Zoeken in blog

Gastenboek
  • Prachtig
  • Kolorowanki
  • ¿Qué Festividades Se Celebran Los Lunes Bancarios?
  • Productos Y Servicios Bancarios Operativos
  • Eternity Jewelry Explained

    Druk op onderstaande knop om een positief berichtje achter te laten in mijn gastenboek (let wel : obsceniteiten worden eruitgeflikkerd !)

    Neem ook een kijkje op mijn andere bloggen SNOR en BUDOKA,
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Motortoerisme...mijn hobby
    Motortoerisme... mijn passie
    Enkele korte flashes uit mijn motorrijderscarrière die begon in 1972. Regelmatig een korte impressie van de nieuwste modellen. Ook komen de meest gekke motoren aan bod alsmede bijzondere verkeerssituaties. Treffens en andere activiteiten. En niet te vergeten mijn collectie 'Politie-bikes'en badges.
    22-08-1998
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28ste Jumborun 1998

    Klik voor groot formaat



    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat


    Klik voor groot formaat


    Bij de aankomst van de Jumborun .... mocht kleine Arend op de moto.

    22-08-1998 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-1999
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7de Nat. Motortreffen Inter Politie en Veiligheid 1999


    7de Nat. Motortreffen Inter Politie en Veiligheid 1999

    Klik voor groot formaat
     

    Klik voor groot formaat  

    27-06-1999 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-1999
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jumborun 1999

    Jumborun 1999



    Klik voor groot formaat

    Klik voor groot formaat

    10-08-1999 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-1999
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GI Joe met motor

    Twee figurines uit de grote collectie van GI Joe-poppetjes


    © Copyright 2000 HASBRO, Inc.

    Hasbro US Army Motor MP
    Hasbro continued it's Harley Davidson motorcycle line in 2000 with this US Army Motor MP featuring a nice Military Police motorcycle and rider. The motorcycle featured a movable gearshift lever, springer seat, active springer front end, working kickstand, working rear stand, left and right saddlebags, leg guards, windshield, and a black display base. The figure featured a standard classic collection body with a light green jacket, olive drab trousers, scarf, removable MP armband, .45 caliber pistol, web belt, boots with molded leggings, whistle, MP helmet with 1st division insignia, and dog tags. carded figures with the molded colored T-shirt. The Humvee was sold at all toy retail markets. Retail price was a whopping $99.99, but went as low as $49.99 during sales at Target.




    © Copyright ? HASBRO, Inc.

    Hasbro Electra Glide Police Motorcycle

    Hasbro's Harley Davidson motorcycle release for 200? was this Electra Glide featuring the Metropolitan Police markings. The bike featured working center and side stands, working steering column, siren, detailed gauges, footboards, engine guards, saddlebags, emergency lights and radar guns. It also included an exclusive G.I. JOE police officer action figure with shirt, breeches, high-top boots, motorcycle helmet, sunglasses, necktie, dog tags, duty belt, handgun and radio communications.


    http://beachhead.tibranch.com/page2.html

    03-10-1999 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-06-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Italië

    Politie-motoren : Italië



    20-06-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-07-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bachten-de-Kupe-motorzoektocht 2000

    Bachten-de-Kupe-motorzoektocht 2000


    Klik voor groot formaat

    22-07-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flanders Bikers Meeting 2000

    Flanders Bikers Meeting 2000


    20-08-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18de Mandel Motortreffen 2000

    18de Mandel Motortreffen 2000


    27-08-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Luxemburg

    Politie-motoren : Luxemburg


    16-10-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Noorwegen

    Politie-motoren : Noorwegen

    16-10-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-10-2000
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie-motoren : Malta
    Politie-motoren : Malta

    26-10-2000 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tree loves bike
    Klik op de afbeelding om de link te volgen En nu maar hopen dat hij er niet meer opzat.
    De sissybar, het achterlichtje en een achterband zijn  nog te recupereren.

    23-02-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11de Truck-Run Dynamica Meulebeke 2001

    Op 5 mei 2001 reed ik mee met de 11de Truck-Run van Dynamica Meulebeke met een verpleger achterop.

    Klik voor groot formaat

    05-05-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-06-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Politie Motoren : Italie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op de grens van Italie en Zwitserland, deze motorfiets van de Italiaanse Politie. 
    Ze waren daar het verkeer aan het regelen voor de race Liege-Brescia-Liege met 'classic cars'.

