat

    Ik daar naar binnen natuurlijk !



    Klik op foto voor groot formaat

    We werden er ontvangen door ' de jonkvrouwe des huizes'
    (die trouwens op bezoek was, want de freule woonde namelijk in Afrika...)
    die even haar papa ging halen... De ontmoeting was er hartelijk en de kasteelheer Mr Deluigne legde met handen en voeten de geschiedenis van zijn kasteel uit. We kregen nog een historische plattegrond met tekst en uitleg in de handen gestopt en mochten zelfs wat foto's nemen.

    Klik op foto voor groot formaat

    Het gaat hier over het omwalde Chateau de Piètrebais-en-Grez.

    Klik op foto voor groot formaat



    De ronde toren (rechts) was een voormalige duiventil met meer dan 500 gaten !



    Klik op foto voor groot formaat

    Met links naast de ingangspoort de versterkte 13de eeuwse donjon, waar vroeger de plaatselijke bevolking een schuiloord vonden tegen roversbenden en vijandelijke legeraanvallen.



    Dan gaat het verder naar Heez... Longueville... Incourt...

    Armtierige bushokjes opgetrokken in betonplaten
    en binnenin een allegaartje van restafval en 'openbaar toilet' !
     
    Klik op foto voor groot formaat

    Dongelberg... Jauchelette...

    En daar komen we aan het prachtige 'La Ramée',
    een voormalige cistercienzer-abdij.
    http://www.ramee.be/NL/Historic.aspx



    (Ja... mijne moto kan vliegen, ja...)

    Klik op foto voor groot formaat


    We zetten onze uitstap verder naar Huppaye... Bomal...
    Autre-Eglise... Jauche.

    Waals-Brabant is arm en er is daar nog veel werk aan de winkel qua modernisatie.
    De electriciteit ligt daar nog bovengronds en die bushokjes... jongens !
    Mijne ponystal is mooier !

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    We zitten op de 'Route Ferme et Tumuli de Hesbaye'.

    (http://www.tourisme-hesbaye-meuse.be/fr/archeologie/tumuli/)
    (http://nl.wikipedia.org/wiki/Grafheuvel)

    False... Les Caves... Jandrenouille...

    Daar passeren we een Belgisch-Frans oorlogsmonument.

    Klik op foto voor groot formaat

    Ze hebben hier ook een speciaal lokaal bier :
    de Jandrain-Jandrenouille IV Saison.


    De naam van het bier verwijst tegelijkertijd naar de 4 basiselementen van het bier en naar 'La Saison', de naam van de bieren die vroeger in de streek gebrouwen werden. De brouwerij maakt ook nog de V Cense, een amberkleurig bier met 7% alcohol dat ook een (geheim) kruid bevat...



    ... Wasseiges... Meeffe...Acosse...
    In Burdinne rijden we een enorm kasteelcomplex binnen.

    Klik op foto voor groot formaat

    Als er na herhaaldelijk aanbellen nog niemand kwam opendoen, besloot ik zomaar wat kiekjes te nemen en weer te vertrekken.

    Klik op foto voor groot formaat

    ... Héron... Petit Warlet... Seilles.
    Kasteel met tuin en centrum voor bijenteelt

    Klik op foto voor groot formaat

    Andenne.
    We zitten werkelijk op een kastelenroute, want hier passeren we
    La Caracole Andennaise.

    Klik op foto voor groot formaat

    Even buiten Andenne zien we een pijl
    van Veeweyde die ons naar een opvangcentrum voor paarden brengt.

    Klik op foto voor groot formaat

    Deze charmante amazones wilden wel even poseren...

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    ... Ohey...
    We rijden op het traject van de 125km lange 'Route Guerre de la Vache'.

    Klik op foto voor groot formaat

    In 1273 werd hier een koeiendief aangehouden en daarna opgehangen, hoewel hij de koe probeerde terug te bezorgen. Om hem te wreken startte de Graaf van namen een oorlog die de Condroz vernietigde...



    ... Perwez... Haillot... Jallet...Goesnes...Filée.

    In Marchin passeren we het impossante Chateau Belle Maison.

    Klik op foto voor groot formaat

    Ook Vierset-Barse heeft een mooike... nu een B&B.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Even verder ligt er een domein uit 1692 die nu ingericht is als
    Paardenpension en centrum voor africhting.
     
    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    De eigenaar deed toevallig zijn middagdutje, maar van zoonlief mochten we even een kijkje nemen in de stallen...

    Klik op foto voor groot formaat


    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    We rijden terug richting Marchin.

    Daar bevind zich een afdeling van de metaalreus Arcelor.



    Klik op foto voor groot formaat

    Restanten van de papierfabriek Godin.

