Zoeken in blog

Gastenboek
  • kamagra oral jelly 5gm sildenafil her
  • the sleep store kamagra tow
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Al 19 motards verongelukt deze zomer !


    Motorrijders verongelukken massaal



    30-08-2010 om 17:17 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de Nazomertreffen Sunriders 5 sept. 2010

    BBQ 2010


    treffen : 11de Nazomertreffen       
    organisator : MTC Sunriders Belgium (met 75 leden !)
    datum : 05 Sept. 2010
    plaats van inschrijving :
    plaats : Zaal St Janshof
    straat + nummer : Keerstraat 122
    postnummer + gemeente : 9420 Ottergem (Erpe Mere) , bepijld vanaf E40 uitrit 18, Erpe-Mere/Zottegem
    uren van inschrijving :  8.00 tot 14h00
    inschrijvingsrecht : 5,- (bepijlde rondrit, roadbook, 1 consumptie, tombola, )   
    afstand ronde : 150 km
    aankomstplaats : Zie inschrijvingsplaats
    trofeeen : 10 originele trofeeën voor grootste clubs, trofee voor oudste en jongste deelnemer, verstkomende en pechvogel
    5 trofeeën internationaal
    telt mee voor : VMF, BM,
    optredens / fuif : Zaterdag gezellig samenzijn, gratis camping en gratis ontbijt voor overnachters!
    camping : JA , Gratis
    extra informatie : ten voordele van Jill Coppens uit Aalst (kanker-patientje van 7)
    contact vereniging : Christof 'Stofken' Verdoodt
    Pres. MTC Sun-Riders Belgium
    Hoogstraat 26
    9572 St-M-Lierde
    sun.riders@skynet.be
    Tel. 0478/23 57 06


    Aankomst aan het StJanshof omstreeks 09.30u.



    Klik op foto voor groot formaat

    De 'president' van de Sun Riders, - Stofke - nog even aan de praat met enkele buurtbewoners...

    Klik op foto voor groot formaat

    Riembeugels, ringen, kettingen, knipmessen...

    Klik op foto voor groot formaat

    5 euro aan de inschrijvingstafel.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat
    En dan gingen we van start...
    "En waar je ook rijdt op Vlaamse boerewegen
    kom je onverwijld de wielertoeristen tegen" !




    Mochten er motards zijn die zichzelf hierin herkennen,
    ze mogen mij altijd een berichtje sturen...



    Klik op foto voor groot formaat

    De vzw Red de Erpe- en Siesegemkouter bestaat al 10 jaar (en dat plakkaat waarschijnlijk ook...), en voert nog steeds strijd om de groene open ruimte te bewaren. Een bijkomend industrieterrein langs de Siesegemlaan blijft ook voor Groen!Aalst nog altijd een foute keuze.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    De brug over de E40

    Klik op foto voor groot formaat

    Dan gaat het via Nieuwerkerken, Kerksken en Haaltert...

    Klik op foto voor groot formaat

    ... tot aan de eerste controlepost bij Bikerszone Suzuki

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Langs Denderhoutem gaat het naar Outer.
    Het is ondertussen 10.30u en 15° warm.
    We rijden een eindje op de J.De Brouwer-route...

    In Nederhasselt bevindt zich pal naast de oprit van een private woning dit Amerikaans herdenkingsmonument.


    Klik op foto voor groot formaat



    Meer weten over deze B17-bommenwerper op http://www.warbirdalley.com/b17.htm



    Glaasje op, laat je rijden... zullen die ruiters gedacht hebben,
    en ze kapten nog ne Leffe achterover.


    Klik op foto voor groot formaat

    We rijden naar Nederhasselt en Aspelare, Voorde, Appelterre/Eigem
    (het is 11.00u en reeds 18° warm)
    en even de benen strekken aan het oude stationnetje van Zandbergen.
    We zitten op grondgebied Geeraardsbergen.


    Klik op foto voor groot formaat

    Even verder dit calvarie-kruis.
    Een prachtig iddylisch plekje dat ze persè moeten volzetten met wegwijzers, plakkaten en electroboxen !




    Even halt houden aan deze Wegom-kapel die deel uitmaakt van een reeks gebedshuisjes op een bedevaartsroute.
    Mooi verzorgd dank zij de goede zorgen van deze onderhoudsman.


    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Een prachtig interieur met een mooie Pièta...

    Klik op foto voor groot formaat

    In Denderwindeke staat deze ezel klaar om op te trekken naar Lierde voor de tweejaarlijkse paarden- en ezelskeuring (zie verder).

    Klik op foto voor groot formaat

    Jaja, we kwamen soms uit kleine straatjes geslopen...