    15-06-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Bende van Wim

    Bende van Wim toert door Europa

    Theatermaker Wim Opbrouck, fotograaf Michiel Hendryckx en muzikant Jean Blaute starten eerstdaags hun motoren om gezamenlijk een motorreis van drie maand door Europa te maken. Ze gaan op ontdekkingstocht en brengen er voor Canvas verslag van uit.
    De werktitel van het programma luidt "De Bende van Wim" .




    De 'Bende van Wim' is een Vlaams televisieprogramma dat op Canvas zal worden uitgezonden. Het draait allemaal rond de drie bovenvermelde vrienden die met de motor Europa doorkruisen.

      
    De voorbije jaren hebben ze o.a. Frankrijk, Spanje, Engeland en Ierland bezocht. Hierbij hadden ze aandacht voor muziek, geschiedenis, plaatselijke volksfiguren en gastronomie. Toch wordt het geen klassiek reisprogramma : centraal staat de vriendschap van de drie "bendeleden", die hun eigen interesses en persoonlijkheid volop aan bod zullen laten komen in de lokale cultuur en natuur.

    26-06-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast 800






    Aantal cilinders

    2

     

    Boring in mm

    99

    Slag in mm

    70,5

    Cilinderinhoud

    1085 cc

    Compressieverhouding

    10,7 : 1

    Pk bij omwentelingen per minuut

    90 / 7250

    Materiaal cilinder

    Aluminium

    Materiaal cilinderkop

    Aluminium

    Kleppen per cilinder

    4 kopkleppen

    Kleppenaandrijving

    Ketting, nokkenassen, korte tuimelaars

    Stroomvoorziening

    Wisselstroomdynamo, 12V 700W

    Startsysteem

    Startmotor 1,1 kw

    Ontsteking

    Contactloos, Motronic MA 2.2.

    Carburateurs

    Benzine-inspuiting, Bosch Motronic

    Koppeling

    Enkele plaat, droog, diafragmaveer  Ø 180 mm

    Versnellingsbak

    5 versnellingen

    Primaire overbrenging

    Ketting

    Secundaire overbrenging

    Cardanas, hypoïd tandwielen

    Frame-opbouw

    Buizensecties, motorblok als dragend gedeelte

    Vering voor (veerweg in mm)

    Telelever (120)

    Vering achter (veerweg in mm)

    Paralever (135)

    Velgmaat voor

    3,50 x 17"

    Velgmaat achter

    4,50 x 18"

    Bandenmaat voor

    120/70 - ZR17 tubeless

    Bandenmaat achter

    160/60 - ZR18 tubeless

    Rem voor

    ABS 2 Dubbele schijf Ø 305 mm

    Rem achter

    ABS 2 Enkele schijf Ø 276 mm

    Eindoverbrenging

    1:2,91

    Topsnelheid

    196 km

    Drooggewicht in kg.

    260

    Tankinhoud in liters

    26

    Carterinhoud in liters

    3

    Produktietijdvak

    1995 - 2002


     

    De toelating (USA import) op de Nederlandse wegen was op 16 maart 1996.

    De PC 800 is officieel nooit door Honda in Nederland geimporteerd.

    Alle Nederlandse PC 800's zijn via de zgn. 'grijse import' naar Nederland verscheept.
    In Nederland rijden nog ongeveer 1000 exemplaren van de PC 800 rond.
    Vele komen uit Canada en de USA.

     

    De modellen:

    De Honda Pacific coast is gebouwd van 1989 tot 1998.

    Het model is door de jaren heen vrijwel ongewijzigd gebleven. De Pacific Coast is uitgebracht in diverse kleuren.

    1989  

    Boven: Pearl Pacific White
    Beneden: Ocean Grey Metalic
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1990   

    Boven: Candy Glory Red 
    Beneden: Griffin Grey (Silver Metallic)
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1994      

    Boven: Black
    Beneden: Griffin Grey (Silver Metallic)
    Buddy Seat: Atlantic Grey met immitatie stiksels
    Dashboard: Atlantic Grey
    Instrumenten paneel: Matt Black
    1996       

    Boven: Magna Red
    Beneden: Karakorum Grey
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black
    1997       

    Boven: Magna Red
    Beneden: Karakorum Grey
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black
    1998      

    Boven: Magna Red
    Beneden: Ostrich Black (ongespoten plastic)
    Buddy Seat: Black zonder immitatie stiksels
    Dashboard: Black
    Instrumenten paneel: Black


    (verder is bekend dat de PC 800 ook nog fabrieks af is verschenen in donker blauw, licht blauw en grijs nadere gegevens ontbreken nog).