    Klik op foto voor groot formaat


    Bij het binnenrijden van Hoei, zien we dit teloorgegane Kasteel Mostée.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    In het centrum van Huy (Hoei) houden we een rustpauze om een hapje te eten
    op de  'Place des Italiens'. Daar staat het beeldje van  'l'emmigrée', een kunstwerk van de Marchinois Alain Robert en ingehuldigd in mei 2005. 

    Klik op foto voor groot formaat

    Even verder passeren we de leegstaande ateliers van
    Construction Thiry&Cie

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    We verlaten Hoei langsheen de Maas...
    Even pauzeren voor een kiekje aan de Maas
    en het 19de eeuwse Fort van Huy.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    De rots die boven de vallei van de Maas uitsteekt, werd te allen tijde beschouwd als een strategische plaats. Een akte daterend van 890 spreekt reeds van de aanwezigheid van versterkingen op de site. In de loop der geschiedenis werd het kasteel "Li Tchestia" steeds maar belangrijker en werd, in de 17de eeuw, een belangrijke versterkte vesting met le Fort Rouge, le Fort Picard, le Fort Joseph en le Fort de La Sarte. Het huidige fort werd in 1818 door de Hollanders gebouwd. De werken hebben vijf jaar geduurd.

    Vanaf mei 1940 en gedurende vier jaar en half werd het fort een gruwelijk nazi-strafoord. Zevenduizend Belgen en vreemdelingen werden er in opgesloten. Het fort was één van de belangrijkste "sorteercentra" van gevangenen die vervolgens naar de doodskampen werden gevoerd. Heden is het een nationaal gedenkteken van deze sombere jaren.





    Klik op foto voor groot formaat

    Even verder halt houden bij deze Fontaine d'Ahin.

    Klik op foto voor groot formaat

    De eerste verwijzingen naar deze bron, onder de naam “spamiçon” dateren van 1505.
    Het Fontaine d'Ahin heeft van oudsher dienst gedaan als natuurlijke grens tussen het Graafschap Namen en het Prinsdom Luik. Het volledige tracé is zichtbaar op de militaire kaarten die onder Lodewijk XIV werden opgesteld met het oog op de bestorming van de forten van Hoei. Vervolgens werd deze bron “getemd”.
    Tot in 1938 deed de bron dienst als drenk- en wasplaats. Met de komst van de waterleidingen verloor ze heel wat van haar aantrekkingskracht. Toch zijn er ook vandaag nog buurtbewoners die er gebruik van maken. Op oude ansichtkaarten kan u nog typische beelden zien van huisvrouwen die hier hun linnen kwamen wassen. De kuipen die indertijd dienst deden als waskuip, werden in 1999 hersteld. Bedoeling daarvan is dat de herinnering aan deze bron waar de bevolking elkaar vroeger ontmoette levendig te houden. Tijdens de luchtaanval van de ijzeren brug in augustus 1944 werd ook de bron heel zeker geraakt, en nadien hersteld. Haar actuele uitzicht verschilt immers van de beelden die we op de oude prentkaarten terugvinden.

    Klik op foto voor groot formaat


    ... Bas-Oha...
    Daar hebben ze het Chateau à l'Horloge... nu doet het dienst als
    gemeentelijke bibliotheek.

    Klik op foto voor groot formaat



    ... Wanze... Moha.

    Hier zijn nog de restanten van ruïnes van het middeleeuwse kasteel van Moha,
    dat in 1376 door de inwoners van Hoei werd verwoest.


    Waarschijnlijk is het gebied van Moha ontstaan bij de versnippering van het Carolingische rijk (hoewel legenden spreken van Mohelin d’Albore die in 692 de gebieden zou gekregen hebben). Zeker is dat in 1031 een zekere Albert leenheer van Moha was. Omdat er in 1050 geen mannelijke erfgenaam was, kwam het bij een zekere Henri de Dasbourg, die verwant was met de Duitse keizers. Zo dicht bij Luik was de ligging strategisch, en daarom werd het kasteel omgebouwd naar een moeilijk in te nemen burcht.
    Bij gebrek aan erfgenamen, viel het in 1225 in handen van het Prinsbisdom Luik.
    De muren werden nog verder versterkt, en de burcht werd o.a. als gevangenis gebruikt.
    Wellicht is de burcht gebruikt tot in de 17e eeuw, waarna het verlaten en vervallen gebouw als steengroeve werd gebruikt door de omliggende dorpen. Daardoor is er niet veel meer dan de onderste stukken muur van de ruine overgebleven.


    Feodaal kasteel Moha WANZE foto

    We verlaten Moha over de Maasbrug en langsheen de steengroeven.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    ... Oteppe...

    Kasteel l' Hirondelle in Oteppe.