    Klik op foto voor groot formaat

    Het is volop landbouwseizoen (met hier en daar een hoopje mest op de baan...)
    en we rijden weer tussen metershoge muren van maisvelden.


    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Via Kester (bij Gooik) komen we aan in Herfelingen waar deze eigenaardige kerk-zonder-toren staat.Deze classicistische Sint-Niklaaskerk dateert uit 1781.
    Ofwel hebben ze daar geen goesting om er een op te zetten, ofwel krijgt de plaatselijke kerkfabriek de nodige centen niet.
    Het is nochthans in 1904 ingrijpend verbouwd geworden.
    Lees er meer over op
    http://www.herne.be/fb111gdkc680nly1qyw26.aspx.

    Klik op foto voor groot formaat

    En wie we daar hebben : een peeceetje.
    De man is woonachtig te Hillegem.




    Klik op foto voor groot formaat

    De paddentrek (normaal is de maand maart) is dan wel voorbij, we worden er nog altijd aan herinnerd dat ze hier de baan oversteken.

    Klik op foto voor groot formaat

     We rijden verder naar Herne en Bever.

    In Bassily steken we de taalgrens over.


    Klik op foto voor groot formaat

    We zijn in Silly als dit groepje mij voorbijsteekt.

    Sommige clubs hadden hun eigen 'wegkapiteins' mee en dat is heel verstandig,
    vooral wanneer je groep groter is dan 15 motorrijders.
    Vanaf 50 motoren is het zelfs verplicht.
    De wegkapiteins moeten dan wel gebreveteerd zijn en de leeftijd hebben van 25 jaar.


    Klik op foto voor groot formaat




    Zij dragen een zwart-, geel- rode armband met vermelding: wegkapitein.
    Voor de zichtbaarheid in het verkeer dragen zij hoofdzakelijk een fluo-hesje,
    maar dit is niet wettelijk verplicht.




    Op de kruispunten waar het verkeer niet geregeld wordt door verkeerslichten, mag ten minste één van de wegkapiteins het verkeer in de dwarswegen stilleggen door gebruik te maken van het verkeersbord C3 op een stokje, terwijl de groep oversteekt.



    Klik op foto voor groot formaat

    In Grondegnies komt men deze zendmast tegen.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    We rijden langs Mevergnies en komen aan in Attre/.
    Het is
     een deelgemeente van de Waalse stad Brugelette.
    De naam Attre betekent trouwens
    Atrium in het Gallo-Romeins.
    Attre was een zelfstandige
    gemeente, tot die bij de gemeentelijke herindeling van 1977 toegevoegd werd aan de gemeente Chièvres.

    Klik op foto voor groot formaat


    Het kasteel van Attre, een prachtig historisch landgoed, behoort tot een van de meest authentieke getuigen uit de 18e eeuw. Het landschappelijke park met zijn kunstmatige rots, de salons met origineel behang ... alles lijkt de tand des tijds te hebben doorstaan.
    Het kasteel in Lodewijk-XV-stijl bestaat uit een hoofdgebouw dat door twee vrij korte keervleugels wordt geflankeerd. De twee verdiepingen zijn opgetrokken in lokale gres, kalksteen en bepleisterde baksteen. Kenmerkend voor dit kasteel uit de tweede helft van de 18de eeuw, waarvan het meubilair en de verzamelingen origineel zijn, zijn de homogeniteit en de duidelijke ruimtelijke indeling. Achter het kasteel strekt zich
    het 17 ha grote park uit
    .



    Klik op foto voor groot formaat

    De omgeving rond het kasteel is gewoon sprookjesachtig.

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Dit zal dan waarschijnlijk vroeger de hoofdingang geweest zijn van het kasteel.

    Klik op foto voor groot formaat

    Je hebt ze natuurlijk weer in alle maten en vormen, de kapelletjes.
    Hier in Arbre dit kleine Saint Joseph gebedshuisje te lande.




    We rijden op grondgebied Ath en via Maffles zitten we weer in volle landbouwgebied.
    Irchonwelz, Mainvault, Oeudeghien.


    Klik op foto voor groot formaat




    Kijk, ik ben nu niet zo katholiek van aanleg,
    maar heb dan toch een beetje respect voor deze godshuisjes.
    Het is verdorie erfgoed !
    C'est du patrimoine, non-de-dieu !


    Klik op foto voor groot formaat

    Dat zie ik dan wel weer graag : de oude tradionele schoolbel,
    hier op het hoofdgebouw van de plaatselijke gemeentelijke school van Wodecq.


    Klik op foto voor groot formaat


    We rijden via Flobecq/Vloesberg naar Ghoy


    Dit eigenaardig ensemble ben ik vroeger al eens gepasseerd tijdens een motorrondrit, maar de toedracht blijft nog steeds een geheim.
    De opschriften op de kapel zijn niet meer te ontcijferen en je vindt er niets van terug op internet.
    Bizare, bizare... zou de Franse acteur Jean Gabin gezegd hebben toen hij nog de rol van politie-inspecteur Maigret speelde...