    Algemeen:

    Aandrijving: Kardan
    Carburatie: Twee 36mm diafragma-type CV
    Kleppen: SOHC (enkele bovenliggende nokkenas) 3 kleppen per cilinder
    Koeling: vloeistof
    Model: PC800
    Ontsteking:  Electronisch
    Transmissie: Vijf versnellingen

    Afmetingen:

    Buddy seat hoogte: 725,5 mm (28.6 inches)
    Breedte overall: 820 mm (32.3 inches)
    Grond afstand: 140 mm (  5.5 inches)
    Hoogte  overall: 1370 mm (53.9 inches)
    Lengte  overall: 2290 mm (90.2 inches)
    Wielbasis: 1555 mm (61.2 inches)

    Capaciteiten:

    Motorolie: 3.0  liter (3.2 US qt)
    Versnellingsbakolie: 150  cc (5.1 oz)
    Brandstoftank: 16.0 liter (4.2 US gal)
    Koelsysteem: 2.5  liter (2.7 US qt)
    Passagier: bestuurder en een passagier
    Maximum gewicht: 167 kg (369 lb)

    Gewicht:

    Droog gewicht: 262 kg (578 lbs) voor overige types
    Droog gewicht: 263 kg (580 lbs) voor California type

    Motor:

    Boring en slag: 79.5mm x 80.6mm
    Bougies: 
    Standaard: X22EPR-U9 (ND), DPR7EA-9  (NGK)
    Koud Klimaat: X20EPR-U9 (ND),
    beneden 5°C (41°F): DPR6EA-9  (NGK)
    Hoge snelheid: X24EPR-U9 (ND),DPR8EA-9  (NGK)
    Bougie diameter: 0.8 - 0.9 mm (0.031 - 0.036 inch)
    Compressie: 9.0 : 1
    Cylinderinhoud: 800cc (48.8 cubic inch)
    Stationair toerental: 1200 +/- 100 rpm


    Vering, remmen en banden:

    Vering Front: 41mm met TRAC
    veerweg: 142,5 mm

    Vering Achter: Dubbele 4-weg veren regeling veervoorspanning
    veerweg: 127,5 mm

    Remmen Front: Dubbele schijven met twee zuiger remklauwen

    Remmen Achter: Trommel

    Banden Front: 120/80-17

    Banden Achter: 140/80-15


    30-07-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlastreffen - Kortrijk 2001


    Vlastreffen - Kortrijk 2001

    Klik voor groot formaat

    01-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De PC Personal Watercraft
    Klik op de afbeelding om de link te volgen The PC Personal Watercraft.

    3000 units van deze waterscooter waren er in 1988 besteld door de Amerikaanse Navy met een prijskaartje van 17,2 Biljoen Dollar !
    Honda vond het echter niet eens de moeite om voor dat bedrag amper 3000 van deze machines te produceren en het bleef dan maar bij dit ene prototype.
    Ze besloten er dan maar twee wielen onder te zetten en de PC800 motorfiets was geboren...



    19-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda Pacific Coast (PC800)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Honda Pacific Coast (PC800)

     

    Are you tempted by motorcycling, but intimidated by the aggressiveness of today's bikes? How about a simple, comfortable bike that is easy to ride and maintain, quick enough to be fun, but unlikely to scare you? The good news is that just such a machine exists, the Honda Pacific Coast that you see here and it is absolutely superb. The bad news is that you have more chance of being hit by lightning than finding one, as Honda do not sell it in this country, more's the pity.

    In the late Eighties the world's biggest bike maker, Honda, decided to design the perfect bike for non-bikers, even going so far as getting their car stylists to design it. The result was the PC800, better known as the Honda Pacific Coast, in testimony to the Californians they hoped would buy it. Honda shipped boatloads of them to the States, but the car driving public ignored it, and the traditionalist bikers didn't understand it. Honda had egg on their face, and a lot of unsold bikes, and rather than risk further embarrassment by selling the bike world-wide, the whole project went quietly onto the back burner. The die-hards had won, and thus was the UK denied the pleasures of one of the most delightful 2 wheelers ever built.

    So why have I been enjoying this rarest of bikes on a sunny morning in Perthshire? Take a bow Mr Sandy Bloy, a name well known in Scottish motorcycle circles, Sandy has been selling and racing bikes for more than a few years now. Spotting a niche in the market, he has set up an outlet in Perth selling used bikes imported direct from Japan. This may seem like coals to Newcastle, but there are all manner of fascinating bikes available in Japan but not sold here, so if you fancy something that little bit more exclusive, Sandy Bloy is your man north of the border for such bikes. This PC800 is the first one that even Sandy had seen, so rare are they here, and he kindly volunteered it to me for the day for evaluation.