    Klik op foto voor groot formaat

    Het kasteel van Oteppe werd vanaf de 17e eeuw bewoond door de familie de Lochon. Het is hun wapenschild dat het fronton van het hoofdgebouw siert.
    Het complex van in u-vorm gerangschikte gebouwen dateert van de 17e (toegangspoort) tot de 19e eeuw (delen van het hoofdgebouw en de in kalksteen opgetrokken paardenstallen). Op de binnenkoer verstevigt een 16e-eeuwse, ronde toren de gewezen stallingen. Twee losstaande torens in het park, eveneens uit de 16e eeuw, maakten in het verleden waarschijnlijk deel uit van de omwalling van het kasteel.



    ... Mehaigne... Huccorgne.

    En hier hebben ze een fietsenmuseum.

    Photo Christophe Bouché-

    Een opmerkelijke collectie van meer dan 100 fietsen, gefabriceerd van 1830 tot nu.
    In de eerste zaal van het museum kan de bezoeker een video bekijken die in amper 10 minuten een idee geeft van de geschiedenis van de fiets vanaf de beroemde loopfiets.
    Een tentoonstelling in dezelfde zaal gebruikt beelden om op een gevarieerde manier verschillende fietsen voor te stellen: tandems of fietsen voor drie personen die geschiedenis schreven. Er wordt ook aan herinnerd dat de fiets niet altijd een hobbyvoorwerp is geweest, maar voor verschillende beroepen werd aangepast: bakker, postbode, militair of slager ...

    Photo Christophe Bouché-

    Ook fietsen die aan het eind van de 20ste eeuw in het bekken van Huy werden gefabriceerd, komen aan bod.
    Steek vervolgens het hof van de hoeve over en kom binnen in de drie andere zalen.
    In de ene ontdekt u een indrukwekkende verzameling emblemen van fabrikanten en een verzameling fietsplaten. De volgende zaal is gewijd aan de evolutie van de fiets: vanaf de loopfiets tot de fiets van vandaag, en dat via de Michaux-fiets, de bi, de 'safety' met gelijke wielen.
    Er wordt tevens aandacht besteed aan de technische evolutie van de fiets.
    De laatste zaal is ten slotte gewijd aan Belgische fietsen en het inventieve genie dat erg verrassende systemen opleverde...


    ... We rijden over La Burdinale naar Marneffe en Braives.
    Het kasteel van Fallais


    Privé-eigendom, toegang toegelaten tot de toegangspoort.

    Dit kasteeltje, dat zich in het midden van een park vol bomen bevindt dat doorkruist wordt door de Mehaigne, werd gebouwd rond 1720-25 op de plaats van een oud fort uit de XIVe eeuw.
    De kroniek van het kasteel noemt de namen van de hertogen van Beaufort, van Karel de Stoute, Lodewijk XI, Lodewijk XIV, die daar allemaal verbleven hebben.
    In 1465 namen de Luikenaars die zich achter de Franse koning Lodewijk XI hadden geschaard tegen de hertog van Bourgondië het kasteel in. Maar vanaf december moesten ze het teruggeven: Karel de Stoute schaft de Luikse privileges af en gaat over tot een repressie. Fallais wordt het decor voor de plundering van Luik (Sac de Liège).
    Tijdens zijn verblijf van 3 tot 9 juni 1675 laat Lodewijk XIV de zogezegde Toren van Bourgondië en de Toren Grignard afbreken.

    Een poort sluit het voorplein dat omgeven is door bijgebouwen die vier paviljoenen vormen die gebouwd zijn in de tweede helft van de XVIIIe eeuw.

    Jean-Philippe-Joseph, baron van Woot de Tinlot, huwde, na het overlijden van zijn eerste vrouw, in 1763 met Anne-Marie de Naussau-Corroy en renoveerde het kasteel.
    Het kasteel dat een grote vierhoek is met aan elke hoek een uitspringende ronde toren levert inspiratie voor een Middeleeuws fort temidden van een vlakte.
    Het kasteel werd hoofdzakelijk in de XIVe, XVe en XVIIIe eeuw gebouwd.
    De aanpalende bijgebouwen werden in de XVIe en XIXe eeuw gerestaureerd. In 1937 vernielde een brand de noordelijke vleugel, die sindsdien heropgebouwd is.

    Het wapenschild van de gehuwden staat op de geveldriehoek van het gebouw,
    dat gebouwd is met stenen uit de Maas en baksteen.
    Binnen kan men Luiks houtwerk en stucs met sobere rocaille bewonderen.
    Achter het kasteel ligt een Franse tuin.

    ... Ville-en-Heysbais... Avennes.

    Hier zien we plotseling 4 tumili op rij en aan de andere kant eentje alleen.