    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Dan gaat het verder langs Zarlardinge en StMartens-Lierde waar dit in het oog springt :

    En die ploeg (met maar liefst 14 messen !) trek je ook niet vooruit met een gewoon trakteurke !

    Klik op foto voor groot formaat



    In StMartens-Lierde komen we ook het borstbeeld van ene Emiel Faignaert tegen,
    winnaar van de Ronde van Vlaanderen in 1947 !


    In totaal won Emiel 27 wedstrijden bij de beroepsrenners. Een loopbaan die startte in 1940 en eindigde in 1950.
    Na zijn carrière baatte hij jarenlang een fietsenzaak uit in zijn geboortedorp Sint-Martens-Lierde.
    Daar werd op de dag van de Ronde van 2007  op paasmaandag 8 april aan de Kwaadstraat  een standbeeld ter ere van Faignaert onthuld.
    Het beeld is van de hand van de kunstenaar Paul De Bruyne, die enkele weken na het gieten van het borstbeeld is overleden.


    Klik op foto voor groot formaat 

    In Lierde stoot ik op dit plaatje :
    op het StJansplein zaten ze rustig af te wachten tot het hun beurt was.
    Daar was namelijk een paardenkeuring aan de gang,
    maar ook een schoonheidswedstrijdje voor ezels.
    Deze mooie  'kruisruggen' maken alvast grote kans.




    2de Paardenkeuring 'Den Dikken van Sesjans'.




    Klik op foto voor groot formaat

    Ik ben paardenliefhebber, dus vlug even binnenwippen.
    Het bleek een tweejaarlijkse schoonheidswedstrijd te zijn van het Belgische trekpaard, "de ambassadeurs van het landelijke Lierde", zoals Rudy Mortier (schepen van cultuur aldaar) het zo mooi uitdrukte.



    Ik kreeg al meteen een programmaboekje in de handen gestopt en trok de 'wachtweide' in.
    Daar waren de deelnemende fokkers reeds hun beauties aan het voorbereiden voor de wedstrijd.


    Klik op foto voor groot formaat

    Kunstig worden daarvoor linten en rafia-stro in de manen gevlochten. Vergis u niet : dat is geen klein paardje hé : die boer staat op een stoel !



    Klik op foto voor groot formaat

    Die had al zijn prijs binnen.

    Klik op foto voor groot formaat

    De dieren werden in verschillende categorieën onderverdeeld naargelang hun leeftijd.
    Opvallend is dat alle effen kleuren en schimmel-varianten ervan toegelaten zijn.
    Het reglement stelt ook dat de hengsten - naast een forse bespiering - 'een mannelijke uitstraling' moeten hebben en de merries een
    'vrouwelijke uitstraling',
    (wat dat ook moge betekenen...).
    In elke geval spreken ze hier van bruinschimmels, zwartschimmels en blauwschimmels.




    Het was rond de klok van 14.30u als ik arriveerde bij de tweede controlepost :
    Moto's Thomas in Ophasselt.




    Een sympatieke Kawasaki-verdeler die meteen een biertje tevoorschijn toverde.
    Een mensenkenner want hij had al direct gezien dat ik enorme dorst had.


    Klik op foto voor groot formaat

    Niet over koetjes en kalfjes wordt er in een motorzaak gepraat, maar over moto's !

    Die gelukzak mocht even plaats nemen op het allernieuwste touring-model (Kawasaki Vulcan 1700 Voyager) en de zaakvoerders maakten er meteen een familiefoto van.
    Ik stuur hem even door naar Thomas...
    Kawasaki Vulcan 1700 Voyager





    Steenhuize/Wijnhuize... en we zitten op de Denderroute Zuid.

    Een misser : het waren de paardjes die scherp moesten zijn !


    Klik op foto voor groot formaat

    StLievens-Esse... en deze zie je ook niet zo vaak meer : die boomkapelletjes.


    Klik op foto voor groot formaat

    De reusachtige watertoren bij Woubrechtegem en de korenmolen te Rullegem/Herzele.