    At the heart of the bike is a V-twin 800cc engine, which is a gem. It is quiet, unobtrusive and just brisk enough, and being a Honda should last forever. The bike is completely enclosed in bodywork, just like a car, and although it is quite heavy on paper, it is simplicity itself to move about, and completely unintimidating to ride. The seat is broad and comfy, and even a short chap like me can get both feet square on the ground, a great confidence booster. But best of all is that all encompassing bodywork encloses a boot at the back, again just like a car, and big enough for two helmets and a pile of groceries. The dashboard is entirely car-like, and the controls simple. It is in truth the nearest thing possible to a small, two wheeled car, and of course is sneered at by the motorcycle purists. Fortunately, I am no purist!

    Easing up the A9 to Pitlochry at the speed limit, the Pacific Coast is possibly the friendliest bike I have yet ridden. It hums along with about as much fuss as you would expect in a Honda Civic. Drop a few gears to overtake and it whips past with ease, not that fast by the standards of other large bikes, but easily on a par with a Honda NSX in that all important 40-70 mph range (and yes, I have driven one), and then settle back to cruise as happily as you would in a leather and wood trimmed Accord. No problems in the cruising and overtaking stakes then, but does it handle? I stop on the Pitnacree bridge to take the photo above the river Tay, and head down one of my favourite roads, the B898 past Kinnaird to Dunkeld. Here the bike has another little surprise, in that if you stay in 3rd and 4th gears it will swing cleanly and elegantly through the bends with a precision somewhere between a CRX and a Prelude, which is high praise indeed. The PC800 may be a bike, but it manages to sum up all the best sensations that Honda engineer into their cars. I am an avowed fan of Honda's cars, so you will perhaps understand why I am enjoying this bike so much.

    Quite simply, this bike was ahead of its time when it was first launched. It was considered too radical, not "bike-ish" enough, which is why it failed commercially. The word from the States is however that folk are finally beginning to appreciate the PC800 and sales are picking up, meanwhile Honda has quietly slipped it onto the Belgian market too. A handful of enterprising souls like Sandy Bloy ensure that a very limited supply is available in the UK, and Honda appear to have accepted this by making spares parts available here. In my view the Pacific Coast deserves better, and I think its time might just have come. There are now lots of people coming back to biking, and if this bike was marketed properly here I am sure it could win lots of friends. How about it Honda UK?

    25-08-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4de nazomertreffen MTC Sun Riders 2001
    Als lid van de MV Pacific Coast Nederland kreeg ik de prijs van 'verstkomende deelnemer' : een heuse motoband met een klok erin.
    Gelukkig had ik toen al een rekje achterop en wat snelbinders mee anders zou ik niet geweten hebben hoe ik met dit wondere geschenk was thuisgeraakt !
    Het zal waarschijnlijk een raar gezicht geweest zijn op de autosnelweg : een moto met reservewiel achterop !!!