    Een Tumulus is de Romeinse benaming voor een
    grafheuvel, een plaats waar men belangrijke doden begroef. Langs de heerwegen uit de Romeinse tijd kunnen met name in Vlaams-Brabant tumuli worden gevonden.
    De grafheuvel lijkt een beetje op een hunebed of dolmen, een aarden heuvel, maar zonder grote stenen die in de heuvel een ruimte vormen. Men is ervan overtuigd dat de grafheuvels gebruikt werden als begraafplaats. Dit komt doordat er menselijke resten zijn gevonden.
    Het begraven van mensen gebeurde soms meerdere malen in dezelfde grafheuvel.
    Ook zijn er grafheuvels die in verschillende tijden zijn gebruikt en aangepast.



    [P3227012[3].jpg]

    ... Villers-le-Peuplier... Crehen.

    Daar passeren we langs een uitgebrande woning...

    Klik op foto voor groot formaat

    In Thisnes hebben ze een bijzondere kerktoren...

    Klik op foto voor groot formaat

    Deze Sint-Martinuskerk in renaissancestijl, die in 1759 in opdracht van het klooster van Andenne werd gebouwd, heeft een toren uit de 13de eeuw. De toren, die een achthoekige toerenspits heeft, is het enige overblijfsel van de oude kerk.
    In de kerk staat een doopvont van 1626. De toren werd in 1933 beschermd als monument terwijl de kerkomtrek in 1973 beschermd werd als landschap.


    Klik op foto voor groot formaat


    ... Wansin... Petit-Hallet.

    Even een kijkje nemen in deze leegstaande woning.

    Klik op foto voor groot formaat

    De bomen groeien er via de garage het dak uit.
    Het zal dus al een tijdje onbewoond zijn...

    Klik op foto voor groot formaat

    Even verder stelde ik onze Milan voor een raadseltje :
    "wat doet deze drinkautomaat voor koeien hier in het midden van een graanveld ?"
    Zijn antwoord :
    " Ja, 't zal hier vroeger wel een weide geweest zijn zeker ?"

    Klik op foto voor groot formaat

    We komen aan een klein oorlogsmonumentje, maar eerst moest Milan een beetje het hoge gras plattrappen voor we konden zien waarover het gaat...

    Klik op foto voor groot formaat



    In Orp-le-Grand rijden we over de Kleine Gete.
    De poorten van het Kasteel en Boerderij van Tongerlo bleven dicht...

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    ... Marilles... Herbais...Piètrain... StJean-Geest...
    SteMarie-Geest...Zédrud-Lumay... StRemy-Geest...

    Daar rijden we over de Grote Gete Hoegaarden binnen.
    De gebouwen van de brouwerij, gekend voor zijn witbier.



      



    En dan die beruchte Kauterweg omhoog !
    Een 1200 meter kasseistrook tot op een hoogte van 106 meter.
    Met de moto een fluitje van een cent maar een hele uitdaging voor de fietser...

    Klik op foto voor groot formaat

    De gemeente Hoegaarden heeft zelfs een snelheidsmeter geplaatst halverwege de Kauterhof.
    Een smiley wenst je proficiat of wijst je terecht.




    Vijftig per uur, is de ingestelde snelheid. Op de kasseien in de bergaf is dat voldoende. Aanwonenden hadden al lang (ook op deze blog) gewezen op het hinderlijke rolgeluid bij hoge snelheden. Het wegdek nodigt niet uit tot snel rijden maar toch gebeurt het.
    De meter is een goed middel om de aandacht te vestigen op het fenomeen.
    Boetes zijn daar (nu) niet aan verbonden.

    Merkwaardig, de meter geeft ook een snelheid aan als je de berg op rijdt.
    Dan word je ruggeling getest en kun je het resultaat niet aflezen.

    Dan komen we een paar eigenaardige kerkjes tegen...

    Meldert.

    Klik op foto voor groot formaat








    Verder gaat het naar Willebringen, Opvelt en Bierbeek.

    Klik op foto voor groot formaat

    Laatste bezienswaardigheid voor we terug naar Haasrode rijden is deze merkwaardige St Bonifacius-kapel met een mooi beeld van de goedheilige man.

    Klik op foto voor groot formaat

    Over zij leven en missies :
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bonifatius_(heilige)

    Door het vele oponthoud waren wij de laatsten die arriveerden in Den Deugniet.
    Eigenlijk van geen belang, want er was toch geen classement met uitreiking van trofeeen. Maar we werden nog getracteerd op een dubbele portie (zeer lekkere) pannekoeken en een extra consumatie.

    Klik op foto voor groot formaat

    Op de koop toe kregen we nog een hele plastiekzak vol chocolade-koffiekoeken mee naar huis... overschot van deze morgen.

    Klik op foto voor groot formaat

    Wij hebben een fijne dag beleefd en een prachtige rit gereden !
    Bedankt Vuurvreters !
    10/10 !






















    29-05-2011 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 62 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!