    Hij ligt aan de Molenstraat (what else ?) en de eigenaar is Alain Goublomme.
    Hij dateerd van 1750.
    Hoewel de windmolen Te Rullegem als één der mooiste en uniekste van Vlaanderen wordt beschouwd, is zijn geschiedenis niet ten volle gekend. Enkele feiten weten we zeker : de huidige houten molen werd rond 1750 gebouwd. Uit kerkelijke bron blijkt echter dat op dezelfde heuvel reeds veel vroeger een windmolen heeft gedraaid: alleszins vanaf 1424, wellicht nog eerder.
    Zowel de huidige als de verdwenen windmolen is haast ononderbroken adellijk bezit geweest.
    Van begin 16 e tot begin 19 de eeuw was de molen eigendom van de Heer van Herzele, later van baron van de Woestijne. In 1906 komt de windmolen in bezit van graaf du Parc Locmaria.
    Tot eind 18 de eeuw was de molen Te Rullegem een banmolen.


    Klik op foto voor groot formaat Klik op foto voor groot formaat

    Even buiten Herzele even een stop inlassen voor een natje en een droogje op een bankje onder de bomen met zicht op deze wondermooie 'open' kapel.
    Ware het niet van de voortdurend voorbijzoevende moto's,
    je zou er weliswaar kunnen mediteren...





    Na drie jaar inactiviteit heropende in 2007 het Internationaal Circusmuseum Paradiso in Ressegem opnieuw de deuren. Eigenaar Eddy Ruyssinck (62) stond klaar met een programma waarin hijzelf, haan Chickendale en zijn circusverzameling de hoofdrollen spelen.

    Klik op foto voor groot formaat 

    En we zijn nog steeds in 'ezelsgebied'...




    Eentje was zo tam dat het naar me toekwam voor een streling.

    Klik op foto voor groot formaat

    Ondertussen reden bikes de een na de ander op deze landweg voorbij.
    We rijden nu naar Borsbeke...


    Klik op foto voor groot formaat

    ... en stoten in Burst op een rommelmarkt.
    Ik ben daarvan nogal liefhebber en trok een kwartiertje uit om eens rond te neuzen...


    Klik op foto voor groot formaat



    ... terwijl anderen gezellig de omleiding volgden.

    Klik op foto voor groot formaat

    We zijn niet ver meer van het eindpunt (thevens startplaats) StJanshof,
    maar eerst nog via Zonnegem over een E40-brug in Vlekkem met zicht op afrit Erpe-Mere richting Brussel.


    Klik op foto voor groot formaat



    Daar aangekomen werden we vergast door een optreden van de formatie Big Belly Bougie...


    Klik op foto voor groot formaat

    ... die voor de gelegenheid hun groupies hadden meegebracht :
    hallo VerA, SandrA en AnjA (de A3 van de BBB)


    Klik op foto voor groot formaat

    De slaapweide waar de Poolse, Duitse en enkele motorrijders uit Wales de nacht hebben doorgebracht.

    Klik op foto voor groot formaat

    Men kon er ook genieten van een stevig bord frieten met stoofvlees
    (zeer lekker trouwens)


    Klik op foto voor groot formaat

    Gezien het om een rit ging 'voor het goede doel', werd een kolomme gevormd om de 7jarige Jill
    (een kankerpatientje uit Aalst) op te halen.



    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Dan was het even afwachten op de terugkomst van de motorkolomme...

    Klik op foto voor groot formaat

    Ondertussen een beetje gek doen...
    je kent ze wel die gasten van de Trike Club Belgium...
    Ze zouden van alles doen om in de picture te lopen !


    Klik op foto voor groot formaat

    En daar kwam Jill aan !

    Klik op foto voor groot formaat

    Klik op foto voor groot formaat

    Van de organisatie kreeg ze een checque van 2100 euro
    (ze was dolgraag eens naar Euro Disney geweest...)


    Klik op foto voor groot formaat

    En van haar voorgangster Steffie (MS-patiente) kreeg ze er nog eens 500 euro bovenop !
    Het spreekt vanzelf dat de mama en de oma van Jill dolgelukkig waren met dit initiatief.


    Klik op foto voor groot formaat

    Tenslotte werden de trofeeën uitgereikt aan de verschillende clubs :
    10 : Cobra's Aalst
    9 : V-Twins Hamme
    8 : Motards Liedekerke
    7 : Devil Rowlers StMaria Oudenhove
    6 : Bridge Wetteren
    5 : Vrijbos Houthulst
    4 : Mettelaar
    3 : Browsers Erpe-Mere
    2 : Phantoms StPieters-Leeuw
    1 : MTC Vlaanderen


    Klik op foto voor groot formaat

    President 'Stofke' was wat fier op zijn trofeeën.



    Maar niet te vergelijken met deze die ik in 1993 meekreeg :
    een heuse motorband met klok !



    Klik op foto voor groot formaat

    Dikke proficiat aan de organisatie.
    Er waren 1013 inschrijvingen.
    De afwezigen hadden ongelijk.
    Jammergenoeg was er één valpartij te betreuren met licht schouderletsel.
    Die heeft alvast de pech-prijs.


    05-09-2010 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 63 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!