    07-09-2001 om 00:00 geschreven door Guy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Over mijzelf
    Ik ben Guy Vandendriessche
    Ik ben een man en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gewezen rijkswachter en veiligheidsagent.
    Ik ben geboren op 04/06/1955 en ben nu dus 68 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: motortoerisme, terrariumdieren, plastic modelbouw, snorrenclub,....
    Archief per week
  • 25/07-31/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 13/12-19/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 04/12-10/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/03-03/04 2005
  • 14/03-20/03 2005
  • 28/02-06/03 2005
  • 21/02-27/02 2005
  • 17/01-23/01 2005
  • 15/11-21/11 2004
  • 25/10-31/10 2004
  • 11/10-17/10 2004
  • 27/09-03/10 2004
  • 06/09-12/09 2004
  • 16/08-22/08 2004
  • 09/08-15/08 2004
  • 26/07-01/08 2004
  • 12/07-18/07 2004
  • 05/07-11/07 2004
  • 28/06-04/07 2004
  • 31/05-06/06 2004
  • 24/05-30/05 2004
  • 10/05-16/05 2004
  • 03/05-09/05 2004
  • 19/04-25/04 2004
  • 12/04-18/04 2004
  • 05/04-11/04 2004
  • 29/03-04/04 2004
  • 15/03-21/03 2004
  • 01/03-07/03 2004
  • 02/02-08/02 2004
  • 29/12-04/01 2004
  • 13/10-19/10 2003
  • 08/09-14/09 2003
  • 01/09-07/09 2003
  • 25/08-31/08 2003
  • 04/08-10/08 2003
  • 14/07-20/07 2003
  • 07/07-13/07 2003
  • 09/06-15/06 2003
  • 12/05-18/05 2003
  • 14/04-20/04 2003
  • 07/04-13/04 2003
  • 17/03-23/03 2003
  • 10/03-16/03 2003
  • 17/02-23/02 2003
  • 27/01-02/02 2003
  • 14/10-20/10 2002
  • 30/09-06/10 2002
  • 26/08-01/09 2002
  • 29/07-04/08 2002
  • 29/04-05/05 2002
  • 15/04-21/04 2002
  • 18/03-24/03 2002
  • 04/03-10/03 2002
  • 04/02-10/02 2002
  • 28/01-03/02 2002
  • 31/12-06/01 2002
  • 24/12-30/12 2001
  • 17/12-23/12 2001
  • 26/11-02/12 2001
  • 03/09-09/09 2001
  • 20/08-26/08 2001
  • 13/08-19/08 2001
  • 30/07-05/08 2001
  • 25/06-01/07 2001
  • 11/06-17/06 2001
  • 30/04-06/05 2001
  • 19/02-25/02 2001
  • 23/10-29/10 2000
  • 16/10-22/10 2000
  • 21/08-27/08 2000
  • 14/08-20/08 2000
  • 17/07-23/07 2000
  • 19/06-25/06 2000
  • 27/09-03/10 1999
  • 09/08-15/08 1999
  • 21/06-27/06 1999
  • 17/08-23/08 1998
  • 15/06-21/06 1998
  • 01/06-07/06 1998
  • 29/12-04/01 1998
  • 16/06-22/06 1997
  • 17/03-23/03 1997
  • 30/12-05/01 1997
  • 26/08-01/09 1996
  • 05/08-11/08 1996
  • 15/07-21/07 1996
  • 10/06-16/06 1996
  • 08/05-14/05 1995
  • 20/03-26/03 1995
  • 06/03-12/03 1995
  • 03/10-09/10 1994
  • 26/09-02/10 1994
  • 12/09-18/09 1994
  • 05/09-11/09 1994
  • 29/08-04/09 1994
  • 15/08-21/08 1994
  • 04/07-10/07 1994
  • 23/05-29/05 1994
  • 09/05-15/05 1994
  • 25/04-01/05 1994
  • 11/04-17/04 1994
  • 03/01-09/01 1994
  • 26/12-01/01 1995
  • 04/10-10/10 1993
  • 13/09-19/09 1993
  • 06/09-12/09 1993
  • 30/08-05/09 1993
  • 16/08-22/08 1993
  • 09/08-15/08 1993
  • 26/07-01/08 1993
  • 12/07-18/07 1993
  • 05/07-11/07 1993
  • 28/06-04/07 1993
  • 21/06-27/06 1993
  • 07/06-13/06 1993
  • 31/05-06/06 1993
  • 17/05-23/05 1993
  • 03/05-09/05 1993
  • 26/04-02/05 1993
  • 19/04-25/04 1993
  • 05/04-11/04 1993
  • 29/03-04/04 1993
  • 15/03-21/03 1993
  • 08/03-14/03 1993
  • 02/11-08/11 1992
  • 19/10-25/10 1992
  • 10/08-16/08 1992
  • 30/03-05/04 1992
  • 03/02-09/02 1992
  • 16/09-22/09 1991
  • 01/07-07/07 1991
  • 03/06-09/06 1991
  • 27/05-02/06 1991
  • 13/05-19/05 1991
  • 29/04-05/05 1991
  • 01/04-07/04 1991
  • 04/03-10/03 1991
  • 31/12-06/01 1991
  • 17/12-23/12 1990
  • 10/12-16/12 1990
  • 03/12-09/12 1990
  • 15/10-21/10 1990
  • 08/10-14/10 1990
  • 01/10-07/10 1990
  • 03/09-09/09 1990
  • 27/08-02/09 1990
  • 06/08-12/08 1990
  • 30/07-05/08 1990
  • 16/07-22/07 1990
  • 25/06-01/07 1990
  • 18/06-24/06 1990
  • 11/06-17/06 1990
  • 04/06-10/06 1990
  • 28/05-03/06 1990
  • 14/05-20/05 1990
  • 07/05-13/05 1990
  • 30/04-06/05 1990
  • 16/04-22/04 1990
  • 09/04-15/04 1990
  • 02/04-08/04 1990
  • 26/03-01/04 1990
  • 19/03-25/03 1990
  • 12/03-18/03 1990
  • 05/03-11/03 1990
  • 26/02-04/03 1990
  • 05/02-11/02 1990
  • 13/11-19/11 1989
  • 16/10-22/10 1989
  • 18/09-24/09 1989
  • 11/09-17/09 1989
  • 04/09-10/09 1989
  • 14/08-20/08 1989
  • 07/08-13/08 1989
  • 31/07-06/08 1989
  • 26/06-02/07 1989
  • 03/04-09/04 1989
  • 27/02-05/03 1989
  • 22/08-28/08 1988
  • 01/08-07/08 1988
  • 13/06-19/06 1988
  • 02/05-08/05 1988
  • 18/04-24/04 1988
  • 04/04-10/04 1988
  • 07/03-13/03 1988
  • 30/11-06/12 1987
  • 08/06-14/06 1987
  • 30/03-05/04 1987
  • 23/03-29/03 1987
  • 11/08-17/08 1986
  • 05/05-11/05 1986
  • 31/03-06/04 1986
  • 24/03-30/03 1986
  • 03/03-09/03 1986
  • 24/02-02/03 1986
  • 30/12-05/01 1986
  • 03/06-09/06 1985
  • 06/05-12/05 1985
  • 11/03-17/03 1985
  • 04/02-10/02 1985
  • 09/07-15/07 1984
  • 25/06-01/07 1984
  • 12/03-18/03 1984
  • 05/03-11/03 1984
  • 02/01-08/01 1984
  • 24/12-30/12 1984
  • 11/07-17/07 1983
  • 27/06-03/07 1983
  • 21/03-27/03 1983
  • 14/03-20/03 1983
  • 28/06-04/07 1982
  • 16/07-22/07 1979
  • 11/08-17/08 1975

    Inhoud blog
  • Motorrijder uit Oostende om het leven gekomen
  • Dodelijk ongeval in Moorsele
  • Dodelijk ongeval op de Groendalseweg in Bleiswijk
  • DODELIJK ONGEVAL OP N8 IN HEESTERT
  • Motorambulance
  • Vluchtmisdrijf in Torhout
  • Koninklijke Marechaussee kiest wederom voor Yamaha
  • DRIE VIERDE VAN DE MOTORONGEVALLEN GEBEURT TUSSEN APRIL EN OKTOBER
  • Aantal motorongevallen op tien jaar met kwart gedaald
  • BIVV roept weggebruikers op na motorongevallen: "Wees extra voorzichtig"
  • Motorrijder laat het leven bij ongeval in Kuurne
  • Motorongeval in bocht oprit A29
  • Zero Police Motorcycles in California
  • De motor van de toekomst...
  • Kersverse bruid overleden na aanrijding met motorrijder
  • Motorrijders als Kerstman in Brussel
  • Gibbs Biskji
  • Chauffeur maait motard van de weg
  • Motard staat weer recht na mislukte wheelie op snelweg
  • Humanoïde bikerrobot van Yamaha kan helemaal alleen moto rijden
  • Motorrijder sterft nadat hij door kapel reed
  • Zero Motorcycles
  • Nieuwe badges voor nieuwe uniformen wegpolitie Antwerpen en Gent
  • de motorrijders van Hatzoloh
  • Helft Belgische motorrijders niet verzekerd voor lichamelijke schade
  • Motorpolitie Marokko krijgt camera op helm
  • Motard van 36 sterft na zware klap op N49
  • Doodgeschoten verpleegster stuurde motorbende op ex af
  • Zwaar motorongeval in Waaslandhaven
  • motorrijder sterft tijdens ritje met vrienden
  • Mustang Pony 320 1947
  • Motorrijder overleden na ongeval op circuit in Zolder
  • Porcaro, de stad van de motorrijders
  • Gearresteerde tiener moet geboeid meelopen met motor van agent
  • Gestolen motorfiets terug bij eigenaar
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Strandredders nemen jetscooter in gebruik
  • Twee doden na motorongeval
  • Chauffeur was onder invloed van alcohol toen hij jong koppel doodreed
  • Quadbestuurder levensgevaarlijk gewond
  • Bestuurder motorfiets komt om het leven na ongeval op Rijksweg te Roeselare
  • Motorrijder (60) komt om bij ongeval in Lichtervelde
  • Gedenksteen voor alle verongelukte motorrijders
  • Rondrit Ommegang StDenijs 21 juni 2015
  • Motorongeval in de Botlek
  • Motorrijder stabiel, maar nog in levensgevaar na aanrijding
  • Deze anonieme motoren helpen Antwerpse politie verkeershooligans klissen
  • 24-jarige motorrijder overleden na botsing
  • Motorrijder sterft na val in gracht in Koekelare
  • Motorrijder sterft na frontale klap
  • 'Bendeoorlog verwacht in België'
  • Hondjes op de motor...
  • Zware brand in motozaak
  • Hond mee met baasje op Vespa
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder zwaargewond na harde klap in Izegem
  • Motorrijder verongelukt in Lille
  • 2015 Ducati Monster Stripe 821 en 1200
  • 2016 Yamaha YZ en WR offroad modellen gelanceerd
  • Motorrijder geeft levensgevaarlijke chauffeur terechte kopstoot
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Fleurus
  • Motorrijder zwaar gewond
  • Motorrijder zwaargewond bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Aarschot
  • Motard laat leven na zware klap tegen een wagen
  • Zwaar motorongeval in Neeroeteren
  • Orlando Bloom laat zich eens goed gaan
  • Motorrijder verongelukt
  • Motorrijder
  • Overlever motorongeval toont hoe ze de draad weer oppikt
  • Motorrijder komt om bij ongeval
  • Waaghals rijdt op 1 wiel op Ring rond Brussel
  • 100-jarige Liske opnieuw op de motor
  • Een 'opfrissing' helpt ongevallen voorkomen
  • Motorrijder sterft na ongeval op brug over E17
  • Dodelijk ongeval met motorrijder op Assesteenweg te Herne
  • motorrijder dood in Ternat
  • Nieuwe politiemotoren Antwerpen
  • Motorrijder gewond na aanrijding
  • Vader van zes kinderen sterft bij motorongeval
  • Police Use Electric Chariot Scooter , Fast Motorised Off Road Segway
  • Motorrijder overleden na ongeluk Zoutelande
  • Motorrijder boord zich in auto
  • Jonge motorrijder verongelukt in Ingelmunster
  • Motorrijder verongelukt op gladde weg...
  • Motor op de spoorwegen geglipt door zand
  • Oekraïense ex-international Gusin sterft in motorongeval
  • 17de Mosseltreffen - Oostende
  • beelden dodelijk motorongeval gebruikt in campagne voor veiliger verkeer
  • Schokkend: Roekeloze motorrijder filmt eigen dood
  • Motorrijder zwaar gewond in StDenijs
  • Nieuw scherm en herstellingen aan PC800
  • Nieuwe KMar-motorfiets: Yamaha FJR 1300A
  • 33ste Krabbetreffen - Rollegem 17 augustus 2014
  • Aanrijding tussen motorrijder en bestelwagen in Hoevenen
  • 13de Olf Oest treffen - Torhout 16 augustus
  • 15de Walkerstreffen - Rijmenam 10 augustus 2014
  • Graafschapstreffen 2014
  • Nederlandse motoragent omgekomen bij achtervolging
  • Twee doden bij motorongeval aan Leuvense vaart
  • 1ste motorrit Paddy's Pub - Zottegem 3 augustus 2014
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Antwerpen
  • Dodelijk motorongeval in Frasnes-lez-Anvaing
  • Competentietreffen - Ieper 2 augustus 2014
  • Motorrijder overleden, passagier kritiek na ongeval
  • Motorrijder verongelukt, passagier kritiek
  • Manneken Pis Treffen Geraardsbergen 27 juli 2014
  • BMW R1200RT (2014) uit circulatie !
  • Snelheidscontrole op Engelse wegen
  • Jaar rijverbod voor dodelijk motorongeval
  • 2 DODEN BIJ ZWAAR MOTORONGELUK
  • 2 doden bij zwaar motorongeluk
  • Izegems motorrijder lichtgewond
  • 53ste Ronde van West-Vlaanderen : Menen 29 mei 2014
  • Drago-treffen Izegem 25 mei 2014
  • Ongeval met motor, bestuurder spoorloos
  • Motor Union Belgische Politie Treffen tvv ALS-Liga
  • Dendertoerrit zondag 11 mei 2014
  • 1ste Flamengostreffen Torhout 4 mei 2014
  • Coast Tour 2014
  • Honda Gold Wing Airbag
  • Ducati Diavel
  • Toerrit Reglement voor groepsrijden
  • 23ste Houtlandroute - Torhout 20 april 2014
  • Yamaha MT-09
  • 24e Zomertreffen Tsjamp Wevelgem zondag 13 april
  • Harley Davidson Street 750
  • Motorrijder komt om het leven in Zomergem
  • Yamaha SR400
  • 18-jarige motorrijder komt om het leven in Eernegem
  • Motards frissen rijkunsten op
  • Meer dodelijke ongevallen met motorrijders in 2013
  • Jonge motorrijder komt om het leven na ongeval in Ichtegem
  • Motorrijder zwaargewond bij botsing in Wakken
  • Motorrijder omgekomen bij ongeval in Hechtel-Eksel
  • MV Agusta Brutale 800 Dragster
  • Motorrijder (30) overleeft klap tegen paal niet in Lede
  • Yamaha Ténéré XT 1200ZE
  • Ducati Monster 1200S
  • Nieuwe politiejassen Antwerpse motards
  • ZERO SR : the iMOTO
  • Vroegere diensthoofddeksels bij de NMBS
  • Nog geen motorkeuring...
  • Santa is coming !
  • Motorrijdster buiten levensgevaar na aanrijding
  • Vrouw vat zelf vuur na motorongeval
  • Herfstmist
  • Moto Toerkalender 2014
  • Nieuwe aanwinst PC 800 parelmoer
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • 23-jarige motorrijder overleden bij ongeval in Herfelingen
  • Motorongeval in Lissewege
  • Bij een motorongeval in Sint-Andries komen 2 mensen om het leven
  • Motorrijder komt om het leven bij ongeval in Hooglede
  • Genkenaar (23) week na motorongeval overleden
  • Motorrijder ­wandelt weg na valpartij
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Noirefontaine
  • Motorrijder gewond
  • Koppel laat het leven bij motorongeval in Houffalize
  • Grote bijeenkomst van Hells Angels in Gent
  • Honderdvijftig trikes en motoren verwacht in Neerwinden
  • Motorrijder (19) bezweken aan verwondingen
  • rouwregister geopend voor Christof Van Mullem
  • Het Koninklijk Motorrijdersescorte
  • Verdachte vriend van vermiste Marijke Francis sterft in ongeval
  • Motorrijder overleefd aanrijding in Ingelmunster
  • Drie gewonden bij botsing tussen auto en politiemotor in Ingelmunster
  • Geen rijbewijs bij 1 motorongeval op 5
  • Metalzanger komt om het leven bij motorongeval
  • Twee zwaargewonden bij motorongeval te BACHTE-MARIA-LEERNE
  • Broers verongelukken op vijf kilometer van elkaar
  • Twee agenten laten het leven bij motorongeval
  • Motorrijder verongelukt in Opglabbeek
  • Man en vrouw komen om bij zwaar motorongeval in Brugge
  • Motorrijder (39) maakt dodelijke smak tegen geparkeerde truck
  • Boer verwisselt tractor na dodelijk motorongeval
  • Motorrijden ligt voorlopig een tijdje stil...
  • Weginspecteurs van Rijkswaterstaat op de motor
  • Lijsttrekker N-VA breekt enkel bij motorongeval
  • Motorrijder gewond bij verkeerd manoeuvre auto
  • Motorrijder gewond in ongeval Eizeringen
  • Motorrijder raakt zwaargewond bij ongeval in Reningelst
  • Motorrijder levensgevaarlijk gewond bij aanrijding in Nevele
  • Motorrijder (48) verongelukt bij frontale aanrijding in Moen
  • Motorrijder komt om bij ongeval in Stoumont
  • Belgische bestuurder rijdt motorrijder dood in Franse departement Gard
  • Motorrijder maakt dodelijke val in Diest
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Motorrijder komt om in Fosses-la-Ville
  • Moto Treffens Vlaanderen 2012
  • 11de Kanaaltreffen Oudenburg 5 aug 2012
  • 13de Terrasrit – Zelzate 4 augustus 2012
  • 9de Mega 'Tour de France' Houthulst 29 juli 2012
  • Motorrijder (22) komt om op racecircuit in Mettet
  • Dronken motorrijder zwaargewond na ongeval in Dendermonde
  • Motorrijder verongelukt in Alveringem
  • Motorrijder komt om het leven op N8 in Alveringem
  • Motorrijder verongelukt in Huldenberg

    Pacific Coast 800 USA
  • Pacific Coast 800 USA

  • TGPCHPCMY2KMR+8
  • The Great Pacific Coast Highway Pacific Coast Motorcycle Year 2008 Motorcycle Ride

  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List
  • Honda Pacific Coast (PC800) Parts List

  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast
  • Corbin Motorcycle Seats & Accessories | Honda Pacific Coast

  • MV Pacific Coast Nederland
  • MV Pacific Coast Nederland

  • Foto

    PC800
  • Honda Pacific Coast (PC800) Owner/iPCRC Registry

  • PC France
  • PC France

  • Foto

    Web PC
  • Web PC

  • Foto

    IPCRC
  • IPCRC

  • PC Italia
  • PC Italia

  • PC naamlijst
  • PC naamlijst

  • PC Russia
  • PC Russia

  • Bikes !
  • Bikes !

  • Categorieën


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs